November 2018

Frustrerende da. Strenge de er på Riksen da. På Medicus dyrker de kun til blasto. Hadde 5 befrukta egg og 4 klarte nå å overleve til blasto.
Hvor mange egg har du igjen så langt da?

Er for så vidt helt greit at det blir innsett av tredagers, frem til i går var jeg jo helt innstilt på innsett av todagers og ante ikke at Riksen noen gang satte inn blasto. Men litt stressende å få kontrabeskjed når jeg nettopp var omstilt og ikke var forberedt på dag tre som et alternativ. Har fem igjen, så satser på at det blir innsett, og det er jo det aller viktigste. :)

Melder meg inn her ettersom dette er helt nytt for meg. greit å lese litt om andres erfaringer. Hadde første time hos lege i dag på privat klinikk.
- Hopeee
- 1. IVF forsøk
- B1
- Lang protokoll
-Oppstart spray den 6. nov
-Første sprøytedag ca 21.nov
-Uttak estimert uke 49

Da fikk jeg endelig planen min, skal rett på prognova nå. Ikke pause fra hormoner her nei. Så kan flytte meg rett på stimulerer.

Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november- antatt innsett av blasto 19 november.

Last edited:
Da fikk jeg endelig planen min, skal rett på prognova nå. Ikke pause fra hormoner her nei. Så kan flytte meg rett på stimulerer.

Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Prognova og Lutinus - UL 12 november- antatt innsett av blasto 19 november.

Så spennende!

Jeg kan flyttes til stimulerer. Har gått på Progynova noen få dager nå. Merker heldigvis ikke så mye av hormonene enda, unntatt hodepine. Godt å endelig være på vei mot innsett! :)

Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - styrt syklus - kontroll 9/11

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - Haukeland - innsett 5/11
Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett uke 45.
Førstings - B1 - #FER2 - 5 blastocyst på frys - Primolut - Progynova/ Cyclogest, innsett november
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November.
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, oppstart ca 30 oktober
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - håper innsett av 2 embryo, dyrka til blasto - innsetting 6/11
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31/10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Planlagt uttak/innsetting uke 45
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs

:Heartred Ruger:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov

Krysser-fingrene : innsett 02.11
:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:

:Heartred Ikke gravid:

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmånde med mange terminspirer!! :Heartbigred

Back
Topp