November 2018

Velkommen hit! Skjønner godt at det er masse følelser, det er vanskelig å leve med så mye uvisshet over så lang tid. Ønsker deg masse lykke til! :Heartred
Tusen tusen takk! Er så fint med forståelse for alle følelsene ❤️❤️❤️
 
Tusen, tusen takk!
Er så fint å være her med jenter som forstår både frykt og andre følelser. Vanskelig å forklare slikt til venninnene som bare popper ut unger ❤️

Ja, jeg vet. Altfor lenge..

Men i dag måtte jeg på apoteket, så jeg har en Clearblue klar til i morgen tidlig. Er sjelden så sen med mensen.
Men åååh, er så redd for å bli skuffa!
Skikkelig skikkelig nervøs!

Så utrolig spennende!! Masse lykke til med testingen! Krysser fingrene for positiv test:D forumet med jentene her er bare gull!
 
Når tenker dere rugere å teste?

Jeg satte inn tredagers eskimo på tirsdag denne uka, så er vel 7dpo i dag da. Har egentlig lovet mannen å vente med testing til neste søndag...

Kjenner jeg er litt avmålt til hele situasjonen, klarer ikke helt tro at det skal gå. I kveld har jeg mensmurringer. Har ikke merket noen symptom fra Lutinus/Progynova, annet enn at de gjør meg fryktelig trøtt.

Håper alle har en fin kveld! :) Her heier vi på Einar i Skal vi danse. ;)
 
Så utrolig spennende!! Masse lykke til med testingen! Krysser fingrene for positiv test:D forumet med jentene her er bare gull!
Bellabanan! Hei ❤️

Jeg husker alle di gode klemmene med deg i Februar-gruppa. Hvordan er det med deg? Hvilket forsøk er du på, holder du motet og deg selv oppe? ❤️

Tusen takk! Jeg er så nervøs for testingen, men i morgen tidlig må jeg bare gjøre det!
 
Når tenker dere rugere å teste?

Jeg satte inn tredagers eskimo på tirsdag denne uka, så er vel 7dpo i dag da. Har egentlig lovet mannen å vente med testing til neste søndag...

Kjenner jeg er litt avmålt til hele situasjonen, klarer ikke helt tro at det skal gå. I kveld har jeg mensmurringer. Har ikke merket noen symptom fra Lutinus/Progynova, annet enn at de gjør meg fryktelig trøtt.

Håper alle har en fin kveld! :) Her heier vi på Einar i Skal vi danse. ;)

Tittei!

Her heies det også på Einar mens man er på rugedag 15.
Jeg hadde tenkt å vente til mandag, da har jeg blodprøve..
Meeeen, nå tenker det skal testes i morgen.
Har fryseforsøk i naturlig syklus, så har ikke tatt Otrivelle.
Owæ.

Og du? Mensmurringer hadde jeg masse av forrige gang jeg var gravid.
 
Bellabanan! Hei ❤️

Jeg husker alle di gode klemmene med deg i Februar-gruppa. Hvordan er det med deg? Hvilket forsøk er du på, holder du motet og deg selv oppe? ❤️

Tusen takk! Jeg er så nervøs for testingen, men i morgen tidlig må jeg bare gjøre det!

Så koselig! Husker deg jeg også! :)
Skjønner godt du er nervøs, det er så nervepirrende! Men du har vært utrolig flink til vente da. Blir spennende med svar i morgen, godt å få vite også:)

Joda, det går fint..brukt opp de tre vi fikk på frys, så nå er vi i gang med forsøk 2. Skal på kontroll på fredag igjen og håper pån uttak mandag:) motet har vært opp og ganske langt ned det siste året, men håpet er jo fortsatt her, så kan ikke gi opp helt ennå:)
Enn deg da? :) hvilket forsøk er du på? :)
 
Ja, mye venting.. Blir sikkert veldig spennende dager fremover for deg da, i hvertfall når det nærmer seg testing etter hvert ;) masse lykke til da :Heartred
Joda. På godt og vondt er det spennende. Fallhøyden er stor føler jeg.
 
Så koselig! Husker deg jeg også! :)
Skjønner godt du er nervøs, det er så nervepirrende! Men du har vært utrolig flink til vente da. Blir spennende med svar i morgen, godt å få vite også:)

Joda, det går fint..brukt opp de tre vi fikk på frys, så nå er vi i gang med forsøk 2. Skal på kontroll på fredag igjen og håper pån uttak mandag:) motet har vært opp og ganske langt ned det siste året, men håpet er jo fortsatt her, så kan ikke gi opp helt ennå:)
Enn deg da? :) hvilket forsøk er du på? :)

Hold motet oppe! Viktig å hente håp der man kan. Krysser fingrene for at kontrollen går bra, og at du har uttak på mandag. ❤️

Jeg er på forsøk nr. 1, men 4. runde (hvor 3 har vært fryseforsøk) totalt. Satt inn 2 egg denne gangen..
 
Når tenker dere rugere å teste?

Jeg satte inn tredagers eskimo på tirsdag denne uka, så er vel 7dpo i dag da. Har egentlig lovet mannen å vente med testing til neste søndag...

Kjenner jeg er litt avmålt til hele situasjonen, klarer ikke helt tro at det skal gå. I kveld har jeg mensmurringer. Har ikke merket noen symptom fra Lutinus/Progynova, annet enn at de gjør meg fryktelig trøtt.

Håper alle har en fin kveld! :) Her heier vi på Einar i Skal vi danse. ;)
Du er flink om du klarer vente så lenge.. jeg satte inn 3 dagers frys på torsdag denne uken og tenker å teste fra onsdag av..
 
Tittei!

Her heies det også på Einar mens man er på rugedag 15.
Jeg hadde tenkt å vente til mandag, da har jeg blodprøve..
Meeeen, nå tenker det skal testes i morgen.
Har fryseforsøk i naturlig syklus, så har ikke tatt Otrivelle.
Owæ.

Og du? Mensmurringer hadde jeg masse av forrige gang jeg var gravid.
Så spennende! Håper du får gode nyheter i morgen ❤️

Foreløpig tror jeg det skal gå greit å vente med testing til neste søndag, men spørs hvordan jeg føler det utover uken. Hehe!
 
Du er flink om du klarer vente så lenge.. jeg satte inn 3 dagers frys på torsdag denne uken og tenker å teste fra onsdag av..
Det er mest mannen som har bestemt testing på søndag, men spørs om jeg holder så lenge. Skal prøve så godt jeg kan. :)
 
Hold motet oppe! Viktig å hente håp der man kan. Krysser fingrene for at kontrollen går bra, og at du har uttak på mandag. ❤️

Jeg er på forsøk nr. 1, men 4. runde (hvor 3 har vært fryseforsøk) totalt. Satt inn 2 egg denne gangen..

Tusen takk for det!:Heartred
Så spennende med to inn:) gleder meg til testen din i morgen! Hvis du deler resultatet her:rolleyes::happy:
 
Det er mest mannen som har bestemt testing på søndag, men spørs om jeg holder så lenge. Skal prøve så godt jeg kan. :)
Her bare rister mannen på hodet og blander seg ikke i testingen. Om det er bra eller ikke er jeg litt tvilende til, noen dager :p
 
Tusen takk for det!:Heartred
Så spennende med to inn:) gleder meg til testen din i morgen! Hvis du deler resultatet her:rolleyes::happy:

Såklart! Her er alle så gode, både med glede og skuffelse ❤️

Håper jeg er tøff nok til å tørre å teste i morgen tidlig. Har så vondt i nedre delen av magen når jeg nyser og hoster nå (er forkjøla), livredd det er mensen.
 
Såklart! Her er alle så gode, både med glede og skuffelse ❤️

Håper jeg er tøff nok til å tørre å teste i morgen tidlig. Har så vondt i nedre delen av magen når jeg nyser og hoster nå (er forkjøla), livredd det er mensen.

Masse lykke til! Spent på resultatet imorgen. Rart hvor engasjert man blir i ukjente mennesker her inne:Heartred
 
Såklart! Her er alle så gode, både med glede og skuffelse ❤️

Håper jeg er tøff nok til å tørre å teste i morgen tidlig. Har så vondt i nedre delen av magen når jeg nyser og hoster nå (er forkjøla), livredd det er mensen.
Lykke til med testingen idag. Krysser fingrene for at den blir positiv:)
 
Såklart! Her er alle så gode, både med glede og skuffelse ❤️

Håper jeg er tøff nok til å tørre å teste i morgen tidlig. Har så vondt i nedre delen av magen når jeg nyser og hoster nå (er forkjøla), livredd det er mensen.

Lykke til med testingen i dag!! Krysser fingre og tær for at den blir positiv ☺️☺️
 
Såklart! Her er alle så gode, både med glede og skuffelse ❤️

Håper jeg er tøff nok til å tørre å teste i morgen tidlig. Har så vondt i nedre delen av magen når jeg nyser og hoster nå (er forkjøla), livredd det er mensen.
Hvordan har det gått ?
 
Her bare rister mannen på hodet og blander seg ikke i testingen. Om det er bra eller ikke er jeg litt tvilende til, noen dager :p
Jeg fikk kjeft forrige måned for at jeg startet å teste på 9dpo. For så hormonell jeg var på Lutinus var jeg ikke lett å ha med å gjøre når den ble negativ. Så lovet å vente til 12 dpo denne gang.
 
Back
Topp