November 2018

Vifvik

Glad i forumet
Assistert-jentene
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello


Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)


:Heartred Venter på oppstart:




:Heartred Stimulerer:
Mimiventerpåstorken
- B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49



:Heartred Ruger:
Mammadrøm
-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken - 2 egg, TD 5/12
Førstings - B1 - #FER2 - Progynova og Cyclogest. Blastocyst, td: 11.12.



:Heartred Avbrutt / totalfrys:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll - 19 egg ut 27/11



:Heartred Gravid:
Persefone -
1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - innsett av 1 embryo, dyrka til blasto - satt inn en perfekt AAA blastocyst i dag 6/11. Blodprøve 16/11
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11
Litapi - IVF #4 - UNN - FER - Lutinus. Innsett 2/11-18 av 2 embryo.Testdato 20/11-18
Ønskebarn2017 - Barn #2 - FER - Haugesund
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. 1 egg inn 14/11. TD - 26/11
Tusssi - B1 - ICSI # 1 - St.Olavs - 1 egg inn - TD 27/11
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, 1 blasto inn 26/11.
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett 30/11. TD 14/12



:Heartred Ikke gravid:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Krysser-fingrene - IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Lil-17- IVF Riksen. Uttak 31.10 . Innsett 2/11. Testdag 14/11
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus - Testdato 26/11
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, 2 egg satt inn 13/11
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Innsett 12/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 og 14 november - Innsett blasto 20.11.18 - Testdato 30.11.18
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 up, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. 1 blasto inn 26/11. TD 10/12



:Heartred Ikke oppdatert:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet. 2 egg inn 14/11. TD - 26/11


Håper at november blir en gullmåned med mange terminspirer!! :Heartbigred
 
Last edited:
Kan jo starte med meg selv :) Var igjennom et ferskforsøk i september, men det endte dessverre i kjemisk. Fikk ingen på frys, så håper at dette forsøket, med oppjustering av medisiner, blir bedre :) Hadde vært hyggelig med en lillebrøster i august 2019 :D
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
 
Last edited:
Så fint med novembertråd! Jeg har planlagt uttak i uke 44, så er ikke usannsynlig at jeg må hoppe over hit etter hvert fra oktobertråden. Men foreløpig titter jeg bare innom for å si hei og lykke til! :Heartred
 
Så fint med en november-gruppe :)Skal egentlig ha innsett i oktober (fryseforsøk), men venter fremdeles på mensen, så kan godt hende jeg blir medlem av denne gruppa også:)
 
Hei!

Jeg hadde uttak i september, men ble dessverre totalfrys. Fikk fem fine på frys heldigvis, to todagers og 3 femdagers. Skal prøve å sette inn i naturlig syklus, men er veldig spent på om det går - har ikke stabil syklus... Har fått reservert plass til innsett ca uke 45, litt avhengig av om mens dukker opp som den egentlig skal om et par uker.

Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - Haukeland - innsett ca. uke 45
 
Skal starte mest sannsynlig nå på neste mens☺️Usikker når den kommer siden den bruker å være litt sen etter forsøk. Hadde et forsøk i august/september som ble avbrutt. Håper ICSI vil hjelpe oss denne gangen. Vi er uforklarlig barnløse, og vet ikke hva som er årsak, men mistenker eggkvaliteten min da eggene stopper utviklingen på dag 3.

Nord84-B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø.
Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran.
 
Melder meg inn her jeg. Har akkurat testet negativt på 3. søskenforsøk. Har fortsatt 2 på frys, så får bare krumme nakken og gå på med friskt mot igjen. Men først skal jeg ha en syklus med fråtsing i brie og vin. ‍♀️

Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
 
Jeg havner også her. Hadde kjemisk nå nettopp og må vente til neste syklus. Vet ikke om vi går for fersk eller FER enda. Og lurer også på å bytte klinikk. Så en del tankevirksomhet denne mnd.

FruAlve - B2 - resten uavklart
 
Hei dere :) Jeg her heeelt ny i dette gamet, og skal på forsamtale på Ullevål nå i slutten av oktober. Dette blir vårt første forsøk, og jeg håper virkelig på oppstart i november (selv om det kanskje er litt vel så optimistik?!). Så selv om jeg ikke vet noe konkret ennå, skal det bli spennende å følge med på dere!

Lykke til alle sammen!
 
Hei dere :) Jeg her heeelt ny i dette gamet, og skal på forsamtale på Ullevål nå i slutten av oktober. Dette blir vårt første forsøk, og jeg håper virkelig på oppstart i november (selv om det kanskje er litt vel så optimistik?!). Så selv om jeg ikke vet noe konkret ennå, skal det bli spennende å følge med på dere!

Lykke til alle sammen!

Hei og velkommen hit! Jeg ville bare si at jeg var på forsamtale på Ullevål i midten av september og fikk begynne på spray bare 2 uker og 2 dager etterpå (som var min syklusdag 21) for uttak cirka 6 uker senere! Hvor fort du kommer i gang vil nok avhenge både av hvor du er i syklus og hvilke uker der er satt opp mange uttak allerede, men de sa til meg at det ikke var noe ventetid for tiden, og på Helsenorge står det nå 3 uker. Så krysser fingrene for at du også får komme i gang snart! :)Synes selv det er så mye bedre å være i gang enn å gå og vente (men det skal sies at jeg ikke har hatt særllig bivirkninger så langt).
 
Hei og velkommen hit! Jeg ville bare si at jeg var på forsamtale på Ullevål i midten av september og fikk begynne på spray bare 2 uker og 2 dager etterpå (som var min syklusdag 21) for uttak cirka 6 uker senere! Hvor fort du kommer i gang vil nok avhenge både av hvor du er i syklus og hvilke uker der er satt opp mange uttak allerede, men de sa til meg at det ikke var noe ventetid for tiden, og på Helsenorge står det nå 3 uker. Så krysser fingrene for at du også får komme i gang snart! :)Synes selv det er så mye bedre å være i gang enn å gå og vente (men det skal sies at jeg ikke har hatt særllig bivirkninger så langt).

Tusen takk :) Det var utrolig godt å høre, var redd for flere måneder ventetid etter forsamtalen... Er på syklusdag 23 den dagen vi skal ha forsamtale. Er jo lov å håpe på kort protokoll med oppstart uken etter :rolleyes: Men uansett godt å bare komme et steg videre og få vite litt mer. Blir snart gal av å bare sitte og vente :wacky:
 
Tusen takk :) Det var utrolig godt å høre, var redd for flere måneder ventetid etter forsamtalen... Er på syklusdag 23 den dagen vi skal ha forsamtale. Er jo lov å håpe på kort protokoll med oppstart uken etter :rolleyes: Men uansett godt å bare komme et steg videre og få vite litt mer. Blir snart gal av å bare sitte og vente :wacky:

Ja, uansett er det godt å få en plan, tiden går liksom fortere da! Jeg har ikke noen erfaring med kort protokoll, har selv lang og det er mitt første forsøk også. Men de aller fleste får visst lang på Riksen.

Kan ellers anbefale å bruke samtalen til å få svar på alt dere lurer på, jeg stilte masse spørsmål og fikk mye ut av det. :)
 
Så bra du startet tråd Vifvik! Synd det ble kjemisk, håper november er gullmåneden som du sier! Jeg hadde negativt ferskforsøk i september men fikk 5 på frys, så venter nå på innsett i midten av november.

Little Mouse B1 FER#1 (ICSI#1) Riksen Progynova Innsett uke 47
 
Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -kontroll ca uke 43

Innsett blir i november en gang.. hatt veldig lange sykluser med el på CD23 -26 mot CD14-18 normalt sett.
Sist innsett ble avbrutt pga kluss med syklus.
 
Bellabanan 2IVF forsøk - B2 - lang protokoll
-Oppstart synarela den 14.okt
-Første sprøytedag 14.nov
-Kontroll 23.nov
-Uttak uke 48 hvis alt er bra
 
Førstings - B1 - #FER2 - 5 blastocyst på frys - Progynova og Cyclogest - resten foreløpig uavklart.
:dance011

(Mulig det blir desember men henger meg på her enn så lenge iallfall)
 
Jeg havner også her. Hadde kjemisk nå nettopp og må vente til neste syklus. Vet ikke om vi går for fersk eller FER enda. Og lurer også på å bytte klinikk. Så en del tankevirksomhet denne mnd.

FruAlve - B2 - resten uavklart
:Heartpink Går du offentlig eller privat? Er det blasto eller 3-dg du har på frys?
 
:Heartpink Går du offentlig eller privat? Er det blasto eller 3-dg du har på frys?
Er offentlig nå på UNN, med et forsøk igjen. Men lurer på å prøve privat likevel på neste. Er 3 dagers jeg har på frys, har lite tro på at det i det hele tatt overlever opptining. Enn du, hvilken klinikk er du på?
 
Kommer inn her jeg [emoji4]

Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Klinikk : Rikshospitalet - Medisiner: progynova- innsett i november
 
Last edited:
Back
Topp