November 2024

Ååå så synd… det e så kjipt :(
Har du flere på frys? Hva tenker du videre?
Beklager at jeg spør så direkte med en gang, men ser vi er litt i samme situasjon. Gode embryoer som ikke vil feste seg av en eller annen grunn….
Hmmm ikke helt sikker, jeg må få summet meg litt før jeg finner ut hva jeg tenker videre. Men har heldigvis sju blastoer til på frys, så forhåpentligvis så får vi til ends et innsett før jul. Er såå irriterende når alt liksom ser Så bra ut, men så holder det ikke hele veien.. :sorry: Hva tenker du rundt dette?!

@1984håp Jeg er 12 dpo, så burde vel vært noe utslag nå! :hungover:

Ikke gravid... :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Æsj, så kjedelig :(
Hmmm ikke helt sikker, jeg må få summet meg litt før jeg finner ut hva jeg tenker videre. Men har heldigvis sju blastoer til på frys, så forhåpentligvis så får vi til ends et innsett før jul. Er såå irriterende når alt liksom ser Så bra ut, men så holder det ikke hele veien.. :sorry: Hva tenker du rundt dette?!

12dpo er vel ikke noe garanti å få positiv digital da? Kanskje ta en strimmel i morgen tidlig?

Oi så bra da, da slipper du hvertfall å gå gjennom ny stimulering :Heartpink Gullegget MÅ jo ligge der! Håper du klarer å motivere deg til ny runde før jul.

Jeg vet ikke, skal teste på onsdag men føler på meg at det ikke går, så forbereder meg på det… jeg har ikke flere på frys, så må uansett gjennom ny stimulering.
-Skal jeg betale 6 tusen for endometritest? Legen min hadde ikke helt troa på den testen.
- Skal jeg bytte klinikk? Få en second opinion? Dette er jo bare fordi jeg ikke har blitt gravid…de er super hyggelige, men kommer liksom ikke med forslag om ting å prøve/utrede for å finne ut av hvorfor det ikke går. Sier bare at det må nok innsett til. Lett å si når det ikke er de som betaler :happy:
-Skal jeg be om å få prøve støttemedisin som blodfortynnende eller prednisolon?

Ja, jeg er jo på første runde så ble veldig overrasket over antallet. Lurer på hvor i den naturlige prosessen det går galt da? De skal sjekke litt ekstra i tilfelle overstimulering, men krysser fingrene for at det ikke blir bomtur. Jeg trodde man ble fulgt opp av en lege, men da vet jeg det at om det blir flere ganger så kan det være det er en annen :knegg:
Aah, skjønner! Men ingenting er jo bedre enn god respons på stimuleringen. Med de resultatene du har hatt, så håper jeg du slipper unna med bare en runde også :happy: Satser på at det går greit mtp overstimulering. Er formen din ok nå? Nope, jeg har hatt alle de tre som er faste på vår klinikk. Har hatt to ulike på uttak og har hatt alle tre på ulike ultralydkontroller... og det var vel ikke samme lege som gjorde uttak og innsett sist heller. Men de kan nok jobben sin alle tre altså, de har bare litt ulik fremtoning.

Back
Topp