~November~

offisiell testdag idag å test tatt selv om forsøket ble negativt siden jeg fossblør siden st.olavs ønsket det, har sendt melding til st.olavs om ønske av ny oppstart i januar eller før om legene ønsker det :) så da er det den berømmelige ventetiden igjen. Artig å se at det er så mange som kommer igang her i november :D Jeg her så på dere alle!!
Stor klem, og 2021 skal bli året ❤️

Prøv å nyt tiden å gjør noe du ikke kan gjøre når du blir gravid. Eller kanskje man skal si spis og drikk noe du ikke kan når du er gravid ;)

Jeg har så overdrevent gravidvennlig kost i det daglige, at det er nesten kvalmt. :P
Men får prøve oppta meg med noe :)

Å hjelp, nå ringte de fra klinikken! Bare 5(!) av 22 egg var modne og av dem er bare 4(!!) befruktet:nailbiting:
Er ikke det veldig dårlig? Nå fikk jeg angst her. Det virker jo lite sannsynlig at alle skal greie seg, tenk om vi sitter igjen med null resultat:sorry:

Krysser fingrene for at gullegget er blant dem ♥️
Sånn sett synes jeg det er litt greit å ikke høre noe før de er kommet på frys. Så lenge jeg IKKE hører noe, så må jeg bare gå ut i fra at NOE har overlevd. ><

Da blei det 5 modne egg ut i dag og et umodent. Fornøyd med det jeg! Fortsatt egg å hente i hvert fall. Og denne gangen rakk smertestillende å funke, så noe bedre opplevelse enn sist:)

Da blir det spennende i morgen om de har blitt befruktet. :shy:

Da blei det 5 modne egg ut i dag og et umodent. Fornøyd med det jeg! Fortsatt egg å hente i hvert fall. Og denne gangen rakk smertestillende å funke, så noe bedre opplevelse enn sist:)

Gratulerer med god fangst ❤️

Kjempefint resultat. Gratulerer :Heartred
Og så bra at opplevelsen ble bedre denne gangen

Då er jeg ruger av et tipp topp kvalitets egg ❤️
Og jammen fikk eg 3 på frys oxo ❤️

Jeg er 4 pluss 3 i dag (tror jeg ), følte jeg hadde lav hcg prøve. 156 i dag, verste er at de ikke har tid før tirsdag med prøve nummer to! Har dere målt hcg ved ca samme tid?

Jeg er 4 pluss 3 i dag (tror jeg ), følte jeg hadde lav hcg prøve. 156 i dag, verste er at de ikke har tid før tirsdag med prøve nummer to! Har dere målt hcg ved ca samme tid?

Innafor det på 4+3:happy:

Vedlegg

• BE4CCFD9-FB51-4141-BCB9-13BBE6AC2318.jpeg
    BE4CCFD9-FB51-4141-BCB9-13BBE6AC2318.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 83
Då er jeg ruger av et tipp topp kvalitets egg ❤️
Og jammen fikk eg 3 på frys oxo ❤️

Herlig, gratulerer som ruger ♥️ Får håpe du får ruge i mange mange måneder på det egget :D

Krysser fingrene for at gullegget er blant dem ♥️
Sånn sett synes jeg det er litt greit å ikke høre noe før de er kommet på frys. Så lenge jeg IKKE hører noe, så må jeg bare gå ut i fra at NOE har overlevd. ><

Sikkert like greit ja, var enorm nedtur fra 22 egg i går (yay) til 4 befruktede egg i dag, selv om det ikke er «dårlig». Blir en lang helg kjenner jeg:p

Jeg hadde 165 på 5+0 og fikk en sønn 34 uker senere. Det er godt innafor normalen med 156 på 4+3 :Heartred

Back
Topp