Åhnei.. trodde det gikk litt sånn med hverandre. Men ja, tar Letrozol nå også![]()
Letrozol skal o hvertfall bedre modenheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhnei.. trodde det gikk litt sånn med hverandre. Men ja, tar Letrozol nå også![]()
For noen fantastiske nyheter!! Herlighet så kjekt! Er veldig glad på dine vegne.
Testet du på testdag du fikk fra sykehuset?
Så får bare holde nyhetene for meg selv en uke til..
Er lenge å vente når man hører til Porsgrunn!
Ble jammen meg litt overrasket idag, gitt!
Vis vedlegget 370962
14 dpo / 4+0
Klor deg fast lille frø!!![]()
Nei, jeg har ikke testdato før neste torsdag, 21 dpo..Så får bare holde nyhetene for meg selv en uke til..
![]()
De så hvertfal veldig positive ut
Jeg fikk testdato 25/11. Satt inn 3 dagers i dag.. Når kan jeg tidligst teste tror du? Aner ikke hvilken dpo jeg er på testdag.

Vis vedlegget 370962
14 dpo / 4+0
Nyyyydelige strekerBle jammen meg litt overrasket idag, gitt!
Vis vedlegget 370962
14 dpo / 4+0

Skal jeg sette deg på gravid?Jeg er ikke sikker, men jeg tror du regner ut ifra embryo, sånn at du er 7 dpo i dag.I følge eggløsningen er jeg 6dpo i dag, men embryoet er 7 dager (to dager siden jeg satt inn 5 dagers). Skal jeg regne dpo fra innsettet eller eggløsningen? Er jeg 6 eller 7 dpo i dag?
Vet jeg har spurt om dette tidligere, men er usikker igjen![]()
Nyyyydelige strekerSkal jeg sette deg på gravid?

Takk!Dette blir det baby av, TP ❤ GratulererBle jammen meg litt overrasket idag, gitt!
Vis vedlegget 370962
14 dpo / 4+0

I dag kom den gladelige meldingen om at vi har fått 4 blastoer på frys! Hurra ❤
Nei, jeg har ikke testdato før neste torsdag, 21 dpo..Så får bare holde nyhetene for meg selv en uke til..
![]()
I dag kom den gladelige meldingen om at vi har fått 4 blastoer på frys! Hurra ❤
Så fantastisk! Jeg håper vi også får denne beskjeden etter helgen. De er ferdig dyrket på lørdag. Skulle ønske de ringte istedenfor å sende brev på st. Olavs. Jeg eier ikke tolmodighet!!

Takk ❤ Med vår historikk føles det godt å ha noen eskimoer i backup ❤OMG! Så fantastisk Dipsy!! Håper lille i magen blir værende men utrolig bra med en så stor back-up gjeng!!!
Så fantastisk! Jeg håper vi også får denne beskjeden etter helgen. De er ferdig dyrket på lørdag. Skulle ønske de ringte istedenfor å sende brev på st. Olavs. Jeg eier ikke tolmodighet!!
Vis vedlegget 370962
14 dpo / 4+0

For noen fantastisk fine streker