~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Imorgen tror jeg at jeg begynner å teste etter EL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til det ogsåDa kan jeg flyttes til ruger!Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys. For en fantastisk følelse!
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Tusen takkHurraaa, så utrolig godt å høre!!! Håper du kommer deg greit igjennom ventetiden![]()

Gratulerer så mye til det ogsåSpennende tider i vente
Tidelt egg er jo helt fantastisk
Håper november blir en god måned for oss alle sammen!

Hei.Gratulerer til alle flotte rugere
Mye laaaang venting fremover!!! Begynner å bli gal allerede
Når begynner dere andre å teste?
Vanskelig tid den ventetiden , tiden går saktere med hvert time
-Jeg har testet på 11dpo og 12 med bilig tester og CB , kun negativt svar. Test dag den 8/11 .Pleier å holde meg til 13 dpo som er 12.11Gratulerer til alle flotte rugere
Har egentlig ikke testedag før 22/11, men kommer nok til å teste rundt 15/16 hvis ikke mensen kommer før den tid. Sist jeg hadde innsett så kom mensen leeeenge før. Enn du? Hvor mange dpo er du i dag?Gratulerer til alle flotte rugere
Det skjønner jeg!Tusen takk, så herlig å ha kommet så langt![]()
Gratulerer til alle flotte rugere
Å, så spennende! Håper det blir sterke streker de neste dagene.Testen ifra CB (digital) var neg idagm billig strimler viser svak strek. Så fortsetter å teste fremover.

Disse hetetoktene av synarela er et mareritt! Gleder meg såå til å være ferdig med den

Så spennende! Hvor mange dpo eller hvilken rugedag er du på? Jeg har bestemt meg for å ikke teste før testdag 7.november, så er så spent på om mensen dukker opp en av de nærmeste dagene. Kjennes ut som om tanta kommer hele tiden. Jeg hater virkelig denne ventetidenTesten ifra CB (digital) var neg idagm billig strimler viser svak strek. Så fortsetter å teste fremover.

Bare 4 dpo her. Og allerede utolmodigHar egentlig ikke testedag før 22/11, men kommer nok til å teste rundt 15/16 hvis ikke mensen kommer før den tid. Sist jeg hadde innsett så kom mensen leeeenge før. Enn du? Hvor mange dpo er du i dag?

Tenker litt samme som deg.Tar en test rundt 10 dpo. Må kjøpe billigtester på nett snartJeg kommer i allfall til å begynne før testdag, men har ikke helt bestemt meg ennå. Rundt 10 DPO kanskje, med en test noen dager før for å sjekke at Ovitrelle er ute. Har baby plan tidligtester. Synes det var interessant å se på statistikken her over hvor tidlig folk får positiv test: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Hva tenker du?
Sist fikk jeg ikke utslag på urinprøve . Men det var litt utslag på blodprøve. Måtte ta ny prøve etter noen dager. Denne var negativ. Hadde da vært gravid en kort stund og så gikk embryo til grunne tidlig. Det var forklaringen til riksen.Også bare 4 dpo, og det er laaaang tid igjen til testBare 4 dpo her. Og allerede utolmodig![]()