November 2018

Jeg fikk kjeft forrige måned for at jeg startet å teste på 9dpo. For så hormonell jeg var på Lutinus var jeg ikke lett å ha med å gjøre når den ble negativ. Så lovet å vente til 12 dpo denne gang.
Nei, jeg kan jo forstå det altså. :bored: da er det jo litt forå beskytte deg og :)
Heldigvis har jeg ikke lutinus denne gangen :D
 
Masse lykke til! Spent på resultatet imorgen. Rart hvor engasjert man blir i ukjente mennesker her inne:Heartred
Ja, ikkesant. Men jeg kjenner oppriktig på en en genuin omsorg i dette forumet. ❤️

Testen viste «Gravid 2-3 uker». Vi er helt lamslåtte! Måtte ta en til, den viste to klare streker. (A1 sin test.)
Herremin!
 
A34BEC45-1506-4AA8-AC7F-A15B5E20EAD0.jpeg
Tusen takk for det!:Heartred
Så spennende med to inn:) gleder meg til testen din i morgen! Hvis du deler resultatet her:rolleyes::happy:
 
Ja, dette er så spennende! Og første gang på lenge at jeg føler at det kanskje er håp for at jeg kan bli en mamma en gang :)
Da er det ikke lenge til du får innsett da, så gøy! Og veldig greit med 3 blasto på frys synes jeg, da har vi jo noen gode sjanser der vil jeg tro :) godt med naturlig syklus, bare kroppen vil spille på lag nå så. Sånn sett er det noe positivt med begge deler, for med styrt er man kanskje mer sikret på et vis :) masse lykke til! :Heartred
Lykke til på kontroll imorgen, gleder meg til oppdatering :)
 
Min første tanke nå var med så sterkt resultat kanskje det blir tvillinger på deg :)
Ååh❤️
Alle tankene som automatisk kommer.
Er skikkelig gla-redd!

Men har jo ingen, eller svært lite symptomer..
 
Ååh❤️
Alle tankene som automatisk kommer.
Er skikkelig gla-redd!

Men har jo ingen, eller svært lite symptomer..
Jeg merket ingenting når jeg var gravid så trodde ikke jeg var det. Merket ingenting før uke 6-7. Men merker masse ved pms. Så jeg er mer av troen på jo mindre jeg merket jo større sannsynlighet er det for at jeg er gravid.
 
Ja, ikkesant. Men jeg kjenner oppriktig på en en genuin omsorg i dette forumet. ❤️

Testen viste «Gravid 2-3 uker». Vi er helt lamslåtte! Måtte ta en til, den viste to klare streker. (A1 sin test.)
Herremin!

Ååå, for en fantastisk nyhet å våkne til! Så glad på dine vegne!:happy:
 
Ååh❤️
Alle tankene som automatisk kommer.
Er skikkelig gla-redd!

Men har jo ingen, eller svært lite symptomer..

Sterk test er mye viktigere enn symptomer! Jeg har nesten ingen symptomer, eneste er at jeg er enormt trøtt (4+4). Men testene stiger like fullt.:)
 
Back
Topp