November 2018

Melder meg inn her ettersom dette er helt nytt for meg. greit å lese litt om andres erfaringer. Hadde første time hos lege i dag på privat klinikk.
- Hopeee
- 1. IVF forsøk
- B1
- Lang protokoll
-Oppstart spray den 6. nov
-Første sprøytedag ca 21.nov
-Uttak estimert uke 49
Velkommen!

Jeg kan flyttes til stimulerer. Har gått på Progynova noen få dager nå. Merker heldigvis ikke så mye av hormonene enda, unntatt hodepine. Godt å endelig være på vei mot innsett! :)

Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - styrt syklus - kontroll 9/11
Godt å være i gang, og at du tåler hormonene greit så langt. Håper tiden går fort til innsett nå. :)

Gratulerer som ruger❤️ Jeg har også hatt innsett av mine to egg i dag (var kun de to som ble befrukta). Nå blir det spennende fremover. Hvordan var dine egg delt?
Gratulerer masse til deg også! Begge var firedelte, men begge med noe fragmentering (15 og 30%) så ikke helt topp kvalitet dessverre. Vi får bare nyte rugedagene og tenke på at vi er gravide med tvillinger til det motsatte er bevist!

Gratulerer masse til deg også! Begge var firedelte, men begge med noe fragmentering (15 og 30%) så ikke helt topp kvalitet dessverre. Vi får bare nyte rugedagene og tenke på at vi er gravide med tvillinger til det motsatte er bevist!
Ja, kanskje det hjelper å være optimistiske Til meg sa de ingenting om fragmeneter, så har ikke anelse om hvordan de så ut, de sa bare at de så bra ut. Men det har jo visst seg at de utroligste eggene har blitt til baby:Heartpink

Da kan jeg flyttes til ruger! :happy: Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys. For en fantastisk følelse!

Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.

Da kan jeg flyttes til ruger! :happy: Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys. For en fantastisk følelse!

Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Så bra! Gratulerer som ruger :Heartred

Da ble det innsett på meg i dag 2 to-dagers satt inn, ett 4-delt og ett 3-delt. Er så glad de hadde overlevd og delt seg til i dag, så nå gjenstår bare ventingen før test

Hurraaa, så utrolig godt å høre!!! Håper du kommer deg greit igjennom ventetiden :Heartred

Gratulerer så mye som ruger, fantastisk!!

Jippi!!!! Så kjekt :) kos deg som ruger :)

Herlig [emoji173]️ gratulerer!

Så bra! Gratulerer som ruger Bare å prøve å nyte dagene frem til test

Har forøvrig akkurat samme erfaring som deg! Utrolig opplevelse å plutselig ha er voksende embryo plassert i magen. Spesielt når man er på jobb før og etter og bare fikser det i lunsjen

Så bra! Gratulerer som ruger Bare å prøve å nyte dagene frem til test

Har forøvrig akkurat samme erfaring som deg! Utrolig opplevelse å plutselig ha er voksende embryo plassert i magen. Spesielt når man er på jobb før og etter og bare fikser det i lunsjen

Oi, ja, det må være enda sprøere!

Tusen takk, skal virkelig prøve å nyte. Samme hvordan det går, har vi aldri vært nærmere målet enn nå, og det er uansett en veldig fin tanke.

Gratulerer!!!

Back
Topp