B
Bellabanan
Guest
Dagens testerhar vært fin stigning de siste dagene. Blodprøve i morgen.
Gratulerer så mye!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei. Jeg hadde innsett i november av fryst embryo. Men ble ikke gravid så måtte slutte med progynova til menstruasjone kom og så kunne jeg begynne igjen på progynova på første menstrasjonsdag. Så jeg kunne begynne rett på. Skal ha innsett igjen begynnelsen av desember. Det er mulig å begynne rett på.Så da må man vente like lenge som fra fersk til frys da...? Det synes jeg høres rart ut, for det er ikke det klinikken sa første gangen, men får snakke med dem på tirsdag. Kjenner jeg blir helt matt av å tenke på at jeg kanskje da må vente helt til februar før neste innsett... livet står helt på vent. Blir bare mer og mer sliten. :’(
Til dere som har blitt gravide nå...er det noe forskjell på gravid murringer og Lutinus murringer? ?
Hmm...nytter ikke å sammenlikne med forrige forsøk hos meg for det var jo fersk forsøk så da var jo ting ømt fra før pga uttak. Har masse murringer iallefall....nei jeg må seriøst finne på noe så tiden går fortere....Blir sprø av å gå rundt her å lure på om jeg er gravid eller ikkeJeg har brukt Lutinus i flere innsett og har hatt svake murringer hver gang. Denne gangen var de mye sterkere (typ skikkelig vonde) fra 9-10 dpo. De kom spesielt på natten og morgenen.
Jippi så kjektWow, rekker november allikevel! Fikk mens av meg selv, og har fått innsettdato 27.nov!!Hadde jeg aldri trodd!
Førstings - B #1 - FER #2 - Progynova/Cyclogest - Innsett 27.11. Fem blasto på frys.
Jeg syntes ikke det.. (brukte lutinus sist gravdititet)Til dere som har blitt gravide nå...er det noe forskjell på gravid murringer og Lutinus murringer? ?
Så gøy når det går den veien da! Lykke til!Wow, rekker november allikevel! Fikk mens av meg selv, og har fått innsettdato 27.nov!!Hadde jeg aldri trodd!
Førstings - B #1 - FER #2 - Progynova/Cyclogest - Innsett 27.11. Fem blasto på frys.
Så fine tester!Dagens testerhar vært fin stigning de siste dagene. Blodprøve i morgen.

Det er skikkelig lov å føle at livet er dritt innimellom! Bare gi deg selv lov til det en stund før du børster av deg og går videre. Det kan hjelpe å la deg selv få lov til å være sint og lei deg av og til. Sender deg en god klemIdag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke
Høres ut som veldig gode tegn med kvalme og god luktesans, selv om det ikke er det kjekkeste å haDa er blodprøven tatt og nå er det bare å vente på telefon fra Riksen. Er på jobb, og sånne dager er man ikke akkurat så produktivI tillegg er jeg kjempe kvalm, og både søpla og kjøleskapet på kjøkkenet på jobb lukter helt grusomt. Redd jeg skal spy bare jeg går ut av kontoret....
![]()
Du får bare holde ut jobbdagen, blir spennende å høre hcg-verdien din 
Så da kan jeg flyttes til ruger 

Satser på at det er gode tegn jaHøres ut som veldig gode tegn med kvalme og god luktesans, selv om det ikke er det kjekkeste å haDu får bare holde ut jobbdagen, blir spennende å høre hcg-verdien din
Jeg har fått satt inn en kjempe fin blastocyst i dag, selv om jeg var lett overstimulertSå da kan jeg flyttes til ruger
![]()
Kanskje en jente, kanskje tvillinger?Satser på at det er gode tegn jaVar ikke kvalm eller luktsensitiv da jeg gikk gravid med sønnen... Kanskje det betyr at det er en jente?
Yeeeey, gratulerer som ruger!! Skal flytte deg! Når er testdato?

Tror mannen hadde dødd om det var tvillingerKanskje en jente, kanskje tvillinger?Er det ikke en større risiko for tvillinger med ivf, selv om man bare setter inn 1 egg? Eller er det fryseforsøk kanskje, usikker. Tror jeg har googlet litt for mye i det siste
Testdato med blodprøve er 13 desember, men det er vel innafor med en clearblue digital 14 dpo?Altså 5 desember
Ånei så kjedeligIdag er jeg bare sur. Våkna på natten og slet med å sove så tenkte bare å ta en tidlig test. (Blir 10/11 dpo) og den var så hvit som det går Ann. Kjenner jeg begynner å gi opp....hvorfor vil ikke de flotte blastoene klamre seg fast!!!!! Akkurat nå forstår jeg det litt da for blir ikke frisk....viruset slipper ikke taket. Akkurat nå frister bare å ta en snus og en øl og ikke gå på jobb.... dette blir en dritt uke

Ja, det som står på papiret iallefallTror mannen hadde dødd om det var tvillingerHehe... Tror nok ikke det
Har dere først blodprøve 2,5 uker etter innsett av blasto?![]()