Jeg måtte ta et par dager å regroupe og samle tankene sammen med samboeren. Nå er hodet litt på plass igjen.
Først; Så utrolig spennende og oppløftende å lese om dere som får positive tester!
Og samtidig vondt å lese om dere som det ikke går veien for denne runden
Jeg tenker på dere alle.
For vår del så har vi ikke fått noe svar fra riksen og har UL-kontroll i morgen. Vi har landet på at vi skal gi dette embryoet et forsøk som planlagt nå til uka på riksen. Vi skal ta opp (men roligere enn planlagt) hva vi syns om behandlingen vi har fått i morgen. Spesielt mtp operasjonen jeg aldri skulle hatt og mangelen på medisinering og tiltak for å maksimere sjansen vår. Men vi vil sette inn embryoet nå likevel.
Og når den negative testen kommer om noen uker så kan vi legge dette bak oss og vite at vi ihvertfall gjorde det VI kunne. Og så gå videre privat med nytt uttak. For det skal være mulig å få ut flere egg. Spesielt om vi får bedre hjelp og behandlingsopplegg.
Etter uttaket sist så følte jeg så sterkt at dette ene embryoet var "it". Fikk bare ut tre hvor kun dette ble befruktet og overlevde og utviklet seg "perfekt". Jeg skal prøve å tenke at det fortsatt kan være tilfellet og at forholdene i livmora ikke er for ille nå. Det kan jo hende...
Nå som jeg har hentet meg inn litt igjen så gleder jeg meg til å lese og følge med på dere alle her inne igjen
Det gir mye.
Lykke og kjærlighet til dere alle