November 2018

Har vært stille fra meg i det siste. Har ventet og ventet på mens som ikke kom som forventet og har generelt bare vært ganske lei av å stå og stampe i IVF-karusellen. :dead:

Men nå har mensen kommet og forhåpentligvis kommer motet og håpet snart etter! ;)

Men noe innsett i november rekker vi uansett ikke, så jeg kan tas ut av listen her. Håper nå at alt legger seg tilrette for vårt første frys i naturlig syklus sånn at det blir innsett i starten av desember.

Masse lykke til november-damer! Følger med på dere og heier og sender masse gode tanker deres vei, selv om jeg ikke klarer å henge med på skravlingen. :happy::Heartred

Nå begynner det virkelig å nærme seg testing for Novembers pulje nummer to her! Mange som har blitt eller blir rugere nå de neste dagene. Gleder meg masse til å se enda flere flotte positive tester fremover. Masse lykke til alle sammen!

Henger meg på denne! Masse lykke til, gleder meg sånn for hver og en som lykkes her inne! Måtte det bli alles tur til slutt [emoji3590]

Har vært stille fra meg i det siste. Har ventet og ventet på mens som ikke kom som forventet og har generelt bare vært ganske lei av å stå og stampe i IVF-karusellen. :dead:

Men nå har mensen kommet og forhåpentligvis kommer motet og håpet snart etter! ;)

Men noe innsett i november rekker vi uansett ikke, så jeg kan tas ut av listen her. Håper nå at alt legger seg tilrette for vårt første frys i naturlig syklus sånn at det blir innsett i starten av desember.

Masse lykke til november-damer! Følger med på dere og heier og sender masse gode tanker deres vei, selv om jeg ikke klarer å henge med på skravlingen. :happy::Heartred
Masse lykke til i desember :Heartred

Da har jeg vært på ny kontroll i dag. Egget har bare gått fra 10 mm til 12 mm siden fredag, så her går det sakte mot el :sorry: fikk ganske lang syklus i forhold til normalt syklusen etter uttak, så spørs om det samme skjer nå også.. Men slimhinna hadde vokst mye, så den er nå på 9 mm, så det er jeg fornøyd med :) så nå krysser jeg alt jeg har på at el ikke havner på mandag eller tirsdag, så ikke fryseforsøket blir avbrutt! Så nå blir det å teste etter el fra torsdag :)
Lykke til:) Håper den treffer på riktig dag :)

Så bra mensen endelig kom, dagene går virkelig i sirup når man venter :dead: Masse lykke til videre i desember, tror jeg ender opp der selv! :happy:

Nå nærmer det seg uttak på onsdag :nailbiting: Er veldig spent på hvor vondt det gjør, og hvor mange egg vi evt får ut! Har hatt mellom 15-20 egg på ul-kontroll, men siden de har vokst veldig ujevnt blir det kanskje 7-8 stk ut tror de. Ovitrelle sprøyten blir satt ikveld, deretter er resten opp til Tromsø og de høyere makter :thumleft

Nå nærmer det seg uttak på onsdag :nailbiting: Er veldig spent på hvor vondt det gjør, og hvor mange egg vi evt får ut! Har hatt mellom 15-20 egg på ul-kontroll, men siden de har vokst veldig ujevnt blir det kanskje 7-8 stk ut tror de. Ovitrelle sprøyten blir satt ikveld, deretter er resten opp til Tromsø og de høyere makter :thumleft

Masse lykke til! Så lenge du klarer å slappe av går det nok helt fint. Jeg har hatt et litt vondt uttak men det siste var virkelig null stress og da slappet jeg bedre av. Håper på mange flotte egg ut og ikke minst vellykket befruktning:)

Masse lykke til! Så lenge du klarer å slappe av går det nok helt fint. Jeg har hatt et litt vondt uttak men det siste var virkelig null stress og da slappet jeg bedre av. Håper på mange flotte egg ut og ikke minst vellykket befruktning:)
Tusen takk! Det håper vi også :) Alt som trengs er det ene gullegget:Heartpink Og om vi får noen på frys blir det bare en kjempe bonus.

9dpo, og fikk plutselig sykt lyst til å fyre av en test...

Men har jo lovet mannen å vente til søndag...

Det går nok kjempe fint :) Jeg synes ikke det var så vondt, får uansett beroligende og avslappende så blir litt rusa og tenker ikke så mye over det der og da ;) Masse lykke til :)

Så spennende! 7-8 er jo et supert antall, men de viktigste er jo kvaliteten. Det virker veldig individuelt hvordan uttak oppleves, men uansett varer det ikke lenge, det synes jeg hjalp å tenke på da jeg grudde meg (men for meg endte det med å være helt overkommelig, med 9 egg). Masse lykke til!:)

Herlig! Gratulerer så mye og kred til deg for å klare å vente sååå lenge med å teste Julibaby på deg da!!!
Tusen takk!

Jeg er av typen som liker å «lure» meg selv med å leve lengst mulig i håpet.

Åh, ja, tenk! Jeg vet ikke helt hvordan jeg regner termin på fryseforsøk, men regner med jentene på UNN forteller meg det..

Eller vet du/noen andre?

Ååh!
Masse lykke til på onsdag! Jentene i Tromsø er så omsorgsfulle og gode, de tar godt vare på deg. Motiver deg gjennom det som gjør vondt med at det er selveste gulleggene som blir tatt ut ❤️

Back
Topp