November 2018

Vi sendte kun inn kvitteringer på medisiner og erklæring fra lege. Og har ikke fått noe tilbakemelding på at noe mangler [emoji1360]
Takk for svar! Da sender jeg det inn i kveld ;)

Vi startet med 5 på frys, brukt 2 denne runden - ruger på 1, det andre overlevde ikke tining. Har 3 blasto igjen i frysen :)
Lykke til med innsett! Ingen tlf betyr jo gode nyheter :)
Så bra utslag da :) tusen takk!

Til de av dere som har sendt inn til HELFO. Er det bare kvitteringene og erklæringene fra lege som skal med? Eller må man fylle ut noe i tillegg?
Det er jo en del som dere også må fylle og signere på i tillegg. Har du gjort det? Har alltid gjort det på papir, men ser noen gjør det på nett.

Det er jo en del som dere også må fylle og signere på i tillegg. Har du gjort det? Har alltid gjort det på papir, men ser noen gjør det på nett.
Har du fått det fra sykehuset eller funnet det på nett?

Endelig!!! Happy her :) nettopp vært på UL igjen, denne gang var endelig slimhinnen tykk nok :) så blir innsett på tirsdag av blasto her :) så om kun 5 dager er jeg endelig ruger igjen :)

Jeg testet blankt frem til 14dpo. Satt også inn en blasto i fryseforsøk, naturlig syklus.

Takk for svar. Dro for å ta blodprøve. De på klinikken sa at det er mest sansynelig at det er negativt siden prøven var negativ.
Jeg satte inn i stimulert syklus.

Takk for svar. Dro for å ta blodprøve. De på klinikken sa at det er mest sansynelig at det er negativt siden prøven var negativ.
Jeg satte inn i stimulert syklus.

Hm. Det syntes jeg høres rart ut, med tanke på at de (i hvert fall klinikken jeg går til) ber oss vente i 16 dager før test etter innsett. Hvordan kan de da si, bare 5 dager etter innsett at det er "mest sannsynlig negativt"? For du satt inn blastocyst 6 dager etter EL? Og er på RD 5 i dag, stemmer det?
Se denne; https://www.conceptfertility.co.uk/2017/05/31/what-happens-after-an-embryo-transfer/

Back
Topp