I dag ringte klinikken og sa at de også frøs ned det litt trege embryoet og det ble en dag 6 5AA. Men så var jeg dum nok til å spørre om graderingene på de som ble fryst i går og det var 4AB(eller var det 4BB) og 3BB... 3BB liksom... helt på grensa for hva som er gradert til å være "good". Altså hakket før "poor". Yaiks. Har selvfølgelig googlet masse og det gjør meg roligere. Heldigvis har vi en 4AB (4BB?) som vi tar før 3BB. Men så skal vi ta 3BB før den 6dags 5AA. Uæh! Må jo stole på fagfolkene, men hva er best av dag 5 3BB og dag 6 5AA? Mange tanker.
Får heller prøve å fokusere på den lille 4AB i magen og ta sorgene når de eventuelt kommer. Men som nevnt tidligere i tråden har jeg blitt en planlegger etter så mange nedturer.
Ellers merker jeg at det svir litt i livmor, jeg tar det som et godt tegn. Håper det er implantasjonssymptomer. Det er hvertfall det jeg velger å tro at det er!
Får heller prøve å fokusere på den lille 4AB i magen og ta sorgene når de eventuelt kommer. Men som nevnt tidligere i tråden har jeg blitt en planlegger etter så mange nedturer.

Ellers merker jeg at det svir litt i livmor, jeg tar det som et godt tegn. Håper det er implantasjonssymptomer. Det er hvertfall det jeg velger å tro at det er!

jeg fikk beskjed om å drikke rikelig med vann uten bobler og å unngå salt. Du har fått beskjed om salt chips og
. Så jeg kan sikkert velge det som passer/ kjennes best ut da 
Jeg har satt inn et 4AB som ikke ble noe av, en morula som ikke var kommet til blasto, en tidlig blasto som ikke hadde fått gradering enda og ruger idag på et 4BB. Det er flere som har blitt gravide med sunne, friske barn på 3BB
Det er jo fantastisk med så mange egg som kan fryses! Ikke bekymre deg for dette, det kan gå kjempefint!
Men nok om det; er den blødningen (som da kommer etter medisinslutt) en slags avbruddsblødning ettersom det er styrt? Må man vente til neste ordinære mens før man eventuelt kan få nytt forsøk?
, ja jeg bør nok bare forberede meg på vente syklus, selv om de sa jeg kunne gå på kontroll ved start av neste syklus for å sjekke hvordan ting ser ut.
Tror det kun handler om styrken på dem..?! Har ingen strimler, bare eltester
Håper neste kontroll også går bra. Jeg har hatt litt ulike erfaringer med stimuleringen. Stort sett har det gått fint, men denne runden har jeg vært veldig sliten, trett og har hatt en del verk i kroppen. Jeg er usikker på om grunnen til det har vært at jeg stimulerer eller om jeg faktisk har vært litt syk... men tenker at det like gjerne kan være bivirkninger av medisinene. For min del så bruker jeg også mye av hjernekapasiteten til bekymringer, tanker og googling rundt forsøkene, så blir vel litt mentalt utladet av det også