Kan settes på gravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?
Venter på innsett..................
![]()
Kan settes på gravid![]()
Akkurat det samme skjedde med meg denne syklusen. Cd13 hadde testen bare et knapt hint av en strek. Neste morgen var den megapositivHa is i magen, det kan gå fort!
ja mine el-tester kan gå fra veldig svak til megapositiv neste dag! Krysser fingrene for deg![]()
Da krysser jeg fingrene for at el kommer snart
Så fantastisk. GratulererKan settes på gravid![]()

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?
Venter på innsett..................
![]()
Gratulerer så myeKan settes på gravid![]()
Da er det bare teste videre og håpe den blir sterker. Min ovitrelle sitter lenge i kroppen, men de fleste så er den ute etter 10 dager. Min henger ca til 12-13 dpo. Har testet alle gangene vi har prøvd. Håper den blir fin og sterk om en ukes tidBare måtte teste og se om ovitrellen sitter endaEi uke siden den ble tatt
![]()
Krysser fingrene for at den streken blir sterkere å sterkereBare måtte teste og se om ovitrellen sitter endaEi uke siden den ble tatt
![]()

5 dpo i dagKrysser fingrene for at den streken blir sterkere å sterkere![]()

Blæh, våknet i dag med de klassiske tegnene på mensen... Murringer og trykk i magen. Jeg har lite tro på at det ble noe baby denne gang![]()
Bare måtte teste og se om ovitrellen sitter endaEi uke siden den ble tatt
![]()
Blæh, våknet i dag med de klassiske tegnene på mensen... Murringer og trykk i magen. Jeg har lite tro på at det ble noe baby denne gang![]()
Får håpe det bare er falsk alarm![]()
Har det samme jeg også nå![]()
Får håpe det bare er falsk alarm
Har det samme jeg også nå![]()

Det er jo gjerne sånne Symptomer om det går andre veien og, da. Håpet er vel ikke helt ute enda?![]()