Takk for svar! Da sender jeg det inn i kveldVi sendte kun inn kvitteringer på medisiner og erklæring fra lege. Og har ikke fått noe tilbakemelding på at noe mangler [emoji1360]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Da sender jeg det inn i kveldVi sendte kun inn kvitteringer på medisiner og erklæring fra lege. Og har ikke fått noe tilbakemelding på at noe mangler [emoji1360]
Så bra utslag daVi startet med 5 på frys, brukt 2 denne runden - ruger på 1, det andre overlevde ikke tining. Har 3 blasto igjen i frysen
Lykke til med innsett! Ingen tlf betyr jo gode nyheter![]()
Tusen takk!!Masse lykke til idag!!!
Ja tipper de kun sitter inn 1nå er det bare å krysse fingrene for at slimhinnen har vokst idag!!
Det er jo en del som dere også må fylle og signere på i tillegg. Har du gjort det? Har alltid gjort det på papir, men ser noen gjør det på nett.Til de av dere som har sendt inn til HELFO. Er det bare kvitteringene og erklæringene fra lege som skal med? Eller må man fylle ut noe i tillegg?
Har du fått det fra sykehuset eller funnet det på nett?Det er jo en del som dere også må fylle og signere på i tillegg. Har du gjort det? Har alltid gjort det på papir, men ser noen gjør det på nett.

Takk, der fant jeg det jeg trengte!!!!Ja, mulig det er annerledes. Jeg gjorde det via nett, du kan jo lese litt her Vifvik;
https://helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/ufrivillig-barnloshet-og-infertilitetsbehandling
Jeg testet blankt frem til 14dpo. Satt også inn en blasto i fryseforsøk, naturlig syklus.
Takk for svar. Dro for å ta blodprøve. De på klinikken sa at det er mest sansynelig at det er negativt siden prøven var negativ.
Jeg satte inn i stimulert syklus.
Så gøy!Endelig!!! Happy hernettopp vært på UL igjen, denne gang var endelig slimhinnen tykk nok
så blir innsett på tirsdag av blasto her
så om kun 5 dager er jeg endelig ruger igjen
![]()
Jeg fikk det på sykehuset hos legen.Har du fått det fra sykehuset eller funnet det på nett?
Jeg er ruger!Skal ringe inn mens nå om en god uke.
Fikk første barn på 1 IVF og 3 embryo på frys. Håper nå på søsken
Skal ha FER i naturlig syklus, og om alt klaffer blir det innsett i midten av november![]()
Gratulerer så myeJeg er ruger!
Jippi, endelig!!! nyt det og lykke tilJeg er ruger!
Jeg er ruger!
Tusen takk!Gratulerer så mye![]()