November 2018

Vi kunne tenkt oss tvillinger. Så frister å sette inn to. Er bare litt redd for å gjøre det da jeg fødte for tidlig sist gang så er redd det blir litt for risko hos meg.
Skjønner.. Va var årsaken til preterm fødsel ?

Skjønner.. Va var årsaken til preterm fødsel ?
De fant ingen grunn. Fødte 33+4. Men de sa jeg måtte vær obs på det hvis jeg ble gravid igjen. Så vet det kommer til å ligge konstant i hode mitt når jeg blir gravid igjen.
Jeg møtte opp på sykehuset med 8cm åpning og en unge som hoppa ganske så kjapt ut.

De fant ingen grunn. Fødte 33+4. Men de sa jeg måtte vær obs på det hvis jeg ble gravid igjen. Så vet det kommer til å ligge konstant i hode mitt når jeg blir gravid igjen.
Jeg møtte opp på sykehuset med 8cm åpning og en unge som hoppa ganske så kjapt ut.
Akkuratt. Ikke noen infeksjonstegn heller ?:oops: hehe hoppa ut faktisk. Du synes fødsel var ok, eller ?;)

Akkuratt. Ikke noen infeksjonstegn heller ?:oops: hehe hoppa ut faktisk. Du synes fødsel var ok, eller ?;)
Nei ingen infeksjon alt var ok. Han hadde det bare sykt travelt. Nei jeg har ingen fødselangst. Det gikk fort og greit. Fikk ikke tid til smertelindring. Var på sykehuset i ca 1,5t. Pressriene varte i ca 25min. Ja mor min var med hun sa han virkelig bare fløy ut. Hehehe. Fikk beskjed etterpå av jordmødrene at de klassifiserte det som en lett fødsel.

Nei ingen infeksjon alt var ok. Han hadde det bare sykt travelt. Nei jeg har ingen fødselangst. Det gikk fort og greit. Fikk ikke tid til smertelindring. Var på sykehuset i ca 1,5t. Pressriene varte i ca 25min. Ja mor min var med hun sa han virkelig bare fløy ut. Hehehe. Fikk beskjed etterpå av jordmødrene at de klassifiserte det som en lett fødsel.
Høres jo helt flott ut, mtp førstegangs og :happy: men da blir du nok fulgt litt ekstra godt opp i neste svangerskap. Har dere muligheten til to ?

Da ringte de endelig fra Riksen. Av 9 egg var 6 modne og 4 har latt seg befrukte :) Så da blir det innsett i morgen :D

Har du fått testet noe mer? Spent på stigning! :D

Testene stiger og stiger, det er så stas! Så tester fortsatt både morgen og kveld, litt fordi det er så magisk å endelig se positive tester, og litt for å bli beroliget. Så får vi se hvor lenge jeg fortsetter, snart er det vel tomt Kan sende bilde senere i dag. Hvordan går det med deg? Så spennende med blodprøvesvar i dag!

Testene stiger og stiger, det er så stas! Så tester fortsatt både morgen og kveld, litt fordi det er så magisk å endelig se positive tester, og litt for å bli beroliget. Så får vi se hvor lenge jeg fortsetter, snart er det vel tomt Kan sende bilde senere i dag. Hvordan går det med deg? Så spennende med blodprøvesvar i dag!

Jeg føler meg gravid og håper det er et godt tegn. Ikke så stor stigning fra i går kveld til i dag tidlig men testen var helt klart sterk nok til at jeg ikke lar meg stresse. Nå er det bare å vente å se på HCG prøven i dag.... Mannen sender meg tekstmelding en gang i halvtimen om jeg har fått resultatet så tydelig spent «far» i dag også, hehehe!

Jaaa! Send bilde! :D

Ja det vet jeg faktisk ikke hvordan de har gjort. Tipper de er en og en. Kan jo alltids høre hva de sier på torsdag.
Jeg ante ikke noe om dette. Var de som sa det igår. Tipper de to er fryst ned sammen pga kvalitet kanskje

Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.
Vi har fortsatt 3 blastocyster i frysen om det blir negativ test denne runden.

Oppdatering:
Lille-M - B1 - #1FER (#1ICSI) - Innsett av tredagers egg 13.11 - Testdato 27.11

Jeg ruger!!!

Klinikken tok først opp et todagersegg fra frysen i går, som ikke overlevde. Da tok de opp et todagers til, som heldigvis overlevde til i dag. Noen celler har dødd på veien fra i går, men klinikken vurderte det som godt nok til innsett uansett. Nå er det bare å vente spent! Så langt som dette har vi aldri vært før.

Oppdatering:
Så spennende! Gratulerer som ruger :)

Jeg ruger!!!

Oppdatering:

Gratulerer som ruger! Krysser fingrene for deg

Back
Topp