November 2018

Nei, nå har jeg tatt det siste som var igjen.. Mange som sier de tror det går fint, så får bare krysse fingrene og håpe på det beste.. Ikke så mye å få gjort nå:yuck:
Satse på det, siden det er helt siste dose. Gjort er gjort uansett. Håper det går bra :)

Jeg hadde ikke nok menopur i siste dosen i dag:nailbiting: hva gjør jeg? Kan de forsvinne da? Skal sette El sprøyte i morgen
Det går fint. Det samme skjedde meg første runden, var ikke noe problem sa de på klinikken. ❤️

Nei bare lar det være.. Skal ta El sprøyte i morgen så får ikke gjort noe med det uansett nå. Fått mange gode tilbake meldinger her, så håper på det beste:Heartred
Det går nok bra da! Hurra for forumet :)snart i mål!;)

Må ikke vente hverken etter fersk eller frys. Er pga du går offentlig og de sliter med kapasiteten. Privat kan du kjøre på sånn du vil. Kravet for å gå rett fra fersk til frys her var at du hadde mer enn et egg i fryseren. Det var pga sannsynligheten for å bli gravid kunne vær litt lavere men ikke nødvendigvis. Da tok de ikke sjansen med kun 1 egg på frys.

På St. Olav må man i hvert fall vente uansett i styrt syklus. Det har ingenting med kapasitet å gjøre, men de ønsker en normal syklus mellom hver runde, og at kroppen skal få litt pause.
Det er jo skjelden man ønsker det selv, og det har frustrert meg veldig, men tror der ligger noe fornuftig i det også. Det er jo heftige saker man skal igjennom.

Så da må man vente like lenge som fra fersk til frys da...? Det synes jeg høres rart ut, for det er ikke det klinikken sa første gangen, men får snakke med dem på tirsdag. Kjenner jeg blir helt matt av å tenke på at jeg kanskje da må vente helt til februar før neste innsett... livet står helt på vent. Blir bare mer og mer sliten. :’(

På St.Olav er det i hvert fall sånn. Har inntrykk av at det er sånn generelt i det offentlige. Alltid frustrerende å vente :(

Dagens tester :) har vært fin stigning de siste dagene. Blodprøve i morgen.

Vedlegg

• Snapchat-184503191.jpg
    Snapchat-184503191.jpg
    648,9 KB · Visninger: 100
~Ønskebarn2017 - Barn #2 - FER - Haugesund - Gravid :Heartred

Sååå flotte tester :Heartred Jeg er pingle og har ikke tørd å teste enda
Du har jo noen dager igjen til testdag da. Turte egentlig ikke jeg heller, siden jeg vet at jeg pleier å ha lag hcg. Ble veldig overrasket da jeg fikk skyggestrek fredag kveld. Heldigvis har testene bare blitt sterkere siden det :Heartred

Du har jo noen dager igjen til testdag da. Turte egentlig ikke jeg heller, siden jeg vet at jeg pleier å ha lag hcg. Ble veldig overrasket da jeg fikk skyggestrek fredag kveld. Heldigvis har testene bare blitt sterkere siden det :Heartred
Ja men så kjekt da. Planen her er å prøve å pine meg til torsdag som er 14dpo....om jeg klarer det er en annen ting.
Når blir terminen din da?

Ja men så kjekt da. Planen her er å prøve å pine meg til torsdag som er 14dpo....om jeg klarer det er en annen ting.
Når blir terminen din da?
Da jeg ble gravid med sønnen tok jeg ingen tester hjemme før blodprøven. Hyggeligste telefonen jeg har fått i mitt liv!

Termin blir 8/8-19, 2 dager før 3 års dagen till kiddo :Heartred

Da jeg ble gravid med sønnen tok jeg ingen tester hjemme før blodprøven. Hyggeligste telefonen jeg har fått i mitt liv!

Termin blir 8/8-19, 2 dager før 3 års dagen till kiddo :Heartred
Ja jeg tok ikke test før 10 dager etter ikm med sønnen min så ingen aning om jeg produserer hcg sent eller ikke.

Men så koselig da :Heartred august er virkelig din lykke måned:Heartred grattis igjen

Back
Topp