November 2021

Det ble test i dag, og dette kan vel ikke bety noe annet enn at jeg er gravid?
:love7 Håper det klamrer seg fast og blir en liten skatt :Heartred

Wow gratulerer så mye :smiley-bounce016

Hvilken dag testet du? Og hvor gammelt var embryo når du satt inn

Kjenner på det lysten på å teste når jeg ser dere tester, men samtidig livredd har bare 1 egg igjen. Å vet ikke om jeg vil gå gjennom alt på nytt igjen.

Jeg klarte ikke å holde meg lenger, og testet i dag :bored: 9 dpo.
Den var blank :sour: For tidlig å trekke en konklusjon i dag, må gi det to dager til. Hadde håp om å se en ultrasvak strek i dag da, men nei :oops:

Den var blank :sour: For tidlig å trekke en konklusjon i dag, må gi det to dager til. Hadde håp om å se en ultrasvak strek i dag da, men nei :oops:

Samme her, selv om jeg vet det er alt for tidlig å konkludere med noe. Har blitt syk også, halsbetennelse og feber. Så har mistet troen denne runden. :sorry:

Håper du snart får positiv test :)

Samme her, selv om jeg vet det er alt for tidlig å konkludere med noe. Har blitt syk også, halsbetennelse og feber. Så har mistet troen denne runden. :sorry:

Huff, synd å høre at du er syk. Riktig god bedring :Heartred Håper du er på beina om kort tid!

Jeg kjente hjertet mitt sank når jeg så den blanke testen. Men jeg håper at vår hcg bare er litt treg, og at vi begge får positive tester snart :love7

9 dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at du får to fine streker om noen dager :Heartred Hvilken test brukte du?

Huff, god bedring :Heartred:Heartred Jeg har troen på at du får to streker om noen dager!!

Wow gratulerer så mye :smiley-bounce016

Hvilken dag testet du? Og hvor gammelt var embryo når du satt inn

Kjenner på det lysten på å teste når jeg ser dere tester, men samtidig livredd har bare 1 egg igjen. Å vet ikke om jeg vil gå gjennom alt på nytt igjen.

Skjønner det er nervepirrende. Krysser alt jeg har for at dere ikke trenger å bruke det siste nå :Heartred

Jeg var 11 dpo i dag når jeg testet, og satt inn 3 dagers embryo forrige fredag ☺️

Ny kontroll på mandag, og jeg har blitt syk med feber. Så håper jeg er frisk innen mandag kl 9…
Kjedelig! God bedring, håper du blir frisk til mandag :Heartred

Huff, synd å høre at du er syk. Riktig god bedring :Heartred Håper du er på beina om kort tid!

Jeg kjente hjertet mitt sank når jeg så den blanke testen. Men jeg håper at vår hcg bare er litt treg, og at vi begge får positive tester snart :love7

Tusen takk :Heartred

Ja, jeg også syns det var tungt. Jeg har bare en test til, og tenker å ta den i morgen. Har bestilt nye som forhåpentligvis ikke kommer før litt uti neste uke. Det er lettere å ligge unna testingen når man ikke har noe tilgjengelig :p

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste fremover! :Heartred

9 dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at du får to fine streker om noen dager :Heartred Hvilken test brukte du?
Jeg brukte babyplan sin (ikke tidligtest) :)
Har ikke gitt opp helt enda men det var nedtur å ikke se noe som helst på testen i dag :nailbiting:

Jeg brukte babyplan sin (ikke tidligtest) :)
Har ikke gitt opp helt enda men det var nedtur å ikke se noe som helst på testen i dag :nailbiting:
Det skjønner jeg godt! Krysser fingrene for deg :love7

Tusen takk :Heartred

Ja, jeg også syns det var tungt. Jeg har bare en test til, og tenker å ta den i morgen. Har bestilt nye som forhåpentligvis ikke kommer før litt uti neste uke. Det er lettere å ligge unna testingen når man ikke har noe tilgjengelig :p

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste fremover! :Heartred
9 DPO er SÅ tidlig damer. Det er fortsatt masse håp ❤ Jeg har vært gravid 4 ganger, og aldri har jeg fått ordentlig strek før 10DPO. Krysser fingrene for morgendagen for dere begge ❤

9 DPO er SÅ tidlig damer. Det er fortsatt masse håp ❤ Jeg har vært gravid 4 ganger, og aldri har jeg fått ordentlig strek før 10DPO. Krysser fingrene for morgendagen for dere begge ❤

Håper virkelig det :smiley-angelic001 :Heartred:Heartred:Heartred Det hadde spart hjertet og sinnet mitt for mer belastning :blackeye

Var ikke det litt tidlig å teste :woot: jeg har testdag 22 november. Du hadde vell insett etter meg? Håper bare det var for tidlig å teste
Haha :hilarious: Kanskje det. Jeg hadde innsett på tirsdag, dagen etter deg mener jeg :)
Har sett noen damer her inne få svak strek på 9 dpo, så jeg hadde håpet på å se noe.

Skal ta blodprøve den 18.11 :)

Haha :hilarious: Kanskje det. Jeg hadde innsett på tirsdag, dagen etter deg mener jeg :)
Har sett noen damer her inne få svak strek på 9 dpo, så jeg hadde håpet på å se noe.

Skal ta blodprøve den 18.11 :)

Åååh får du blodprøve ? Jeg også vil ha det ;) ja dagen etter meg fikk bare beskjed om å ta test den 22 november også ringe om resultatet. Hvis negativt skulle vi planlegge nytt insett I desember:)

Back
Topp