November 2021

Takk, det samme ❤ Er vi helt likt i løypa vi da? Hvordan ser testen ut i dag. Er neppe Ovitrelle nå ❤

Jeg er 8 dpo i dag, har så lyst å prøve en test jeg også :arghh: kjenner jeg ikke klarer å vente helt til 25.11 hvertfall :banghead:

Gratulerer så masse til begge dere to som nylig har testet positivt tidlig! Hvor mange dpo var du dipsey?

Jeg er 8 dpo i dag, har så lyst å prøve en test jeg også :arghh: kjenner jeg ikke klarer å vente helt til 25.11 hvertfall :banghead:

Gratulerer så masse til begge dere to som nylig har testet positivt tidlig! Hvor mange dpo var du dipsey?
Var 9 dpo når jeg skjønte det var 'noe' på gang. Hadde tatt Ovitrelle, og testet ut den. Lykke til med testing, håper du får strek om en dag eller to ❤

Du klarer det ❤❤ jeg skal klare å vente til mandag ❤❤

Var 9 dpo når jeg skjønte det var 'noe' på gang. Hadde tatt Ovitrelle, og testet ut den. Lykke til med testing, håper du får strek om en dag eller to ❤

Det er akkuratt 10 dager siden jeg tok ovitrelle i dag (06.11.21) kan jeg spørre hvordan du skjønte det var 'noe'? Har lyst å teste ut ovitrelle jeg også egentlig... Eller er jeg for sent ute siden jeg er 8 dpo?

Tok ut mandag 08.11, satt inn 3 dagers Torsdag 11.11.

Det er akkuratt 10 dager siden jeg tok ovitrelle i dag (06.11.21) kan jeg spørre hvordan du skjønte det var 'noe'? Har lyst å teste ut ovitrelle jeg også egentlig... Eller er jeg for sent ute siden jeg er 8 dpo?

Tok ut mandag 08.11, satt inn 3 dagers Torsdag 11.11.
Jeg hadde hvertfall ganske blank test 8 dpo (testet 6, 7 og 8 dpo), så så jeg at testen steg 9 dpo igjen. Test i dag og i morgen hvis du vil, hvis ikke så venter du ❤

Stigning fra to dager siden :woot:

Øverste er 12 dpo, midt 10 (veldig svak), nederst 9 dpo (blank).

Usikker på hvor lenge jeg skal teste, men tenker frem mot den offisielle testdagen? Hvor lenge pleier dere å teste egentlig? :)

15143C3D-43F3-4AF9-815C-FC19C0D158CE.jpeg

Usikker på hvor lenge jeg skal teste, men tenker frem mot den offisielle testdagen? Hvor lenge pleier dere å teste egentlig? :)

Vis vedlegget 371302

Alt for lenge :P Testet med strimmel/stav til uke 5, og tok 3 stk digitale med jevne mellomrom bare for gøy :P

Alt for lenge :p Testet med strimmel/stav til uke 5, og tok 3 stk digitale med jevne mellomrom bare for gøy :p
Jeg er veldig enig med Victoria, jeg tester ALT for mye. Tre-fire ganger om dagen, til minst 5+0. Følger med på om den synker. Helt crazy egentlig. Gjør meg jo bare mer usikker, istedet for å nyte. Kanskje jeg en dag skal lære.

Jeg er veldig enig med Victoria, jeg tester ALT for mye. Tre-fire ganger om dagen, til minst 5+0. Følger med på om den synker. Helt crazy egentlig. Gjør meg jo bare mer usikker, istedet for å nyte. Kanskje jeg en dag skal lære.

Kaaaaanskje. Sa det til meg selv de 3 årene vi prøvde på første og nå med andremann… Enda ikke skjedd :P

Hentet ut det jeg håper er siste medisin.. Sikkert ikke med min flaks, men men. Har nok menopur til torsdag tror jeg og fyramedel til lørdag. Mye penger allerede..

Kontroll imorgen, håper veldig eggene har gjort sitt og kan tas ut på fredag. ❤️

Kaaaaanskje. Sa det til meg selv de 3 årene vi prøvde på første og nå med andremann… Enda ikke skjedd :p
Tviler på at jeg egentlig kommer til å bli flinkere på dette området...jeg går inn i en form for transe. Alt som betyr noe er å tisse på strimmelen. Hver gang jeg kjenner noe komme, løper jeg for å finne strimmel. CRAZY!!

Hentet ut det jeg håper er siste medisin.. Sikkert ikke med min flaks, men men. Har nok menopur til torsdag tror jeg og fyramedel til lørdag. Mye penger allerede..

Kontroll imorgen, håper veldig eggene har gjort sitt og kan tas ut på fredag. ❤️
Krysser fingrene for at det ser klart ut på kontroll i morgen :smiley-angelic001

Jeg hadde svak strek 9dpo, så kan være du ser strek i morgen. Men så gjelder det jo å ikke bli skuffa om den er negativ, for det er tidlig! Jeg hadde ikke tenkt å teste så tidlig. Tenkte at jeg var 9 dager etter ovitrelle og ville bare ta en blenda test for å kunne stole på neste test. Var først samme kveld at det slo meg at jeg var 9dpo og 11 dager etter ovitrelle :p

ps: jeg har ikke tatt tidligtester! Kun babyplan sine 25mlu tester :)

Vis vedlegget 371302
Tester alt for lenge :p men jeg skal ta blodprøve på klinikken mandag, så tester nok frem til det, eventuelt så stopper jeg om jeg får 2-3 på digital, hvis jeg ikke får et behov for 3+ også på digital :p Har ikke tatt digital enda på dette forsøket!

Vis vedlegget 371302
Perfekt strek ❤ jeg tester altfor masse! Men de to første gangene testet jeg bare en gang gravid og det var det, men nå er det håpløst. Strimler, digital you name it. Trenger kontroll :joyful:

Håper det er siste for deg nå da, jeg måtte også gå en del lenger. Ble 14 dager tilsammen og vel 22.000 kroner i medisiner kun for ett forsøk men når det var over så tenkte jeg ikke mer på det. Nå er det bare å vente på å teste nå som uttak og innsett er ferdig :Heartpink

Jeg har offisiell testdato i morgen, og har utrolig nok klart å holde meg fra å teste hittil. Er såå redd for å bli skuffet så ville utsette det lengst mulig.
Har ingen følelse på at jeg er gravid nå, og forventer igrunn at jeg får negativ test i morgen.
Eneste jeg har kjent på er at jeg er ofte kvalm, eller det er en kvalme som ligger i halsen og føler jeg ofte kan kaste opp. Det er noe jeg aldri har opplevd før. Men tenker jo at det ikke har noe med graviditet å gjøre.

Meen det blir uansett spennende i morgen, og blir greit å få tatt en test for å vite for sikkert.

Perfekt strek ❤ jeg tester altfor masse! Men de to første gangene testet jeg bare en gang gravid og det var det, men nå er det håpløst. Strimler, digital you name it. Trenger kontroll :joyful:

Hadde tenkt til å teste annenhver dag, men spørs om det ikke blir en hver morgen. :hilarious:

Kommer ikke til å kjøpe flere når jeg går tom da, men har 9 strimler og 3 digitale med ukesindikator. Så holder jo en stund med en test om dagen. :joyful:

Back
Topp