November 2018

Da ringte de endelig fra Riksen. Av 9 egg var 6 modne og 4 har latt seg befrukte :) Så da blir det innsett i morgen :D

Herlig!! Så deilig telefon å få [emoji173]️ lykke til i morgen.

Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.

Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11

Gratulerer [emoji173]️

Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg

Så godt [emoji173]️ lykke til i morgen!

Fikk omsider telefon fra Riksen og HCG 14 dpo var på 111, hurra![emoji847][emoji846][emoji122][emoji2532] Mye bedre enn sist da jeg bare hadde 39, og endte i SA. De er også godt fornøyd med verdien. Mye tyder på at det da er en og ikke to bøllefrø der inne, men det er helt i orden merker jeg[emoji846] TUL 11.12 8+0, det synes jeg var fryktelig lenge til... Er ikke litt av poenget med den å se at embryo sitter der det skal. Egglederen kan jo sprekke før dette om den sitter feil trodde jeg?

Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil:nailbiting:

Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil:nailbiting:

Gratulerer som ruger! Spennende dager i vente[emoji122][emoji2532][emoji846]

Så godt! Gratulerer med vell overstått uttak, innsett og 2 blasto på frys [emoji173]️

Jeg har 3 blastoer på frys. Men ikke tørd å ta det opp med legen. Mannen min har veldig lyst på tvillinger.

Med blasto er det ekstremt sjeldent at de setter inn to, det skal veldig mye til. Og de fryses vel alltid en og en. Så tror nok du bør innstille deg på en inn! Men sjangsen er jo god da, hvertfall når du har tre fryst :Heartred

Herlig!! Så deilig telefon å få [emoji173]️ lykke til i morgen.
Takk :Heartred siden det ikke gikk så bra i september, var det godt med bedre resultat denne gangen! Satser på at alle 4 fortsetter å utvikle seg til i morgen så vi får noen på frys!

Tlf fra riksen med gledelige nyheter. Av de 6 eggene som ble tatt ut var 5 modne og 4 av dem befruktet. Labben sa det var et kjempefint resultat. Innsett av to i morgen! Kanskje Fostimon gjør susen for meg
Har innsett på Riksen i morgen jeg også. Når skal du ha innsett? Jeg har kl 13.00 :) Hvorfor er det bestemt å sette inn 2 egg?

Testdag i morgen..men mensen kom i dag..ganske nedtur etter 3 år med venting og forsøk. 4 insimineringer, 2 ferskforsøk IVF ...med resultatet 1. MA i uke 12 og en SA...ellers nada..

Testdag i morgen..men mensen kom i dag..ganske nedtur etter 3 år med venting og forsøk. 4 insimineringer, 2 ferskforsøk IVF ...med resultatet 1. MA i uke 12 og en SA...ellers nada..

Nei... det var jo ikke sånn det skulle gå...[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ masse klemmer til deg!

Så utrolig trist å høre. :( Håper du har gode støttespillere rundt deg og at dette er siste gang du må oppleve dette. :Heartred Vet du noe om veien videre? Sender deg en klem!

Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.

Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11

Gratylerer så mye som ruger! Så flott bonus med 3 blasto på frys, da.:)

Back
Topp