Salamander
Forelsket i forumet
HurraDa ruger jeg på en flott blasto og fikk beskjed om at det fortsatt er 4 igjen på frystestdato 26/11
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraDa ruger jeg på en flott blasto og fikk beskjed om at det fortsatt er 4 igjen på frystestdato 26/11
![]()

Uff ja! Har ikke orket å vurdere muligheten av alternativet enda.Åhnei :/ satser på det blir mange gode egg på frys i alle fall.
Da skal det gå i januar <3 forstår det e kjipt no å måtte vente. Men 14+ egg det e knallbra, å ett av de e gullegge![]()
14+ egg fikk de ut, hørte jeg de sa. Så er det bare å vente på tlf neste uke...
Jeg kjenner jeg er veldig skuffa over at de ikke ville sette inn nå i desember; og sykepleier nevnte at vi ikke heller burde prøve naturlig. Kroppen burde få pause den neste syklusen.
Så.. innsett i januar, da.

Uff ja! Har ikke orket å vurdere muligheten av alternativet enda.
Veldig synd med innsett, men flott egghøsting da!
Håper det blir mange på frys. Som du vet er det samme greia for meg, uttak i morgen og totalfrys, men jeg kjente meg bittelitt gladere når de sa de kunne bruke tabletter i januar syklusen for å trigge eggløsning. Slippe å teste rundt i blinde i en kjempelang syklus.
Fin tid også da, vi snart skal inn i! Advent![]()
sender deg masse styrketanker! her gikk det hardt utover huset, ei lita ferdig oppussa stue å en gang som ble revet. *kremt* skal iallfall ha det fint i rundt megHerregud, jeg hadde glemt hvor fæl denne toukers ventetiden er. Går bare og grubler på om det gikk eller ikke, og det er altså bare 1 dpoGi meg styrke
![]()
Spennende dager fremover for deg ogsåCd 11 og kontroll på Hausken i dag! Eggposene var fortsatt ganske små, så hun gjettet på EL til helgen, og innsett av 3-dagers eskimo i starten av neste uke
Fått resept på cyclogest som jeg skal starte med 2 dpo. Kun hatt lutinus før, så blir spennende å prøve noe nytt!
Heia lille eskimo!
sender deg masse styrketanker! her gikk det hardt utover huset, ei lita ferdig oppussa stue å en gang som ble revet. *kremt* skal iallfall ha det fint i rundt meg![]()
Skulle ønske jeg hadde noe å begi meg ut på også, men vi er akkurat ferdig å pusse opp huset
Får vel legge kabal eller noe til jeg kreperer 
Jeg har store planer om å starte testingen på søndag, så hadde jeg vært deg så ville jeg startet i morgenHvordan går det med dere andre som ruger? Når starter dere testingen?
Gratulerer som ruger, gleder meg til helgen med degSupersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys
![]()
Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys
![]()
GratulererDa ruger jeg på en flott blasto og fikk beskjed om at det fortsatt er 4 igjen på frystestdato 26/11
![]()

men heldigvis finnes det pinner man kan tisse på 
Gratulerer
Det var tidlig testdato, jeg må vente til 5. Desember for å ta blodprøvenmen heldigvis finnes det pinner man kan tisse på
![]()

Da er det velfortjent å slenge seg på sofaen sier nå jeg!Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys
![]()
Jeg har store planer om å starte testingen på søndag, så hadde jeg vært deg så ville jeg startet i morgen