~November~

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!:arghh: Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?:hilarious: Venter på innsett..................:wacky:

Akkurat det samme skjedde med meg denne syklusen. Cd13 hadde testen bare et knapt hint av en strek. Neste morgen var den megapositiv :D Ha is i magen, det kan gå fort!

Akkurat det samme skjedde med meg denne syklusen. Cd13 hadde testen bare et knapt hint av en strek. Neste morgen var den megapositiv :D Ha is i magen, det kan gå fort!

ja mine el-tester kan gå fra veldig svak til megapositiv neste dag! Krysser fingrene for deg :D

Åhh det var gode nyheter!!:woot: Da krysser jeg fingrene for at el kommer snart:smiley-angelic001

Er på CD13 og eggløsningstesten er nesten helt blank!!:arghh: Pleier å få positiv cd14 eller 15.. Noen som har opplevd at den kan bli sterk veldig veldig fort?:hilarious: Venter på innsett..................:wacky:

Sånn hadde jeg det. Syntes til og med testene ble svakere, så var redd jeg hadde gått glipp av det, men så ble den plutselig kjempe positiv :D

Blæh, våknet i dag med de klassiske tegnene på mensen... Murringer og trykk i magen. Jeg har lite tro på at det ble noe baby denne gang :arghh:

Bare måtte teste og se om ovitrellen sitter enda :) Ei uke siden den ble tatt :wideyed:

Vedlegg

• 718D8720-B234-4D6B-AD72-E9F81FCFDE0D.jpeg
    718D8720-B234-4D6B-AD72-E9F81FCFDE0D.jpeg
    8,7 KB · Visninger: 86
Bare måtte teste og se om ovitrellen sitter enda :) Ei uke siden den ble tatt :wideyed:
Da er det bare teste videre og håpe den blir sterker. Min ovitrelle sitter lenge i kroppen, men de fleste så er den ute etter 10 dager. Min henger ca til 12-13 dpo. Har testet alle gangene vi har prøvd. Håper den blir fin og sterk om en ukes tid❤️

Får satse på at streken er borte om et par dager...
Og at det deretter kommer tilbake igjen et par dager etter det ;)

Blæh, våknet i dag med de klassiske tegnene på mensen... Murringer og trykk i magen. Jeg har lite tro på at det ble noe baby denne gang :arghh:
Får håpe det bare er falsk alarm :smiley-angelic001
Har det samme jeg også nå :(

Det er jo gjerne sånne Symptomer om det går andre veien og, da. Håpet er vel ikke helt ute enda? ♥️

Får håpe det bare er falsk alarm :smiley-angelic001
Har det samme jeg også nå :(

Åneiii :( Da jeg ble gravid forrige gang var fravær av symptomer det eneste tegnet jeg hadde på at jeg var gravid. Jeg får alltid et slags trykk i magen en uke før mensen, men det fikk jeg ikke da jeg ble gravid. Så jeg har vanskelig for å tro at det er falsk alarm dessverre :arghh:

Det er jo gjerne sånne Symptomer om det går andre veien og, da. Håpet er vel ikke helt ute enda? ♥️

Joda, det kan jo være det og :) Ser jo mange som får slike symptomer. Men da jeg ble gravid med førstemann kjente jeg ingenting til murringer eller trykk i magen. Kjente ingenting i mageområdet før jeg var rundt 7 uker på vei. Så jeg har nok lettere for å tenke at det ikke gikk denne gangen og at det heller er heksa som er på vei :(

Back
Topp