BegynteIVF2021
Flørter med forumet
I dag ringte klinikken og sa at de også frøs ned det litt trege embryoet og det ble en dag 6 5AA. Men så var jeg dum nok til å spørre om graderingene på de som ble fryst i går og det var 4AB(eller var det 4BB) og 3BB... 3BB liksom... helt på grensa for hva som er gradert til å være "good". Altså hakket før "poor". Yaiks. Har selvfølgelig googlet masse og det gjør meg roligere. Heldigvis har vi en 4AB (4BB?) som vi tar før 3BB. Men så skal vi ta 3BB før den 6dags 5AA. Uæh! Må jo stole på fagfolkene, men hva er best av dag 5 3BB og dag 6 5AA? Mange tanker.
Får heller prøve å fokusere på den lille 4AB i magen og ta sorgene når de eventuelt kommer. Men som nevnt tidligere i tråden har jeg blitt en planlegger etter så mange nedturer.
Ellers merker jeg at det svir litt i livmor, jeg tar det som et godt tegn. Håper det er implantasjonssymptomer. Det er hvertfall det jeg velger å tro at det er!
Får heller prøve å fokusere på den lille 4AB i magen og ta sorgene når de eventuelt kommer. Men som nevnt tidligere i tråden har jeg blitt en planlegger etter så mange nedturer.
Ellers merker jeg at det svir litt i livmor, jeg tar det som et godt tegn. Håper det er implantasjonssymptomer. Det er hvertfall det jeg velger å tro at det er!