November 2021

Ja, jeg fikk også beskjed om å ta paracet! Hadde feber i to dager, men ikke veldig høy, var 38,4 på det meste! Føler meg frisk i dag, så det tok faktisk bare 4 dager totalt! Mini-forkjølelse!:joyful:

Ja, det er det samme jeg har nå også, 38.5, så er jo ikke veldig høyt heldigvis.
Men godt at det bare varte 4 dager, forhåpentligvis blir jeg bra like raskt :cat:

10 dpo, 5 dager etter innsett av 5 dagers.

Er det noen andre som ser noe her??
Første gang jeg har fått antydning til strek noen gang, skjønner ikke om jeg innbiller meg det eller om den faktisk er der :sad010

Vis vedlegget 371125
Jeg ser!!!!! ❤️❤️❤️

Disse nå :nailbiting:
20211114_113738.jpg

Som om ikke alt går til helvette denne mnd så skjedde det litt traumatiske ting her hjemme i går, med en ulykke som endte opp med kriseteamet i kommunen måtte hit for å hjelpe mannen min og litt sånt. Oppi alt dette glemte jeg første injeksjonen med fyremadel.. å jeg skal sette den kl 16 egentlig.. så jeg er da 21 timer for seint ish.. så det var vel det forsøket.. ;(

Som om ikke alt går til helvette denne mnd så skjedde det litt traumatiske ting her hjemme i går, med en ulykke som endte opp med kriseteamet i kommunen måtte hit for å hjelpe mannen min og litt sånt. Oppi alt dette glemte jeg første injeksjonen med fyremadel.. å jeg skal sette den kl 16 egentlig.. så jeg er da 21 timer for seint ish.. så det var vel det forsøket.. ;(

Huff, så utrolig vanskelig det må ha vært :(

Fyremadel er vel for å hindre eggløsning? Kanskje sett den nå, kontakt klinikken og be om en ekstra undersøkelse for å sjekke om du har hatt eggløsning? De starter ofte fyremadel i god tid, så forhåpentligvis går det likevel bra! :)

Huff, håper det går greit med dere begge :Heartred Jeg vil jo tippe at man begynner på Fyremadel litt tidligere enn man absolutt må, sånn for å være på den sikre siden. Bare informer klinikken og se hva de sier. Krysser fingrene!

Noen som har prøvd med rfus sine tester? :) hvordan er de ?
Kommer helt an på når du har tenkt til å teste :) Min erfaring er at de slår ut sent, men hvis man venter til testdag vil jeg tro at du kan bruke hvilken som helst test og få et pålitelig resultat!

Huff, så utrolig vanskelig det må ha vært :(

Fyremadel er vel for å hindre eggløsning? Kanskje sett den nå, kontakt klinikken og be om en ekstra undersøkelse for å sjekke om du har hatt eggløsning? De starter ofte fyremadel i god tid, så forhåpentligvis går det likevel bra! :)

Jeg setter den kl 16. Skal på UL i morgen så får snakke med klinikken i morgen:)

Så fantastisk! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast :happy:
Når jeg sitter her og leser innser jeg plutselig at jeg også har tatt en positiv test i dag 9dpo 11dager etter ovitrelle! :wideyed: Tenkte heeeelt feil i morges og tenkte det var 9 dager siden ovitrelle, så tenkte den svake streken var ovitrelle. Men det er jo 11 dager siden ovitrelle, for den ble satt onsdag 3. november! Så da får jeg ta ny test i morgen, og tirsdag, og onsdag i håpe om at den stiger :woot:

Ææææ så mange som har testet allerede :woot: kjenner jeg er sjalu og gla for deres vegne :Heartred

Synes det er skummelt å skal gå en uke til uten å vite noen ting. 22 november er det jeg har test dag. Vet ikke om jeg klarer å vente til da. Men samtidig livredd for at det nokk engang skal være negativ, men samtidig livredd for at den skal være positivt å noe skal være galt igjen.

Ææææææ hjelp, er også invitert i 30 årsdag på lørdag. Så håper ikke jeg kan drikke. :arghh::arghh:
Har fått mensen murringer i magen, mye vondt i magen de siste 2 dagene, men regner med at det er medisinen prognova og cyclogest sammens :depressed:

Mange gode klemmer ❤️

Tror neppe forsøket er avbrutt/ødelagt pga fyramedel. Det er ikke kritisk så tidlig.

Kontroll imorgen tidlig, VELDIG spent på hva Porsgrunn sier ift uttak og videre medisinering. Håper veldig på uttak torsdag, det er eneste dagen som ikke hadde kræsjet med absolutt alt.

Ææææ så mange som har testet allerede :woot: kjenner jeg er sjalu og gla for deres vegne :Heartred

Synes det er skummelt å skal gå en uke til uten å vite noen ting. 22 november er det jeg har test dag. Vet ikke om jeg klarer å vente til da. Men samtidig livredd for at det nokk engang skal være negativ, men samtidig livredd for at den skal være positivt å noe skal være galt igjen.

Ææææææ hjelp, er også invitert i 30 årsdag på lørdag. Så håper ikke jeg kan drikke. :arghh::arghh:
Har fått mensen murringer i magen, mye vondt i magen de siste 2 dagene, men regner med at det er medisinen prognova og cyclogest sammens :depressed:
Jeg har også testdag (blodprøve på klinikken) 22. november! Testa i morges for å teste ut ovitrelle egentlig. Tenkte jeg skulle få blenda sånn at jeg kunne stole på en eventuell strek senere, men når streken var svar var tanken min bare at det var ovitrelle :) var først nå i kveld det slo meg hvilken dag jeg egentlig var på og at strekene faktisk kan være noe annet enn ovitrelle :smiley-angelic001 Tørr ikke helt å stole på før jeg får 2-3 på digital. Fikk positive tester forrige forsøk også, men aldri over 1-2 på digital. Viste seg å være kjemisk eller tidlig SA :(
Hvor langt har du kommet?

12 timer igjen til eggene skal ut!
Håper de har det fint og blir befruktet og alt sånn..
Veldig annen opplevelse denne jakten på lille-skarven, i motsetning til de første rundene. Det tok fire innsett etter to stimuleringer å få sønnen min, og jeg har mista 4 på veien. Så ønsket er der, men håpet? Mja... Vet ikke helt :shifty:

12 timer igjen til eggene skal ut!
Håper de har det fint og blir befruktet og alt sånn..
Veldig annen opplevelse denne jakten på lille-skarven, i motsetning til de første rundene. Det tok fire innsett etter to stimuleringer å få sønnen min, og jeg har mista 4 på veien. Så ønsket er der, men håpet? Mja... Vet ikke helt :shifty:
Masse lykke til i morgen :love7

Back
Topp