Det var lenge å vente. Skullenesten tro de hadde bomma med en uke...Ja, det som står på papiret iallefallMen tenker å teste neste onsdag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lenge å vente. Skullenesten tro de hadde bomma med en uke...Ja, det som står på papiret iallefallMen tenker å teste neste onsdag
![]()
Idag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke
Ta vare på deg selv! 
Da kom endelig telefonen fra RiksenJeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12
![]()

Da kom endelig telefonen fra RiksenJeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12
![]()
Litt artig at du ble gravid i din egen månedsgruppeGratulerer så mye med såpass høy HCG Lover godtDa kom endelig telefonen fra RiksenJeg er gravid! HCG var på 176,4. Var veldig overrasket over at den var så høy, for da jeg var gravid med sønnen var den bare på 38 på samme dag. Ultralyd 20/12
![]()

TakkGratulerer!![]()

Wow, rekker november allikevel! Fikk mens av meg selv, og har fått innsettdato 27.nov!!Hadde jeg aldri trodd!
Førstings - B #1 - FER #2 - Progynova/Cyclogest - Innsett 27.11. Fem blasto på frys.

Tusen takkDet er skikkelig lov å føle at livet er dritt innimellom! Bare gi deg selv lov til det en stund før du børster av deg og går videre. Det kan hjelpe å la deg selv få lov til å være sint og lei deg av og til. Sender deg en god klem

Takk ❤ Håper detGratulerer så mye med såpass høy HCG Lover godt![]()
Tusen takkÅnei så kjedeligd er lov å være sont og skuffa da! Hadde virkelig håpet på to streker for deg denne gangen. Sender deg en stor klem og mange varme tanker
![]()

TakkGratulerer så mye med gledestelefonen!Litt artig at du ble gravid i din egen månedsgruppe
![]()
Ja.. hihi.. var merkelig å flytte meg selv til Gravid Idag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke

Da kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før.St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.
Siste innsett på 1. forsøk!
Heier på blastoen din!Tusen takk og klem tilbakeJeg føler med deg, dette er ikke lettOg så slitsomt å være syk samtidig. Jeg håper litt til deg for deg, men skjønner at du er skuffet - det har du lov til. Sender deg en klem
![]()
Gratulerer!Da kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før.St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.
Da ligger vi helt likt i løypa! Gratulerer så myeDa kan jeg endelig melde meg inn i rugegjengen! Innsett av blasto i dag-testdag 10.12. Meeeeen spørs om det blir test litt før.St.Olav setter alltid test 2 uker etter innsett.