Ny kontroll på mandag, og jeg har blitt syk med feber. Så håper jeg er frisk innen mandag kl 9…
Åh så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny kontroll på mandag, og jeg har blitt syk med feber. Så håper jeg er frisk innen mandag kl 9…
Det ble test i dag, og dette kan vel ikke bety noe annet enn at jeg er gravid?
Håper det klamrer seg fast og blir en liten skatt
![]()

9 dpo.
For tidlig å trekke en konklusjon i dag, må gi det to dager til. Hadde håp om å se en ultrasvak strek i dag da, men nei Jeg klarte ikke å holde meg lenger, og testet i dag9 dpo.
Den var blankFor tidlig å trekke en konklusjon i dag, må gi det to dager til. Hadde håp om å se en ultrasvak strek i dag da, men nei
![]()

Samme her, selv om jeg vet det er alt for tidlig å konkludere med noe. Har blitt syk også, halsbetennelse og feber. Så har mistet troen denne runden.
Håper du snart får positiv test![]()
Håper du er på beina om kort tid! 
9 dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at du får to fine streker om noen dagerJeg klarte ikke å holde meg lenger, og testet i dag9 dpo.
Den var blankFor tidlig å trekke en konklusjon i dag, må gi det to dager til. Hadde håp om å se en ultrasvak strek i dag da, men nei
![]()
Hvilken test brukte du?Huff, god bedringSamme her, selv om jeg vet det er alt for tidlig å konkludere med noe. Har blitt syk også, halsbetennelse og feber. Så har mistet troen denne runden.
Håper du snart får positiv test![]()

Jeg har troen på at du får to streker om noen dager!!Wow gratulerer så mye
Hvilken dag testet du? Og hvor gammelt var embryo når du satt inn
Kjenner på det lysten på å teste når jeg ser dere tester, men samtidig livredd har bare 1 egg igjen. Å vet ikke om jeg vil gå gjennom alt på nytt igjen.

Kjedelig! God bedring, håper du blir frisk til mandagNy kontroll på mandag, og jeg har blitt syk med feber. Så håper jeg er frisk innen mandag kl 9…

Huff, synd å høre at du er syk. Riktig god bedringHåper du er på beina om kort tid!
Jeg kjente hjertet mitt sank når jeg så den blanke testen. Men jeg håper at vår hcg bare er litt treg, og at vi begge får positive tester snart![]()

Huff, god bedringJeg har troen på at du får to streker om noen dager!!

Jeg brukte babyplan sin (ikke tidligtest)9 dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at du får to fine streker om noen dagerHvilken test brukte du?

Jeg brukte babyplan sin (ikke tidligtest)
Har ikke gitt opp helt enda men det var nedtur å ikke se noe som helst på testen i dag![]()
Ikke gi opp håpet endakrysser alt jeg har for en positiv test for deg om noen dager
![]()
![]()

Det skjønner jeg godt! Krysser fingrene for degJeg brukte babyplan sin (ikke tidligtest)
Har ikke gitt opp helt enda men det var nedtur å ikke se noe som helst på testen i dag![]()

Jeg klarte ikke å holde meg lenger, og testet i dag9 dpo.
![]()
9 DPO er SÅ tidlig damer. Det er fortsatt masse håp ❤ Jeg har vært gravid 4 ganger, og aldri har jeg fått ordentlig strek før 10DPO. Krysser fingrene for morgendagen for dere begge ❤Tusen takk
Ja, jeg også syns det var tungt. Jeg har bare en test til, og tenker å ta den i morgen. Har bestilt nye som forhåpentligvis ikke kommer før litt uti neste uke. Det er lettere å ligge unna testingen når man ikke har noe tilgjengelig
Vi får krysse fingrene og håpe på det beste fremover!![]()
9 DPO er SÅ tidlig damer. Det er fortsatt masse håp ❤ Jeg har vært gravid 4 ganger, og aldri har jeg fått ordentlig strek før 10DPO. Krysser fingrene for morgendagen for dere begge ❤

Det hadde spart hjertet og sinnet mitt for mer belastning Håper virkelig det![]()
Det hadde spart hjertet og sinnet mitt for mer belastning
![]()
jeg har testdag 22 november. Du hadde vell insett etter meg? Håper bare det var for tidlig å testeHahaVar ikke det litt tidlig å testejeg har testdag 22 november. Du hadde vell insett etter meg? Håper bare det var for tidlig å teste
Kanskje det. Jeg hadde innsett på tirsdag, dagen etter deg mener jeg HahaKanskje det. Jeg hadde innsett på tirsdag, dagen etter deg mener jeg
Har sett noen damer her inne få svak strek på 9 dpo, så jeg hadde håpet på å se noe.
Skal ta blodprøve den 18.11![]()