November 2021

Fikk ut 20 egg, men tror ikke de tok alle, det var jo så himla vondt at jeg fikk ikke til å puste uten å hikste og bevege meg :oops: og ekstra med Morfin ble jo bare en spøk, da det ikke fikk tid til å virke, alt ble jo bare gjort i full fart i stedet :wtf: Så da er det bare å vente helt til mandag før en får vite om noen/hvor mange som blir fryst.
Huff, kjedelig når det gjør så vondt. Men det gjør jo ofte det når man har så mange egg. Uansett, gratulerer med flott fangst :D Håper du får gode nyheter på mandag!

Da var første UL unnagjort. Ser forsåvidt greit ut. Porsgrunn skulle ringe meg så fort legen hadde sett på det samt planen videre. Informerte også om fyremadelen som ikke ble satt.. så da får vi se da :)

Vedlegg

• Screenshot_20211115-122019.jpg
    Screenshot_20211115-122019.jpg
    198,7 KB · Visninger: 84
Fikk ut 20 egg, men tror ikke de tok alle, det var jo så himla vondt at jeg fikk ikke til å puste uten å hikste og bevege meg :oops: og ekstra med Morfin ble jo bare en spøk, da det ikke fikk tid til å virke, alt ble jo bare gjort i full fart i stedet :wtf: Så da er det bare å vente helt til mandag før en får vite om noen/hvor mange som blir fryst.

Huff, så dumt at uttaket ble slikt :( Syns det var dårlig av klinikken og haste seg gjennom det, fremfor å vente på at bedøvelsen hadd mulighet til å fungere eller gi deg mulighet til å få tatt en liten pause om du trengte det.

Håper det blir mange på frys for deg :Heartred

Ingen god erfaring med UL denne gangen heller.. Gyn sier flere follikler er mellom 15-18 mm (en på 18 mm hver side, noe på 15-16 mm og mye smått). Til Porsgrunn skriver han at de maks er 12-13 mm.

Tror slimhinnen var grei på 10 mm da.

Jeg ba Porsgrunn ringe gyn, for orker ikke samme usikkerheten og tull som på fredag. De ville ha meg på samme dose idag og imorgen før ny kontroll onsdag.

Jeg brukte "RFSU Test ofte"-tester. Fikk første antydning 8 dager etter innsett, og tydelig strek 10 dager etter innsett av 5-dagers blasto.

Tusen takk for svar ❤ jeg fikk klar beskjed fra mennen om at det ikke var låv å teste før 22 :arghh::arghh: ringte legen min, fikk time på laben på fredag, men får ikke svar før mandag der. :nailbiting: måtte høre om hva jeg kunne gjøre med alle bivirkninger jeg får av medisinen

Har blastocyst på frys, men det er så lang vei til neste innsett :sorry: Regner med 3 mnd. ventetid slik som med dette innsettet. Og så må jeg på alle disse medisinene igjen, som jeg får masse birkninger av.

Hvorfor må du vente så lenge ? får ikke startet på primolut også på prognova etterpå ?

Fordi Riksen har så lang ventetid. Får se hva jeg gjør i mellomtiden. Vurderer et privat forsøk nå.

Så trist å lese qt man ikke får satt inn nytt forsøk måneden etterpå ❤ skjønner godt at du vurderer nytt forsøk privat da. Men da må du vell gå gjennom alle andre medisinene? Eller får man over flyttet eggene?

Nå håper vi at alle gode ting er 4 ❤
Vis vedlegget 371246
Åå, så deilig å se to nydelige streker! :Heartred jeg tar meg friheten og flytter deg over på gravid, for det er du jo akkurat nå! Meget god statistikk i november altså, det liker jeg :love7

Altså, det er 5 gravide i gruppa og vi er bare halvveis i måneden :happy093Håper å se flere positive tester fremover!

Ingen god erfaring med UL denne gangen heller.. Gyn sier flere follikler er mellom 15-18 mm (en på 18 mm hver side, noe på 15-16 mm og mye smått). Til Porsgrunn skriver han at de maks er 12-13 mm.

Tror slimhinnen var grei på 10 mm da.

Jeg ba Porsgrunn ringe gyn, for orker ikke samme usikkerheten og tull som på fredag. De ville ha meg på samme dose idag og imorgen før ny kontroll onsdag.

Hmmm merkelig! Samme sa gyn til meg også. Hørte han sa 18 men på arket skrev han 14.. .. ny UL onsdag og trolig uttak fredag.. håpløst når det er flere på gang men allikevel ikke helt optimalt.

Hmmm merkelig! Samme sa gyn til meg også. Hørte han sa 18 men på arket skrev han 14.. .. ny UL onsdag og trolig uttak fredag.. håpløst når det er flere på gang men allikevel ikke helt optimalt.
Sniker litt her;
Sist jeg var på kontroll gikk gynekologen gjennom alle han målte høyt muntlig mens jeg satt i stolen.
Selv om han målte 20 den ene veien, så er ikke størrelsen 20, for man må visst ta hensyn til størrelsen andre vei. Vet ikke hvordan, men han drev i hvertfall med hoderegning, så virket som han tok et slags gjennomsnitt.
Nå høres det veldig rart ut at det skal være SÅ stor forskjell, men jeg husker jeg reagerte på under første forsøk at når jeg så det sto feks 16 på skjermen, så fikk jeg beskjed fra sykehuset at den største var typ 13 :p
Nå fikk jeg svaret, etter å ha vært på 7 kontroller, og hos en ny gynekolog.
Selv om en side er 18 mm, er det ikke sikkert at størrelsen blir satt til 18 mm :)

Sniker litt her;
Sist jeg var på kontroll gikk gynekologen gjennom alle han målte høyt muntlig mens jeg satt i stolen.
Selv om han målte 20 den ene veien, så er ikke størrelsen 20, for man må visst ta hensyn til størrelsen andre vei. Vet ikke hvordan, men han drev i hvertfall med hoderegning, så virket som han tok et slags gjennomsnitt.
Nå høres det veldig rart ut at det skal være SÅ stor forskjell, men jeg husker jeg reagerte på under første forsøk at når jeg så det sto feks 16 på skjermen, så fikk jeg beskjed fra sykehuset at den største var typ 13 :p
Nå fikk jeg svaret, etter å ha vært på 7 kontroller, og hos en ny gynekolog.
Selv om en side er 18 mm, er det ikke sikkert at størrelsen blir satt til 18 mm :)
Sniker jeg og; Erfarte og lærte det samme, dvs. det stod f.eks. 20 mm på skjermen, og ved siden av stod et regnestykke som f.eks. resulterte i 15 mm (eller noe sånt).

Back
Topp