November 2018

Etter en uke med mye opp- og nedturer så ble det innsett på meg óg ☺ Gikk fra å få beskjed om at jeg bare hadde 2 follikler på fredag, til å få ut 3 egg på mandag, beskjed om at bare ett var befruktet igår, og når jeg kom inn idag så hadde egg nr 2 slått følge også☺
Så nå har jeg nettopp fått satt inn et 4-cellers og et 7--cellers egg.

Er ikke helt sikker på hvorfor de valgte å sette inn begge egentlig, spesielt siden det er første forsøket vårt. Men jeg klager ikke jeg, er bare utrolig glad at det ble noe å sette inn! Så da venter jeg på testdag 27.11.

Så spennende med første forsøk! En milepæl bare å ha kommet til innsett. Krysser fingrene for deg :)
 
Etter en uke med mye opp- og nedturer så ble det innsett på meg óg ☺ Gikk fra å få beskjed om at jeg bare hadde 2 follikler på fredag, til å få ut 3 egg på mandag, beskjed om at bare ett var befruktet igår, og når jeg kom inn idag så hadde egg nr 2 slått følge også☺
Så nå har jeg nettopp fått satt inn et 4-cellers og et 7--cellers egg.

Er ikke helt sikker på hvorfor de valgte å sette inn begge egentlig, spesielt siden det er første forsøket vårt. Men jeg klager ikke jeg, er bare utrolig glad at det ble noe å sette inn! Så da venter jeg på testdag 27.11.

Gratulerer med heerlig resultat etter det som sikkert har vært fryktelig nervepirrende og heftige dager! Tenk at du fikk sette inn to på første da, spennende :)
 
Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.

Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Gratulerer! Hvor mange har dere på frys ? Jeg skal ha innsett imorgen og venter spent på evt tlf
 
Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg
Gøy med 2 da!
 
Ingen tlf ifra klinikken idag. Det betyr at det embryoet som ble tatt opp idag har overlevd -hittil. Og hvis ikke har vi 2 stk å "ta" av. Så regner med jeg er ruger imorgen rundt 13.30 ca :Heartred
 
Gratulerer! Hvor mange har dere på frys ? Jeg skal ha innsett imorgen og venter spent på evt tlf
Vi startet med 5 på frys, brukt 2 denne runden - ruger på 1, det andre overlevde ikke tining. Har 3 blasto igjen i frysen :)
Lykke til med innsett! Ingen tlf betyr jo gode nyheter :)
 
Hei, jeg satte in fryst embryo 5 dagers førtifem mandag og tester negativt på
10dpo. Er sjansen for at jeg skal få positiv test de neste dagene liten?
 
Hei, jeg satte in fryst embryo 5 dagers førtifem mandag og tester negativt på
10dpo. Er sjansen for at jeg skal få positiv test de neste dagene liten?

Jeg testet blankt frem til 14dpo. Satt også inn en blasto i fryseforsøk, naturlig syklus.
 
Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil:nailbiting:
Gratulerer som ruger, lykke til :)
 
Hei, jeg satte in fryst embryo 5 dagers førtifem mandag og tester negativt på
10dpo. Er sjansen for at jeg skal få positiv test de neste dagene liten?
Det er fremdeles tidlig så hold ut ut enda!!! Ved 10dpo vil ca 1/3 få negativt resultat selv om de er gravide.
 
Til de av dere som har sendt inn til HELFO. Er det bare kvitteringene og erklæringene fra lege som skal med? Eller må man fylle ut noe i tillegg?
 
Ingen tlf ifra klinikken idag. Det betyr at det embryoet som ble tatt opp idag har overlevd -hittil. Og hvis ikke har vi 2 stk å "ta" av. Så regner med jeg er ruger imorgen rundt 13.30 ca :Heartred
Lykke til med innsett i dag! :D
 
Etter en uke med mye opp- og nedturer så ble det innsett på meg óg ☺ Gikk fra å få beskjed om at jeg bare hadde 2 follikler på fredag, til å få ut 3 egg på mandag, beskjed om at bare ett var befruktet igår, og når jeg kom inn idag så hadde egg nr 2 slått følge også☺
Så nå har jeg nettopp fått satt inn et 4-cellers og et 7--cellers egg.

Er ikke helt sikker på hvorfor de valgte å sette inn begge egentlig, spesielt siden det er første forsøket vårt. Men jeg klager ikke jeg, er bare utrolig glad at det ble noe å sette inn! Så da venter jeg på testdag 27.11.
Masse lykke til som ruger :)
 
Med blasto er det ekstremt sjeldent at de setter inn to, det skal veldig mye til. Og de fryses vel alltid en og en. Så tror nok du bør innstille deg på en inn! Men sjangsen er jo god da, hvertfall når du har tre fryst :Heartred
Ja tipper de kun sitter inn 1 :) nå er det bare å krysse fingrene for at slimhinnen har vokst idag!!
 
Til de av dere som har sendt inn til HELFO. Er det bare kvitteringene og erklæringene fra lege som skal med? Eller må man fylle ut noe i tillegg?

Vi sendte kun inn kvitteringer på medisiner og erklæring fra lege. Og har ikke fått noe tilbakemelding på at noe mangler [emoji1360]
 
Last edited:
Back
Topp