November 2024

Ååå så synd… det e så kjipt :(
Har du flere på frys? Hva tenker du videre?
Beklager at jeg spør så direkte med en gang, men ser vi er litt i samme situasjon. Gode embryoer som ikke vil feste seg av en eller annen grunn….
Hmmm ikke helt sikker, jeg må få summet meg litt før jeg finner ut hva jeg tenker videre. Men har heldigvis sju blastoer til på frys, så forhåpentligvis så får vi til ends et innsett før jul. Er såå irriterende når alt liksom ser Så bra ut, men så holder det ikke hele veien.. :sorry: Hva tenker du rundt dette?!

@1984håp Jeg er 12 dpo, så burde vel vært noe utslag nå! :hungover:

Ikke gravid... :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Æsj, så kjedelig :(
Hmmm ikke helt sikker, jeg må få summet meg litt før jeg finner ut hva jeg tenker videre. Men har heldigvis sju blastoer til på frys, så forhåpentligvis så får vi til ends et innsett før jul. Er såå irriterende når alt liksom ser Så bra ut, men så holder det ikke hele veien.. :sorry: Hva tenker du rundt dette?!

12dpo er vel ikke noe garanti å få positiv digital da? Kanskje ta en strimmel i morgen tidlig?

Oi så bra da, da slipper du hvertfall å gå gjennom ny stimulering :Heartpink Gullegget MÅ jo ligge der! Håper du klarer å motivere deg til ny runde før jul.

Jeg vet ikke, skal teste på onsdag men føler på meg at det ikke går, så forbereder meg på det… jeg har ikke flere på frys, så må uansett gjennom ny stimulering.
-Skal jeg betale 6 tusen for endometritest? Legen min hadde ikke helt troa på den testen.
- Skal jeg bytte klinikk? Få en second opinion? Dette er jo bare fordi jeg ikke har blitt gravid…de er super hyggelige, men kommer liksom ikke med forslag om ting å prøve/utrede for å finne ut av hvorfor det ikke går. Sier bare at det må nok innsett til. Lett å si når det ikke er de som betaler :happy:
-Skal jeg be om å få prøve støttemedisin som blodfortynnende eller prednisolon?

Ja, jeg er jo på første runde så ble veldig overrasket over antallet. Lurer på hvor i den naturlige prosessen det går galt da? De skal sjekke litt ekstra i tilfelle overstimulering, men krysser fingrene for at det ikke blir bomtur. Jeg trodde man ble fulgt opp av en lege, men da vet jeg det at om det blir flere ganger så kan det være det er en annen :knegg:
Aah, skjønner! Men ingenting er jo bedre enn god respons på stimuleringen. Med de resultatene du har hatt, så håper jeg du slipper unna med bare en runde også :happy: Satser på at det går greit mtp overstimulering. Er formen din ok nå? Nope, jeg har hatt alle de tre som er faste på vår klinikk. Har hatt to ulike på uttak og har hatt alle tre på ulike ultralydkontroller... og det var vel ikke samme lege som gjorde uttak og innsett sist heller. Men de kan nok jobben sin alle tre altså, de har bare litt ulik fremtoning.

Aah, skjønner! Men ingenting er jo bedre enn god respons på stimuleringen. Med de resultatene du har hatt, så håper jeg du slipper unna med bare en runde også :happy: Satser på at det går greit mtp overstimulering. Er formen din ok nå? Nope, jeg har hatt alle de tre som er faste på vår klinikk. Har hatt to ulike på uttak og har hatt alle tre på ulike ultralydkontroller... og det var vel ikke samme lege som gjorde uttak og innsett sist heller. Men de kan nok jobben sin alle tre altså, de har bare litt ulik fremtoning.
Takk for støttende ord :Heartpink. Ja formen har bedret seg for hver dag:happy:. Skal nok gå bra med de andre også tenker jeg. Krysser fingrene for at du får M på uttak da.

Jeg kan settes på ikke gravid. Skulle vente på blodprøvesvar fordi jeg ikke orket å se flere strekfrie tester, men ble utålmodig når svaret aldri kom i går som det skulle. Tok en make sure nå på morgenen 15 DPO, blendene negativ.

Jeg kan settes på ikke gravid. Skulle vente på blodprøvesvar fordi jeg ikke orket å se flere strekfrie tester, men ble utålmodig når svaret aldri kom i går som det skulle. Tok en make sure nå på morgenen 15 DPO, blendene negativ.
Så leit. God klem :Heartred

Liten oppdatering; UL i går gikk fint, men det var kun store follikler på den ene siden. Begynte likevel på sprøyte 2 (nedregulering) i går,og blir blodprøve torsdag pluss ny ultralyd fredag. Så krysser vi fingrene for uttak på mandag neste uke

Hva er erfaringene rundt energinivå og evt. Bivirkninger ved stimuleringen? Jeg er totalt utslitt i dag, vet ikke om det er bare dagen i går som tok knekken på meg (har noen timer reisevei til og fra hus), eller om det er medisinene som gjør meg helt kake. :dead:

Liten oppdatering; UL i går gikk fint, men det var kun store follikler på den ene siden. Begynte likevel på sprøyte 2 (nedregulering) i går,og blir blodprøve torsdag pluss ny ultralyd fredag. Så krysser vi fingrene for uttak på mandag neste uke

Hva er erfaringene rundt energinivå og evt. Bivirkninger ved stimuleringen? Jeg er totalt utslitt i dag, vet ikke om det er bare dagen i går som tok knekken på meg (har noen timer reisevei til og fra hus), eller om det er medisinene som gjør meg helt kake. :dead:
Så fint UL gikk fint!

For min del var det nesten null bivirkninger på nedregulering og stimulering. På ned var det hetetokter, ryggsmerter og hodepine og på stim husker jeg ikke selv om det kun var ei uke side. Men tenker at alle opplever det forskjellig, sjekk pakningsvedlegget?

Cyclogest derimot har gjort meg til en skikkelig kjip og trøtt dame. Har skjønt at progesteron ikke er min venn. Bare noen puster feil tenner jeg på pluggene nå. Minner skummelt mye om humøret før TR sin anmarsj.

Oi så bra da, da slipper du hvertfall å gå gjennom ny stimulering :Heartpink Gullegget MÅ jo ligge der! Håper du klarer å motivere deg til ny runde før jul.

Jeg vet ikke, skal teste på onsdag men føler på meg at det ikke går, så forbereder meg på det… jeg har ikke flere på frys, så må uansett gjennom ny stimulering.
-Skal jeg betale 6 tusen for endometritest? Legen min hadde ikke helt troa på den testen.
- Skal jeg bytte klinikk? Få en second opinion? Dette er jo bare fordi jeg ikke har blitt gravid…de er super hyggelige, men kommer liksom ikke med forslag om ting å prøve/utrede for å finne ut av hvorfor det ikke går. Sier bare at det må nok innsett til. Lett å si når det ikke er de som betaler :happy:
-Skal jeg be om å få prøve støttemedisin som blodfortynnende eller prednisolon?

Håååper virkelig vi lykkes med en av de!!:smiley-angelic001

De i Porsgrunn sier det samme hvis det er noen trøst.. At det er umulig å vite om embryo er levedyktig før det settes inn, og at det derfor bare er bare å sette inn på nytt og på nytt og krysse fingrene!

Jeg har snakket med dem om prednisolon og de har sagt ja til å prøve det hvis det ikke går på dette og neste innsett. Har du snakket med dem om det? Føler de private er mer åpen for dette, hadde definitivt spurt hvis jeg var deg. MEN.. så er det fortsatt håp for deg denne runden da!! Krysser fingrene!:love017:Heartred

Så bra at UL gikk fint :happy: Håper neste kontroll også går bra. Jeg har hatt litt ulike erfaringer med stimuleringen. Stort sett har det gått fint, men denne runden har jeg vært veldig sliten, trett og har hatt en del verk i kroppen. Jeg er usikker på om grunnen til det har vært at jeg stimulerer eller om jeg faktisk har vært litt syk... men tenker at det like gjerne kan være bivirkninger av medisinene. For min del så bruker jeg også mye av hjernekapasiteten til bekymringer, tanker og googling rundt forsøkene, så blir vel litt mentalt utladet av det også :hilarious: Lykke til med ny kontroll på fredag!!

Æsj, så kjedelig :(

12dpo er vel ikke noe garanti å få positiv digital da? Kanskje ta en strimmel i morgen tidlig?

Nja nei, kanskje ikke, men føler det burde slått ut i går siden innsett var en uke før :hilarious: Jeg har ikke flere strimmeltester igjen.. Tempen er lav og, så jeg er egentlig 100% sikker på at det ikke gikk! Men får se, kan kjøpe en pakke make sure hvis mensen ikke kommer om en dag eller to!:smiley-bounce012

For de som er spesielt interesserte så åpnet jeg den digitale testen! :bag: Jeg vet at man ikke skal åpne de, men syns jo det er litt spennende å se hvordan den ser ut når den er negativ / ikke gravid.
1000014770.jpg

Det sier meg jo absolutt ingenting, men jeg vet at det alltid er 3 streker på dem. Så da skal vel de to til venstre være sterkere når man faktisk er gravid!:bookworm:

For de som er spesielt interesserte så åpnet jeg den digitale testen! :bag: Jeg vet at man ikke skal åpne de, men syns jo det er litt spennende å se hvordan den ser ut når den er negativ / ikke gravid.Vis vedlegget 448562

Det sier meg jo absolutt ingenting, men jeg vet at det alltid er 3 streker på dem. Så da skal vel de to til venstre være sterkere når man faktisk er gravid!:bookworm:
Det var så mange blå streker der??
Har du strimmel også?

Det var så mange blå streker der??
Har du strimmel også?

Haha, ja det er visst alltid 3 streker i de testene der har jeg skjønt. :bag: Tror det kun handler om styrken på dem..?! Har ingen strimler, bare eltester:hilarious:

Håååper virkelig vi lykkes med en av de!!:smiley-angelic001

De i Porsgrunn sier det samme hvis det er noen trøst.. At det er umulig å vite om embryo er levedyktig før det settes inn, og at det derfor bare er bare å sette inn på nytt og på nytt og krysse fingrene!

Jeg har snakket med dem om prednisolon og de har sagt ja til å prøve det hvis det ikke går på dette og neste innsett. Har du snakket med dem om det? Føler de private er mer åpen for dette, hadde definitivt spurt hvis jeg var deg. MEN.. så er det fortsatt håp for deg denne runden da!! Krysser fingrene!:love017:Heartred
Ok så bra de har gått med på det :D da vet du at du får prøve noe nytt hvis det ikke går neste gang da. Sikkert litt godt å vite :Heartpink blir det naturlig eller skal du prøve styrt syklus da?

Ja jeg har luftet det, men hun virket ikke som hun helt hadde troen på det pga forskning. Men at vi kanskje kunne prøve blodfortynnende da.
Jeg lurer liksom også på om det er noen blodprøver vi kan ta for å sjekke (men vet ikke helt hva det skulle være)… håper jeg kan få en samtale med henne før helgen. Hvis testen er negativ i morgen (12 dpo) så kommer jeg til å slutte med progesteron og da tipper jeg mensen kommer til helga. Grei å få avklart litt før evt neste runde.

Back
Topp