November 2018

Tusen takk for svar!:Heartred Det høres veldig bra ut, hvis de vokser ca 2 mm pr døgn så skal ting være i rute :) Hun sa ikke hvor tykk slimhinnen var, bare at den var smal.. Så tenkte jeg først etterpå at jeg skulle ha spurt, kommer alltid på ting jeg lurer på etter jeg har vært der :facepalm: men føler jeg kan puste litt lettet ut nå :)
Spennende :) jeg har også 3 blasto på frys som jeg skal starte med nå :) men jeg har styrt syklus, skal ha naturlig neste gang hvis det ikke går nå :) jeg har innsett på tirsdag :)
Masse lykke til :)
 
Jeg fikk ut 7 egg, 5 ble befruktet og de ville dyrke til blasto. Jeg er så redd for at de skal slutte å utvikle seg på veien og at det ikke blir noe insett på mandag.. Jeg er skrullete allerede før jeg fått satt inn noe:)
 
Jeg fikk ut 7 egg, 5 ble befruktet og de ville dyrke til blasto. Jeg er så redd for at de skal slutte å utvikle seg på veien og at det ikke blir noe insett på mandag.. Jeg er skrullete allerede før jeg fått satt inn noe:)
Hehe kjenner meg igjen. Gikk gjennom det samme forrige måned. Jeg hadde likt deg. De fikk ut 7 modne egg, 5 ble befruktet. 4 av 5 befruktet egg klarte seg til blasto. Det er normalt noen faller fra :) Jeg ble ringt hver dag med oppdatering. Våknet tidlig hver dag og hang panisk rundt tlf. Sto å fantaserte om å ha et "babycam" jeg kunne følgt med dem på.
Masse lykke til :) Da ligger vi nesten likt. Jeg har innsett på tirsdag av blasto (fryse forsøk ) :)
 
Spennende :) jeg har også 3 blasto på frys som jeg skal starte med nå :) men jeg har styrt syklus, skal ha naturlig neste gang hvis det ikke går nå :) jeg har innsett på tirsdag :)
Masse lykke til :)
Ja, dette er så spennende! Og første gang på lenge at jeg føler at det kanskje er håp for at jeg kan bli en mamma en gang :)
Da er det ikke lenge til du får innsett da, så gøy! Og veldig greit med 3 blasto på frys synes jeg, da har vi jo noen gode sjanser der vil jeg tro :) godt med naturlig syklus, bare kroppen vil spille på lag nå så. Sånn sett er det noe positivt med begge deler, for med styrt er man kanskje mer sikret på et vis :) masse lykke til! :Heartred
 
Tusen takk. <3

Jeg tørr ikke kjenne etter magefølelsen. Har så fryktelig lyst til at det skal vokse en liten spire denne gangen. Men så merker jeg at frykten for MA/SA kryper oppover ryggen også. Vanskelig å forklare, masse følelser, mye redd, og prøver å ikke være for håpefull..

Rugedag 14 i dag, burde vel kunne teste hjemme. Men tørr rett og slett ikke

Velkommen hit! Skjønner godt at det er masse følelser, det er vanskelig å leve med så mye uvisshet over så lang tid. Ønsker deg masse lykke til! :Heartred
 
Her blir det uttak på tirsdag og innsett på fredag:) Tilhører hausken!
 
Jeg er 6 dpo nå (hvis man regner uttaksdagen). Og i dag har jeg skikkelig menssmerter og veldig vondt i korsryggen. Noen andre som har opplevd det?
 
Jeg er 6 dpo nå (hvis man regner uttaksdagen). Og i dag har jeg skikkelig menssmerter og veldig vondt i korsryggen. Noen andre som har opplevd det?

Hadde du også uttak 12.11? Jeg måtte nettopp inn her for å lese litt, etter å hatt smerter i livmoren den siste timen. Veldig kjekt når jeg skal på nattevakt og vekkes av at det kjentes som om noen stakk en nål i meg:inpain:

Har aldri hatt menssmerter, så vet ikke om det kjennes slik ut heller :facepalm: så jeg har bestemt meg for at jeg vil tro at det ene egget har festet seg litt tidlig;) jeg liker å leve i håpet... men det har visst gitt seg litt nå, så var nok bare tilfeldigheter og en liten protest mot mishandlingen jeg har utsatt livmor og eggstokker for i det sisteo_O
 
Veldig spennende! Så gleder meg til å få kommet i gang :)
Hvordan går det med deg da? Ruger du nå eller? :)
Det forstår jeg! Alltid noe å vente på i dette gamet liksom :oops: Jeg er ruger,vettu! ;) rugedag 2 og det går seint, men raskt på en måte og!;)
 
Jeg fikk ut 7 egg, 5 ble befruktet og de ville dyrke til blasto. Jeg er så redd for at de skal slutte å utvikle seg på veien og at det ikke blir noe insett på mandag.. Jeg er skrullete allerede før jeg fått satt inn noe:)
Av 5 egg så er jo sjansen veldig stor for at du får innsett på mandag, da. Men forstår at frykten er like reell! Håper det går fint!
 
Det forstår jeg! Alltid noe å vente på i dette gamet liksom :oops: Jeg er ruger,vettu! ;) rugedag 2 og det går seint, men raskt på en måte og!;)
Ja, mye venting.. Blir sikkert veldig spennende dager fremover for deg da, i hvertfall når det nærmer seg testing etter hvert ;) masse lykke til da :Heartred
 
Ojj, da har du holdt deg lenge, men skjønner frykten din. Uansett, veldig spennende :Heartred
Masse masse lykke til med testing!
Tusen, tusen takk!
Er så fint å være her med jenter som forstår både frykt og andre følelser. Vanskelig å forklare slikt til venninnene som bare popper ut unger ❤️

Ja, jeg vet. Altfor lenge..

Men i dag måtte jeg på apoteket, så jeg har en Clearblue klar til i morgen tidlig. Er sjelden så sen med mensen.
Men åååh, er så redd for å bli skuffa!
Skikkelig skikkelig nervøs!
 
Back
Topp