Ønskeross2
Forelsket i forumet
Har vært stille fra meg i det siste. Har ventet og ventet på mens som ikke kom som forventet og har generelt bare vært ganske lei av å stå og stampe i IVF-karusellen. 
Men nå har mensen kommet og forhåpentligvis kommer motet og håpet snart etter!
Men noe innsett i november rekker vi uansett ikke, så jeg kan tas ut av listen her. Håper nå at alt legger seg tilrette for vårt første frys i naturlig syklus sånn at det blir innsett i starten av desember.
Masse lykke til november-damer! Følger med på dere og heier og sender masse gode tanker deres vei, selv om jeg ikke klarer å henge med på skravlingen.

Men nå har mensen kommet og forhåpentligvis kommer motet og håpet snart etter!
Men noe innsett i november rekker vi uansett ikke, så jeg kan tas ut av listen her. Håper nå at alt legger seg tilrette for vårt første frys i naturlig syklus sånn at det blir innsett i starten av desember.
Masse lykke til november-damer! Følger med på dere og heier og sender masse gode tanker deres vei, selv om jeg ikke klarer å henge med på skravlingen.

fikk ganske lang syklus i forhold til normalt syklusen etter uttak, så spørs om det samme skjer nå også.. Men slimhinna hadde vokst mye, så den er nå på 9 mm, så det er jeg fornøyd med
Er veldig spent på hvor vondt det gjør, og hvor mange egg vi evt får ut! Har hatt mellom 15-20 egg på ul-kontroll, men siden de har vokst veldig ujevnt blir det kanskje 7-8 stk ut tror de. Ovitrelle sprøyten blir satt ikveld, deretter er resten opp til Tromsø og de høyere makter
Og om vi får noen på frys blir det bare en kjempe bonus.