November 2021

For noen fantastiske nyheter!! Herlighet så kjekt! Er veldig glad på dine vegne.

Testet du på testdag du fikk fra sykehuset?

Nei, jeg har ikke testdato før neste torsdag, 21 dpo..:angelic: Så får bare holde nyhetene for meg selv en uke til.. :hilarious: Er lenge å vente når man hører til Porsgrunn!:bag:

Nei, jeg har ikke testdato før neste torsdag, 21 dpo..:angelic: Så får bare holde nyhetene for meg selv en uke til.. :hilarious: Er lenge å vente når man hører til Porsgrunn!:bag:

De så hvertfal veldig positive ut

Jeg fikk testdato 25/11. Satt inn 3 dagers i dag.. Når kan jeg tidligst teste tror du? Aner ikke hvilken dpo jeg er på testdag.

I følge eggløsningen er jeg 6dpo i dag, men embryoet er 7 dager (to dager siden jeg satt inn 5 dagers). Skal jeg regne dpo fra innsettet eller eggløsningen? Er jeg 6 eller 7 dpo i dag? o_O

Vet jeg har spurt om dette tidligere, men er usikker igjen :p

De så hvertfal veldig positive ut

Jeg fikk testdato 25/11. Satt inn 3 dagers i dag.. Når kan jeg tidligst teste tror du? Aner ikke hvilken dpo jeg er på testdag.

Da regnes du som 3 dpo i dag, og da har du fått testdato 14 dager etter innsett, som da blir 17 dpo, hvis jeg har regnet riktig! :hilarious:

Vanskelig å si når du kan teste, men rundt 10-12 dpo er det mange som tester!

I følge eggløsningen er jeg 6dpo i dag, men embryoet er 7 dager (to dager siden jeg satt inn 5 dagers). Skal jeg regne dpo fra innsettet eller eggløsningen? Er jeg 6 eller 7 dpo i dag? o_O

Vet jeg har spurt om dette tidligere, men er usikker igjen :p
Jeg er ikke sikker, men jeg tror du regner ut ifra embryo, sånn at du er 7 dpo i dag.

I dag kom den gladelige meldingen om at vi har fått 4 blastoer på frys! Hurra ❤

Så fantastisk! Jeg håper vi også får denne beskjeden etter helgen. De er ferdig dyrket på lørdag. Skulle ønske de ringte istedenfor å sende brev på st. Olavs. Jeg eier ikke tolmodighet!!

Ja husker det var fryktelig å vente de 16 dagene i porsgrunn ;( men er 14 dager ventetid på spiren og før testdato så ikke så mye forskjell :)

OMG! Så fantastisk Dipsy!! Håper lille i magen blir værende men utrolig bra med en så stor back-up gjeng!!!

Så fantastisk! Jeg håper vi også får denne beskjeden etter helgen. De er ferdig dyrket på lørdag. Skulle ønske de ringte istedenfor å sende brev på st. Olavs. Jeg eier ikke tolmodighet!!

De sender nok brev på mandag da, så da er det veldig(!!!) sannsynlig at du får den ila neste uke iaf! Haaaater når sykehuset sender brev ettermiddag onsdag og hvis man er uheldig med når posten blir levert må man vente en hel uke for å få den :dead::dead::dead:

Vært på ny ultralyd i dag :) :)

På tirsdag hadde jeg 16 folikkler hvor det var

1 folikkel på 6 mm
1 folikkel på 7 mm
2 folikkler på 8 mm
5 folikkler på 9 mm
4 folikkler på 10 mm
2 folikkler på 12 mm
1 folikkel på 13 mm

i dag hadde jeg plutselig 22 folikkler :)

1 folikkel på 5,9 mm
1 folikkel på 6.7 mm
1 folikkel på 8,2 mm
1 folikkel på 8,5 mm
1 folikkel på 9,3 mm
1 folikkel på 9,4 mm
2 folikkler på 9,5 mm
1 folikkel på 11,9 mm
1 folikkel på 12 mm
2 folikkler på 12,3 mm
1 folikkel på 12,4 mm
1 folikkel på 12,8 mm