~November~

Den kan med andre ord bli veldig produktiv den ventetiden altså :hilarious: Skulle ønske jeg hadde noe å begi meg ut på også, men vi er akkurat ferdig å pusse opp huset :arghh: Får vel legge kabal eller noe til jeg kreperer :shifty:

haha jah, jeg liker å bruke kroppen min å skal iaffal ha det fint i rundt til meg til jeg får baby i hus når den tid kommer:smug: kryssord og kabal:hilarious: trimme hjerne da;)

Ovitrelle ute av systemet i dag:D og innsett i morgen :D krysser fingrene for at di ikke ringer når vi er på vei bort for å si at alle har fallt bort :p

Jeg kan settes på gravid :joyful:

Vedlegg

• 20201118_065722.jpg
    20201118_065722.jpg
    20,6 KB · Visninger: 91
Ble ikke noe innsett denne gang,, ingen som var gode nok til å sette inn eller fryses. Så bare å vente på tlf fra lege i løpet av dagen ang hva som skjer fremover:)

Er enda tidlig, er vel 13 dpo nå. Men har fått en svak strek og er da kanskje gravid:happy:

Vedlegg

• 20201117_223535.jpg
    20201117_223535.jpg
    19,2 KB · Visninger: 79
22 egg ut i dag, veldig glad for det:chicken::smug: Temmelig vondt og det tok jo naturlig nok sin tid. Mannen måtte ta TESE og ikke TESA siden det var så mange egg og nå syntes han veeeeldig synd på seg selv her:D
Sykt å se på skjermen hva de holdt på med, stikke en nål inn og støvsuge ut- AU!
Spent på morgendagen:nailbiting:

Back
Topp