November 2018

Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil:nailbiting:

Gratulerer og velkommen i skrulleklubben! :wacky:

Jeg føler meg gravid og håper det er et godt tegn. Ikke så stor stigning fra i går kveld til i dag tidlig men testen var helt klart sterk nok til at jeg ikke lar meg stresse. Nå er det bare å vente å se på HCG prøven i dag.... Mannen sender meg tekstmelding en gang i halvtimen om jeg har fått resultatet så tydelig spent «far» i dag også, hehehe!

Jaaa! Send bilde! :D

Her er hele rekka 10-13 DPO med en test morgen og en test kveld. Veldig uvirkelig å se testene stige!
IMG_3558.JPG

Gratylerer så mye som ruger! Så flott bonus med 3 blasto på frys, da.:)
Takk! :)

Det ble totalfrys på oss i begynnelsen av september, så har ventet leeenge på dette innsettet. Glad for å få noen fryseforsøk framover vinteren nå, før et evt nytt uttak. :)

Kan settes på «ikke gravid».

Etter en uke med mye opp- og nedturer så ble det innsett på meg óg ☺ Gikk fra å få beskjed om at jeg bare hadde 2 follikler på fredag, til å få ut 3 egg på mandag, beskjed om at bare ett var befruktet igår, og når jeg kom inn idag så hadde egg nr 2 slått følge også☺
Så nå har jeg nettopp fått satt inn et 4-cellers og et 7--cellers egg.

Er ikke helt sikker på hvorfor de valgte å sette inn begge egentlig, spesielt siden det er første forsøket vårt. Men jeg klager ikke jeg, er bare utrolig glad at det ble noe å sette inn! Så da venter jeg på testdag 27.11.

Testdag i morgen..men mensen kom i dag..ganske nedtur etter 3 år med venting og forsøk. 4 insimineringer, 2 ferskforsøk IVF ...med resultatet 1. MA i uke 12 og en SA...ellers nada..
[emoji173][emoji173]

Nå kan jeg flyttes til ruger. Fikk satt inn 2 firedelte egg, men ingen på frys. Siste sjans nå. Så da må det bare gå❤️

Da er jeg ruger :D i tillegg fikk jeg 2 på frys. LYKKE! Nå begynner skrulleukene :p Til de av dere som har sendt inn til HELFO, skal de ha noe mer enn kvitteringer og erklæringen fra lege?

Wow! Disse er nydelige! Ingen tvil Dine er definitivt sterkere enn mine nå. De har på en måte stoppet litt opp så håper det snart begynner å stige igjen...

Blir spennende å høre HCG tallet i dag

Da har Riksen bekreftet. Jeg er gravid! :D HCG på 276, TUL 12. november. Måtte det bare holde.

Og så håper jeg dere alle sammen følger etter❤️

Allright, jeg har bare sneket litt hittil. Men nå har vi altså vært i Trondheim og både hentet ut egg og satt inn igjen. Dette er vårt første forsøk, og vi fikk ut 8 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til blasto. Ett ble satt inn og 2 ligger på frys. Nå begynner de lengste to ukene hittil:nailbiting:
Har skrevet deg på listen, men mangler litt info. Noe du vil ha lagt til? Klinikk, testdato, hvilket barn og forsøk?

Takk! :)

Det ble totalfrys på oss i begynnelsen av september, så har ventet leeenge på dette innsettet. Glad for å få noen fryseforsøk framover vinteren nå, før et evt nytt uttak. :)

Åh, da kan jeg tenke meg at det er deilig å komme i gang nå, ja. Og at du slipper hele runden med stimulering på nytt nå. Krysser fingrene for deg! :)

Back
Topp