November 2018

Ja, det som står på papiret iallefall o_O Men tenker å teste neste onsdag :)
Det var lenge å vente. Skullenesten tro de hadde bomma med en uke... :P Men ta en test 14 dpo du ;) Krysser fingrene for deg!

Da kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før. ;) St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.
Siste innsett på 1. forsøk!

Da kom endelig telefonen fra Riksen :D Jeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12 :D

Idag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke

Off, så urettferdig og trist! :sorry: Ta vare på deg selv! :Heartred

Da kom endelig telefonen fra Riksen :D Jeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12 :D

Gratulerer så mye med gledestelefonen! :love7 Litt artig at du ble gravid i din egen månedsgruppe:)

Gratulerer så mye med såpass høy HCG Lover godt :love017:love017

Det er skikkelig lov å føle at livet er dritt innimellom! Bare gi deg selv lov til det en stund før du børster av deg og går videre. Det kan hjelpe å la deg selv få lov til å være sint og lei deg av og til. Sender deg en god klem
Tusen takk :Heartred

Gratulerer så mye med gledestelefonen! :love7 Litt artig at du ble gravid i din egen månedsgruppe:)
Takk :Heartred Ja.. hihi.. var merkelig å flytte meg selv til Gravid :D

Idag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke

Jeg føler med deg, dette er ikke lett :( Og så slitsomt å være syk samtidig. Jeg håper litt til deg for deg, men skjønner at du er skuffet - det har du lov til. Sender deg en klem:Heartred

Da kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før. ;) St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.
Siste innsett på 1. forsøk!
Gratulerer! :love017 Da ligger vi helt likt i løypa! :D

I morgen skal jeg teste... holder på å gå på veggen!! Er 13 dpo i morgen så regner med sikkert resultat da. Fikk satt inn blasto forrige mandag. Hadde aldri trodd de siste dagene skulle være så harde psykisk hjelpes.... og dette er første forsøk. Må vi gjennom dette mange mange ganger så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Respekt til alle som takler dette altså!❤️

Back
Topp