November 2018

Ja, ikkesant. Men jeg kjenner oppriktig på en en genuin omsorg i dette forumet. ❤️

Testen viste «Gravid 2-3 uker». Vi er helt lamslåtte! Måtte ta en til, den viste to klare streker. (A1 sin test.)
Herremin!

Ååhh.. Så fantastisk. Gratulerer så utrolig mye :Heartbigred

Ååå trodde de ga Lutinus i naturlig syklus men ingen østrogen. Det hørtes sykt digg ut. Jeg er så møkk lei av å trykke i meg et tonn med hormoner nå.
Nei, kroppen skal jo produsere dette naturlig, og tror ikke jeg får det før evt neste gang, ved behov. :happy: Ja jeg var vrak sist gang så dette er digg :happy::happy:

Jeg merket ingenting når jeg var gravid så trodde ikke jeg var det. Merket ingenting før uke 6-7. Men merker masse ved pms. Så jeg er mer av troen på jo mindre jeg merket jo større sannsynlighet er det for at jeg er gravid.
Ååh. Takk. Det hjelper å vite.
For tro meg, jeg kjenner etter symptomene. Har tatt 3 tester i dag, men klarer nesten ikke tro der før jeg har vært å tatt blodprøve i morgen..

Sterk test er mye viktigere enn symptomer! Jeg har nesten ingen symptomer, eneste er at jeg er enormt trøtt (4+4). Men testene stiger like fullt.:)
Ååh. Det er det eneste jeg kjenner, at jeg er veldig trøtt.

Så spennende at du også har positive tester! ❤️❤️

Ja, ikkesant. Men jeg kjenner oppriktig på en en genuin omsorg i dette forumet. ❤️

Testen viste «Gravid 2-3 uker». Vi er helt lamslåtte! Måtte ta en til, den viste to klare streker. (A1 sin test.)
Herremin!

Herlig! Gratulerer så mye og kred til deg for å klare å vente sååå lenge med å teste Julibaby på deg da!!!

Har sånn vannvittig stikking i ene puppen, akkurat som melkespreng....kan det være et symptom?

Nå begynner det virkelig å nærme seg testing for Novembers pulje nummer to her! Mange som har blitt eller blir rugere nå de neste dagene. Gleder meg masse til å se enda flere flotte positive tester fremover. Masse lykke til alle sammen!

Da har jeg vært på ny kontroll i dag. Egget har bare gått fra 10 mm til 12 mm siden fredag, så her går det sakte mot el :sorry: fikk ganske lang syklus i forhold til normalt syklusen etter uttak, så spørs om det samme skjer nå også.. Men slimhinna hadde vokst mye, så den er nå på 9 mm, så det er jeg fornøyd med :) så nå krysser jeg alt jeg har på at el ikke havner på mandag eller tirsdag, så ikke fryseforsøket blir avbrutt! Så nå blir det å teste etter el fra torsdag :)

Back
Topp