~November~

Da skal det gå i januar <3 forstår det e kjipt no å måtte vente. Men 14+ egg det e knallbra, å ett av de e gullegge;)

♥️
Får bare se hva de sier, mtp antall som overlever til frys. Sædprøven var heldigvis bedre enn forventet i dag, så.. De hadde planer om icsi egentlig, men prøven så såpass bra ut at de skulle ta en ny vurdering på lab'en etterpå (om icsi eller ivf). Gladnyhet for gubben i alle fall :)

14+ egg fikk de ut, hørte jeg de sa. Så er det bare å vente på tlf neste uke...
Jeg kjenner jeg er veldig skuffa over at de ikke ville sette inn nå i desember; og sykepleier nevnte at vi ikke heller burde prøve naturlig. Kroppen burde få pause den neste syklusen.
Så.. innsett i januar, da.

Veldig synd med innsett, men flott egghøsting da!
Håper det blir mange på frys. Som du vet er det samme greia for meg, uttak i morgen og totalfrys, men jeg kjente meg bittelitt gladere når de sa de kunne bruke tabletter i januar syklusen for å trigge eggløsning. Slippe å teste rundt i blinde i en kjempelang syklus.
Fin tid også da, vi snart skal inn i! Advent:Heartred

Uff ja! Har ikke orket å vurdere muligheten av alternativet enda.

Da synes jeg du er veldig flink, som krisemaksimerer langt mindre enn meg :)
De får nok helt sikkert ut masse bra :) NOE godt må overstimuli og totalfrys føre med seg..!

Veldig synd med innsett, men flott egghøsting da!
Håper det blir mange på frys. Som du vet er det samme greia for meg, uttak i morgen og totalfrys, men jeg kjente meg bittelitt gladere når de sa de kunne bruke tabletter i januar syklusen for å trigge eggløsning. Slippe å teste rundt i blinde i en kjempelang syklus.
Fin tid også da, vi snart skal inn i! Advent:Heartred

Det er godt :)
Jeg har relativt stabil syklus, så skal sånn sett gå bra either way. Men jeg skulle ta kontakt om 14 dager, så skal de ordne ny behandlingsplan for januar. Så, da får jeg vite hva som skjer videre. :)

Herregud, jeg hadde glemt hvor fæl denne toukers ventetiden er. Går bare og grubler på om det gikk eller ikke, og det er altså bare 1 dpo :rolleyes: Gi meg styrke :hilarious:

Herregud, jeg hadde glemt hvor fæl denne toukers ventetiden er. Går bare og grubler på om det gikk eller ikke, og det er altså bare 1 dpo :rolleyes: Gi meg styrke :hilarious:
sender deg masse styrketanker! her gikk det hardt utover huset, ei lita ferdig oppussa stue å en gang som ble revet. *kremt* skal iallfall ha det fint i rundt meg :P

Cd 11 og kontroll på Hausken i dag! Eggposene var fortsatt ganske små, så hun gjettet på EL til helgen, og innsett av 3-dagers eskimo i starten av neste uke:love017

Fått resept på cyclogest som jeg skal starte med 2 dpo. Kun hatt lutinus før, så blir spennende å prøve noe nytt!

Heia lille eskimo!

Cd 11 og kontroll på Hausken i dag! Eggposene var fortsatt ganske små, så hun gjettet på EL til helgen, og innsett av 3-dagers eskimo i starten av neste uke:love017

Fått resept på cyclogest som jeg skal starte med 2 dpo. Kun hatt lutinus før, så blir spennende å prøve noe nytt!

Heia lille eskimo!
Spennende dager fremover for deg også❤️

sender deg masse styrketanker! her gikk det hardt utover huset, ei lita ferdig oppussa stue å en gang som ble revet. *kremt* skal iallfall ha det fint i rundt meg :p

Den kan med andre ord bli veldig produktiv den ventetiden altså :hilarious: Skulle ønske jeg hadde noe å begi meg ut på også, men vi er akkurat ferdig å pusse opp huset :arghh: Får vel legge kabal eller noe til jeg kreperer :shifty:

Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys :cool05
:goodnight

Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys :cool05
Gratulerer som ruger, gleder meg til helgen med deg❤️ Legg bena på bordet og slapp av nå❤️

Gratulerer som ruger :)

Da er det velfortjent å slenge seg på sofaen sier nå jeg!:) Gratulerer så mye som ruger! Krysser alt som er!!!<3 :)

Jeg har store planer om å starte testingen på søndag, så hadde jeg vært deg så ville jeg startet i morgen

Lykke til med testing på søndag da:) Endte opp med å takke ja til hcg støtte, så jeg må nok vente litt lengre før jeg starter :p

Back
Topp