Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Lykke til!Da var Ovitrelle satt og 36 timer til egguttak!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Da var Ovitrelle satt og 36 timer til egguttak!![]()
Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys
![]()
Den kan med andre ord bli veldig produktiv den ventetiden altsåSkulle ønske jeg hadde noe å begi meg ut på også, men vi er akkurat ferdig å pusse opp huset
Får vel legge kabal eller noe til jeg kreperer
![]()
kryssord og kabal
trimme hjerne daLykke til i dagOvitrelle ute av systemet i dagog innsett i morgen
krysser fingrene for at di ikke ringer når vi er på vei bort for å si at alle har fallt bort
![]()
Supersliten etter en 12 timers dag borte der 10 av timene har gått med på kjøring, men er offisielt en ruger på en "nydelig blasto" som de så pent sa. Og har fortsatt 2 på frys
![]()

Gratulere så masseJeg kan settes på gravid![]()

Gratulerer!Jeg kan settes på gravid![]()
Er enda tidlig, er vel 13 dpo nå. Men har fått en svak strek og er da kanskje gravid![]()
GratulererJeg kan settes på gravid![]()
fantastisk!Ble ikke noe innsett denne gang,, ingen som var gode nok til å sette inn eller fryses. Så bare å vente på tlf fra lege i løpet av dagen ang hva som skjer fremover![]()

Temmelig vondt og det tok jo naturlig nok sin tid. Mannen måtte ta TESE og ikke TESA siden det var så mange egg og nå syntes han veeeeldig synd på seg selv her
Fikk ut 16, 6 befruktetSå synd!! Også du som fikk så mange egg? Har de noen teorier om hvorfor!
Gratulere så masse![]()
Gratulerer!![]()
Hurragratulere så mye
![]()

Er enda tidlig, er vel 13 dpo nå. Men har fått en svak strek og er da kanskje gravid![]()

Ble ikke noe innsett denne gang,, ingen som var gode nok til å sette inn eller fryses. Så bare å vente på tlf fra lege i løpet av dagen ang hva som skjer fremover![]()