Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ringte de endelig fra Riksen. Av 9 egg var 6 modne og 4 har latt seg befrukteSå da blir det innsett i morgen
![]()
Jeg ruger!!!
Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.
Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg

Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil![]()
Gratulerer som ruger! Spennende dager i vente[emoji122][emoji2532][emoji846]
Ja, spent allerede jeg
Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil![]()
Jeg har 3 blastoer på frys. Men ikke tørd å ta det opp med legen. Mannen min har veldig lyst på tvillinger.

TakkHerlig!! Så deilig telefon å få [emoji173]️ lykke til i morgen.
siden det ikke gikk så bra i september, var det godt med bedre resultat denne gangen! Satser på at alle 4 fortsetter å utvikle seg til i morgen så vi får noen på frys!Har innsett på Riksen i morgen jeg også. Når skal du ha innsett? Jeg har kl 13.00Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg
Takk!Så godt! Gratulerer med vell overstått uttak, innsett og 2 blasto på frys [emoji173]️
Superspennende dette nå 
Fordi jeg er på mitt siste forsøk...Har innsett på Riksen i morgen jeg også. Når skal du ha innsett? Jeg har kl 13.00Hvorfor er det bestemt å sette inn 2 egg?
Testdag i morgen..men mensen kom i dag..ganske nedtur etter 3 år med venting og forsøk. 4 insimineringer, 2 ferskforsøk IVF ...med resultatet 1. MA i uke 12 og en SA...ellers nada..
Testdag i morgen..men mensen kom i dag..ganske nedtur etter 3 år med venting og forsøk. 4 insimineringer, 2 ferskforsøk IVF ...med resultatet 1. MA i uke 12 og en SA...ellers nada..
Vet du noe om veien videre? Sender deg en klem!Da ringte de endelig fra Riksen. Av 9 egg var 6 modne og 4 har latt seg befrukteSå da blir det innsett i morgen
![]()
Jeg ruger!!!
Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.
Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11
Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg