November 2018

Spiren i magen hadde det helt fint igår på TUL. :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181219-095301_Gallery.jpg
    Screenshot_20181219-095301_Gallery.jpg
    731,1 KB · Visninger: 79
Går greit, men ikke fått svar på blodprøver.. :/ bor på landet, så ser ut som det kan ta litt tid.. så i mellomtiden tester jeg, strekene ser like ut enda, men føler meg ikke gravid.. så tror kroppen bare holder lenge på hcg. Så tenker å ta en ny test på lørdag, da er det en uke siden jeg begynte å blø.. Takk for at du spør :Heartred

Så dumt at du ikke har fått svar ennå og må leve i uvissheten. Aller helst håper jeg at blødningen skulle være uskyldig, men om det ikke er så håper jeg det går så bra som det kan for deg. :Heartred
 
Så dumt at du ikke har fått svar ennå og må leve i uvissheten. Aller helst håper jeg at blødningen skulle være uskyldig, men om det ikke er så håper jeg det går så bra som det kan for deg. :Heartred
Tusen takk :Heartred Må innrømme at det er litt tungt i disse juletider å ikke vite for sikkert, selv om jeg tror jeg ikke er gravid lenger.. ringte st.olavs på mandagen denne uken da, så jeg får nytt innsett etter neste blødning. Kjenner jeg gleder meg veldig til å prøve igjen, selv om ting føles litt rart og tungt nå. Bare håper jeg klarer å slappe av hvis jeg blir gravid igjen, tror jeg kommer til å være litt mer redd i starten neste gang.. Heldigvis mye jobbing før jul nå, så jeg kom raskt inn i hverdagen igjen, tror det har hjulpet meg veldig mye.
 
Uff, gikk ikke så bra her heller virker det som. Var nettopp på tidlig UL og fikk da se et hjerte som slo 7 + 2. Så og si på slaget 12 i går kveld begynte jeg å blø ganske mye og friskt blod, hatt ubehag/mensmurringer i livmor og korsrygg hele natten :( Magefølelsen sier at løpet er kjørt og det føles helt forferdelig. For en start på 2019...
 
Uff, gikk ikke så bra her heller virker det som. Var nettopp på tidlig UL og fikk da se et hjerte som slo 7 + 2. Så og si på slaget 12 i går kveld begynte jeg å blø ganske mye og friskt blod, hatt ubehag/mensmurringer i livmor og korsrygg hele natten :( Magefølelsen sier at løpet er kjørt og det føles helt forferdelig. For en start på 2019...

Neineinei:( Det skal vi ikke ha noe av.... Hvordan er det nå da? Stoppet litt opp? Håper virkelig det er helt uskyldig! Kan jo ikke starte 2019 sånn!
 
Neineinei:( Det skal vi ikke ha noe av.... Hvordan er det nå da? Stoppet litt opp? Håper virkelig det er helt uskyldig! Kan jo ikke starte 2019 sånn!
Nå er det gått over til brunlig blødning, men fortsatt mye mer murring/ubehag. Spesielt på venstre side. Hmm, jeg er negativ og samboer er positiv. Er jo ikkje annet å gjøre enn å vente å se, skal prøve bestille en ekstra UL i morgen. For en karusell, det snur jaggu fort.
 
Uff, gikk ikke så bra her heller virker det som. Var nettopp på tidlig UL og fikk da se et hjerte som slo 7 + 2. Så og si på slaget 12 i går kveld begynte jeg å blø ganske mye og friskt blod, hatt ubehag/mensmurringer i livmor og korsrygg hele natten :( Magefølelsen sier at løpet er kjørt og det føles helt forferdelig. For en start på 2019...
Ååh ❤️

Du får alle mine tanker og all min kjærlighet! Håper så inderlig at det bare er en ufarlig blødning.

Masse klemmer fra meg ❤️
 
Back
Topp