November 2021

12 timer igjen til eggene skal ut!
Håper de har det fint og blir befruktet og alt sånn..
Veldig annen opplevelse denne jakten på lille-skarven, i motsetning til de første rundene. Det tok fire innsett etter to stimuleringer å få sønnen min, og jeg har mista 4 på veien. Så ønsket er der, men håpet? Mja... Vet ikke helt :shifty:

Lykke til! :)

Jeg har også testdag (blodprøve på klinikken) 22. november! Testa i morges for å teste ut ovitrelle egentlig. Tenkte jeg skulle få blenda sånn at jeg kunne stole på en eventuell strek senere, men når streken var svar var tanken min bare at det var ovitrelle :) var først nå i kveld det slo meg hvilken dag jeg egentlig var på og at strekene faktisk kan være noe annet enn ovitrelle :smiley-angelic001 Tørr ikke helt å stole på før jeg får 2-3 på digital. Fikk positive tester forrige forsøk også, men aldri over 1-2 på digital. Viste seg å være kjemisk eller tidlig SA :(
Hvor langt har du kommet?

Hadde insett den 8 november med en blastocyst på 5 dager ;)åååh er så kjedelig at det skjer:/ håper det blir sitter

Hadde insett den 8 november med en blastocyst på 5 dager ;)åååh er så kjedelig at det skjer:/ håper det blir sitter
Jeg hadde blasto innsett den 10. så da er du lenger enn meg! Jeg hadde tatt test om jeg var deg, men all respekt til de som klarer å vente! :)

Fikk denne i dag tidlig, 11 dpo :Heartred

Det er tidlig, og mye kan skje, men per nå er jeg for første gang gravid :love7

9C858C5A-BE01-4BD0-8501-ACA97A8A33D8.jpeg

Vi fikk fire blastoer på frys :sad010:sad010 Jeg er så glad at jeg både skjelver og gråter! En blasto av "excellent" kvalitet, to "good" og en "average". "Average" er det beste vi har fått tidligere. Nå må bare mensen komme, så jeg kan sette inn min excellente blasto :Heartred

Jeg kan settes på "ikke gravid". Gikk ikke denne gangen heller dessverre.
Så leit :( Hva er veien videre, har dere flere på frys? Håper dere lykkes neste gang :Heartred

Vi fikk fire blastoer på frys :sad010:sad010 Jeg er så glad at jeg både skjelver og gråter! En blasto av "excellent" kvalitet, to "good" og en "average". "Average" er det beste vi har fått tidligere. Nå må bare mensen komme, så jeg kan sette inn min excellente blasto :Heartred

Hei!
Er ny her, så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, så beklager hvis jeg «surrer» det til her.
Har et spørsmål som kanskje noen kan hjelpe meg med å svare på.
Jeg testet på positiv på lørdag 11 dpo, ganske tydelig strek. Og testet igjen i går og i dag, men da er strekene blitt synbar svakere. Tror dere jeg kan ha mistet?

Hei!
Er ny her, så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer, så beklager hvis jeg «surrer» det til her.
Har et spørsmål som kanskje noen kan hjelpe meg med å svare på.
Jeg testet på positiv på lørdag 11 dpo, ganske tydelig strek. Og testet igjen i går og i dag, men da er strekene blitt synbar svakere. Tror dere jeg kan ha mistet?
Det er mulig det kan være en kjemisk, altså veldig tidlig SA. Har du brukt samme type test alle dagene?

Gratulerer!! :Heartred:smiley-bounce012

Så leit :( Hva er veien videre, har dere flere på frys? Håper dere lykkes neste gang :Heartred
Har blastocyst på frys, men det er så lang vei til neste innsett :sorry: Regner med 3 mnd. ventetid slik som med dette innsettet. Og så må jeg på alle disse medisinene igjen, som jeg får masse birkninger av.

Fikk ut 20 egg, men tror ikke de tok alle, det var jo så himla vondt at jeg fikk ikke til å puste uten å hikste og bevege meg :oops: og ekstra med Morfin ble jo bare en spøk, da det ikke fikk tid til å virke, alt ble jo bare gjort i full fart i stedet :wtf: Så da er det bare å vente helt til mandag før en får vite om noen/hvor mange som blir fryst.

Har blastocyst på frys, men det er så lang vei til neste innsett :sorry: Regner med 3 mnd. ventetid slik som med dette innsettet. Og så må jeg på alle disse medisinene igjen, som jeg får masse birkninger av.
Åneii, det er grusomt lang ventetid :sad010 Huff, føler virkelig med deg!!

Back
Topp