November 2018

Da kan jeg flyttes til ruger! :happy: Fikk satt inn et tidelt embryo og fikk to på frys. For en fantastisk følelse!

Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Gratulerer så mye til det også❤️ Spennende tider i vente☺️ Tidelt egg er jo helt fantastisk

Gratulerer til alle flotte rugere:)
Mye laaaang venting fremover!!! Begynner å bli gal allerede:smiley-angelic001:lurking::dead::wtf:
Når begynner dere andre å teste?
Hei.:dead:Vanskelig tid den ventetiden , tiden går saktere med hvert time:banghead: -Jeg har testet på 11dpo og 12 med bilig tester og CB , kun negativt svar. Test dag den 8/11 .

Last edited:
Mye laaaang venting fremover!!! Begynner å bli gal allerede:smiley-angelic001:lurking::dead::wtf:
Har egentlig ikke testedag før 22/11, men kommer nok til å teste rundt 15/16 hvis ikke mensen kommer før den tid. Sist jeg hadde innsett så kom mensen leeeenge før. Enn du? Hvor mange dpo er du i dag?

Testen ifra CB (digital) var neg idagm billig strimler viser svak strek. Så fortsetter å teste fremover.

Jeg kommer i allfall til å begynne før testdag, men har ikke helt bestemt meg ennå. Rundt 10 DPO kanskje, med en test noen dager før for å sjekke at Ovitrelle er ute. Har baby plan tidligtester. Synes det var interessant å se på statistikken her over hvor tidlig folk får positiv test: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Hva tenker du?

Disse hetetoktene av synarela er et mareritt! Gleder meg såå til å være ferdig med den

Disse hetetoktene av synarela er et mareritt! Gleder meg såå til å være ferdig med den

Ah, skjønner jeg veldig godt! Drittspray altså. Du er tøff! Det er vel en stund igjen også?:(
Er på dag fire selv i dag, veldig kvalm de siste timene som kan ha så mange grunner men ellers alt ok. Men hetetoktene kommer vel evt litt mer etterhvert?:wtf:

Testen ifra CB (digital) var neg idagm billig strimler viser svak strek. Så fortsetter å teste fremover.
Så spennende! Hvor mange dpo eller hvilken rugedag er du på? Jeg har bestemt meg for å ikke teste før testdag 7.november, så er så spent på om mensen dukker opp en av de nærmeste dagene. Kjennes ut som om tanta kommer hele tiden. Jeg hater virkelig denne ventetiden :hungover:

Jeg kommer i allfall til å begynne før testdag, men har ikke helt bestemt meg ennå. Rundt 10 DPO kanskje, med en test noen dager før for å sjekke at Ovitrelle er ute. Har baby plan tidligtester. Synes det var interessant å se på statistikken her over hvor tidlig folk får positiv test: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Hva tenker du?
Tenker litt samme som deg.Tar en test rundt 10 dpo. Må kjøpe billigtester på nett snart :happy:Sist fikk jeg ikke utslag på urinprøve . Men det var litt utslag på blodprøve. Måtte ta ny prøve etter noen dager. Denne var negativ. Hadde da vært gravid en kort stund og så gikk embryo til grunne tidlig. Det var forklaringen til riksen.

Back
Topp