~November~

Ble ikke noe innsett denne gang,, ingen som var gode nok til å sette inn eller fryses. Så bare å vente på tlf fra lege i løpet av dagen ang hva som skjer fremover:)

Neiii, så kjedelig :(

22 egg ut i dag, veldig glad for det:chicken::smug: Temmelig vondt og det tok jo naturlig nok sin tid. Mannen måtte ta TESE og ikke TESA siden det var så mange egg og nå syntes han veeeeldig synd på seg selv her:D
Sykt å se på skjermen hva de holdt på med, stikke en nål inn og støvsuge ut- AU!
Spent på morgendagen:nailbiting:

Var ikke spesielt behagelig for deg heller, nei? >< Fikk ingen virkning av morfinen her, også hadde den høyre eggstokk gjemt seg bak livmoren, og legen måtte trykke og flytte på livmora.. Det var så vondt, jeg lå bare å skalv i ettertid :(
Godt det ble mange egg i alle fall - da må vel noen av disse være gullegg ♥️

Fikk ut 16, 6 befruktet :)
Har ikke snakket med legen enda, venter på tlf :) men regner i grunn med at det er eggene mine som bare må bli bedre:) så da blir det en runde akupunktur neste forsøk(hadde det sist og da fikk vi satt inn 2, men mistet tidlig) :)

Jeg kjenner på angsten om det samme - fikk ut 14 ish sa de (av det jeg overhørte), er redd for at ingen skal være gode og at jeg må gjennom det på nytt igjen :/

Var ikke spesielt behagelig for deg heller, nei? >< Fikk ingen virkning av morfinen her, også hadde den høyre eggstokk gjemt seg bak livmoren, og legen måtte trykke og flytte på livmora.. Det var så vondt, jeg lå bare å skalv i ettertid :(
Godt det ble mange egg i alle fall - da må vel noen av disse være gullegg ♥️

Håper det, kjenner jeg får litt angst ved tanken på ny runde:hungover:
Var så komisk, måtte selv hjelpe til å trykke på magen så folliklene kom i rett fokus på skjermen:D Heldigvis 2 skjermer å følge med på da, en med follikler og nålen fra helvete, en med eggene som ble funnet.

Håper det, kjenner jeg får litt angst ved tanken på ny runde:hungover:
Var så komisk, måtte selv hjelpe til å trykke på magen så folliklene kom i rett fokus på skjermen:D Heldigvis 2 skjermer å følge med på da, en med follikler og nålen fra helvete, en med eggene som ble funnet.

Samme. Blir i så fall å spørre om de har andre alternativer til smertestillende, for det var ganske så uutholdelig..
Fikk ikke se eggene, jeg. Fikk med meg at de sa de fant 5 stk på venstre side, ved første øyekast.. også hørtes det ut som de etterhvert fant to til i det der (følte de snakket med hverandre om eggene, ikke til meg :P) Men minst 5 på venstre side da.)

Jeg kjenner på angsten om det samme - fikk ut 14 ish sa de (av det jeg overhørte), er redd for at ingen skal være gode og at jeg må gjennom det på nytt igjen :/
Ja hos meg var det bare eggene som ikke var av god nok kvalitet så her skal det handles vitaminer, og starte metformin igjen :D

Ja hos meg var det bare eggene som ikke var av god nok kvalitet så her skal det handles vitaminer, og starte metformin igjen :D

Jeg har jo ikke peiling på kvaliteten for min del, da :) Regner med det er en grunn til at det tar tid for meg å bli gravid, så hvorfor ikke eggkvaliteten :S
Får håpe det blir bedre til neste uttak hos deg ♥️

Lykke til med testing på søndag da:) Endte opp med å takke ja til hcg støtte, så jeg må nok vente litt lengre før jeg starter :p
Hvordan fungerer det med hcg støtte? Er det piller? Hvor lenge skal du gå på det? Tilbydde de eller spurte du etter det?

Hvordan fungerer det med hcg støtte? Er det piller? Hvor lenge skal du gå på det? Tilbydde de eller spurte du etter det?

nei det er en sprøyte; ovitrelle :) på innsettsdagen satt jeg 8 klikk, deretter to dager etter innsett: 8 klikk, og fire dager etter innsett satt jeg 9 klikk. Thats it! De tilbydde det :)

Føler det er veldig lite som skjer nå. Må bare vente til starten av neste uke, før jeg får beskjed om hvor mange egg som blir på frys, og så deretter bare vente til jeg kan få ny behandlingsplan for januar. Føles som en evighet til. :)

Å hjelp, nå ringte de fra klinikken! Bare 5(!) av 22 egg var modne og av dem er bare 4(!!) befruktet:nailbiting:
Er ikke det veldig dårlig? Nå fikk jeg angst her. Det virker jo lite sannsynlig at alle skal greie seg, tenk om vi sitter igjen med null resultat:sorry:

Å hjelp, nå ringte de fra klinikken! Bare 5(!) av 22 egg var modne og av dem er bare 4(!!) befruktet:nailbiting:
Er ikke det veldig dårlig? Nå fikk jeg angst her. Det virker jo lite sannsynlig at alle skal greie seg, tenk om vi sitter igjen med null resultat:sorry:
Å du må ikke svartmale helt ennå. 4 befruktet er kjempebra. Husk det er ikke antall egg som er viktig, men kvaliteten på eggene. Og du har jo hele 4.
Jeg selv fikk ut veldig mange egg på 1 og 2 uttak, men først på 3 uttak med få egg så var kvaliteten der den skulle og jeg ble gravid.

Føler det er veldig lite som skjer nå. Må bare vente til starten av neste uke, før jeg får beskjed om hvor mange egg som blir på frys, og så deretter bare vente til jeg kan få ny behandlingsplan for januar. Føles som en evighet til. :)
Prøv å nyt tiden å gjør noe du ikke kan gjøre når du blir gravid. Eller kanskje man skal si spis og drikk noe du ikke kan når du er gravid ;)

nei det er en sprøyte; ovitrelle :) på innsettsdagen satt jeg 8 klikk, deretter to dager etter innsett: 8 klikk, og fire dager etter innsett satt jeg 9 klikk. Thats it! De tilbydde det :)
Ja ok. Må du vente helt til blodprøven for å få vite noe sikkert da?

Ikke tenk over hvor mange som falt bort, tenk at det er 4 som er gode og sterke! Når har du innsett? Har troa på eggene dine❤️

Ikke tenk over hvor mange som falt bort, tenk at det er 4 som er gode og sterke! Når har du innsett? Har troa på eggene dine❤️
Takk! Rart hvordan det hjelper:shy:
Det blir totalfrys og en hvilesyklus (aka juleferie for klinikken) i mellom, innsett i januar da, tidligst, hvis alt går bra. Får vite på mandag om det blir noe på frys.

offisiell testdag idag å test tatt selv om forsøket ble negativt siden jeg fossblør siden st.olavs ønsket det, har sendt melding til st.olavs om ønske av ny oppstart i januar eller før om legene ønsker det :) så da er det den berømmelige ventetiden igjen. Artig å se at det er så mange som kommer igang her i november :D Jeg her så på dere alle!!

Back
Topp