November 2018

Ah, skjønner jeg veldig godt! Drittspray altså. Du er tøff! Det er vel en stund igjen også?:(
Er på dag fire selv i dag, veldig kvalm de siste timene som kan ha så mange grunner men ellers alt ok. Men hetetoktene kommer vel evt litt mer etterhvert?:wtf:

Takk:joyful: ja er 3 uker igjen:banghead: bare blitt værre og værre, så blir det værre nå så smelter jeg vel når hetetokten kommer:dead: det kommer litt etterhvert ja, men håper du slipper unna! :happy: hvor lenge skal du gå på spray igjen?

Takk:joyful: ja er 3 uker igjen:banghead: bare blitt værre og værre, så blir det værre nå så smelter jeg vel når hetetokten kommer:dead: det kommer litt etterhvert ja, men håper du slipper unna! :happy: hvor lenge skal du gå på spray igjen?
De hetetoktene er røffe! Heldigvis er det en befrielse å få starte på sprøyter etter den sprayen:)

Tenker litt samme som deg.Tar en test rundt 10 dpo. Må kjøpe billigtester på nett snart :happy:Sist fikk jeg ikke utslag på urinprøve . Men det var litt utslag på blodprøve. Måtte ta ny prøve etter noen dager. Denne var negativ. Hadde da vært gravid en kort stund og så gikk embryo til grunne tidlig. Det var forklaringen til riksen.

Visste ikke at man kunne få utslag på blodprøve uten å ha fått positiv test. Håper det blir begge deler denne gangen da :)

Billigtestene pleier heldigvis å sendes ganske raskt i posten. Spennende å tenke på at embryoet skal feste seg de neste dagene, håper denne uka går fort for oss :)

Huff, høres ikke noe særlig ut! Håper det ikke blir verre nå i det minste. Skal ha 3 uker før sprøytestart, så totalt nesten fem da. Æ glææær mæ som vi sier i Trøndelag :wtf:

Huff, høres ikke noe særlig ut! Håper det ikke blir verre nå i det minste. Skal ha 3 uker før sprøytestart, så totalt nesten fem da. Æ glææær mæ som vi sier i Trøndelag :wtf:

Samme som meg da:) jeg har blødd i 2 uker i morgen, så må ringe legen i morgen. Det kan ikke være normalto_O

Samme som meg da:) jeg har blødd i 2 uker i morgen, så må ringe legen i morgen. Det kan ikke være normalto_O

Æh, så kjipt! Nesten helt siden du begynte med spray da? Aner ikke hva som er normalt, men hørtes lurt ut å spørre! Så mye man skal være nødt til å fundere/bekymre seg over altså!

Æh, så kjipt! Nesten helt siden du begynte med spray da? Aner ikke hva som er normalt, men hørtes lurt ut å spørre! Så mye man skal være nødt til å fundere/bekymre seg over altså!

Jeg fikk det på dag 9 med spray:/ aldri skjedd før og ser ikke ut til at det skal stoppe med det første så jeg skjønner ingenting:o håper det ikke blir avbrutt eller noe pga dette da:/

Jeg fikk det på dag 9 med spray:/ aldri skjedd før og ser ikke ut til at det skal stoppe med det første så jeg skjønner ingenting:eek: håper det ikke blir avbrutt eller noe pga dette da:/

Tviler på det altså, den kan jo gi rar blødning og til vanlig starter man jo med sprøyter rett etter at man har starta å blø. Så slimhinna skal jo være/bli helt tynn liksom! Men spør i morgen du, så slipper du bekymring :)

Tviler på det altså, den kan jo gi rar blødning og til vanlig starter man jo med sprøyter rett etter at man har starta å blø. Så slimhinna skal jo være/bli helt tynn liksom! Men spør i morgen du, så slipper du bekymring :)

Ja det står jo det på bivirkninger og jeg tok jo feil dose spray i starten også så kanskje det er derfor den varer så lenge. Spent på hva de sier i morgen:/ hvor stor dose skal du ha på sprøytene denne gangen?

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett uke 45.
Førstings - B1 - #FER2 - 5 blastocyst på frys - Primolut - Progynova/ Cyclogest, innsett november
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, oppstart ca 30 oktober
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - håper innsett av 2 embryo, dyrka til blasto - innsetting 6/11
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Planlagt uttak/innsetting uke 45
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - Haukeland - innsett 5/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November.
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november- antatt innsett av blasto 19 november.
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49

:Heartred Ruger:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran

:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:

:Heartred Ikke gravid:

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmånde med mange terminspirer!! :Heartbigred

Har vært noen dager på ferie, og ikke fått oppdatert listen før nå. Håper jeg har fått med alle. Gi bedkjed om jeg skal endre på noe. Skriv gjerne hele setningen med all info dere vil ha inn, slik at det er enkelt å kopiere å lime inn :)

Kan ikke se at det finnes noen tråd for oss med uttak/innsett i november, så prøver meg på denne. Spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere om jeg blir gravid selv. Skal prøve iallfall! Dere får QUOTE meg hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer :)

:Heartred Venter på oppstart:
WCE
- B3 - FER - Porsgrunn - innsett av 1 eller 2 embryo rundt uke 47
Ønskeross2 - B2 - FER #4 - Riksen - Estradot og Crinone - Innsett ca. uke 47
Little Mouse - B1- FER#1 (ICSI#1) - Riksen - Progynova - Innsett uke 47
Lil-17- B3 - #2 FER - (#1ICSI) - naturlig syklus -innsett uke 45.
Førstings - B1 - #FER2 - 5 blastocyst på frys - Primolut - Progynova/ Cyclogest, innsett november
Krissy136 - Barn #1 - IVF #1, fryseforsøk - Rikshospitalet - progynova- innsett i november
Totti - B#1 - IVF #1, fryseforsøk - St.Olav - bemfola&cetrotide - Uttak uke 40 - 3 blasto på frys - Innsett uke 47
Lemox ICSI # 1 - Riksen, kort protokoll, oppstart spray november 2018
Arytai - B2 - FER # 1 - UNN - Albyl e + lutinus
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45
Signy- Barn #2 - FER #2 (1.egguttak) -St. Olav. Progynova+Cyclogest. Forventer oppstart 3.-7.
Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk - kort protokoll - Hausken
AnetteE85, Barn #1 , ICSI #1, Hausken, menopur, oppstart ca 30 oktober
Stjernedryss91 - B1 - IVF #1 - Tromsø - gonal f, oppstart ca 10/11.
Donorprøver2018 - B2 - FER - naturlig syklus - Medicus Trondheim - håper innsett av 2 embryo, dyrka til blasto - innsetting 6/11
Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 3 frysforsøk, IVF klinikken Oslo - fryseforsøk innsett medio nov- lutinus

:Heartred Stimulerer:
Bellabanan
2IVF forsøk - B2 - lang protokoll -Oppstart synarela den 14.okt -Første sprøytedag 14.nov -Kontroll 23.nov -Uttak uke 48 hvis alt er bra.
Livi18 IVF # 3, stimulerer fra 14/10, Rikshospitalet
Vifvik - B2 - ICSI # 3 - Riksen - Synarela + Gonal F - Stimulerer fra 17/10. Planlagt uttak uke 46
Mimiventerpåstorken - B2 - IVF#1 - Hausken - menopur - kort protokoll - stimulerer fra 22.10
Mini_S - B#1 - IVF#1 - Riksen - lang protokoll, Synarela fra 29.10. - planlagt uttak uke 49
Tonevs - B3 - ICSI#1 (TESA) - Spiren - Bemfola/Orgalutran - kort protokoll - stimulerer fra 27.10. Planlagt uttak/innsetting uke 45
TipsiM - B#1 - IVF#2 - Riksen - Endometriose - Uttak 30.10 (6egg ut) - Innsett av 2-dagers 01.11- Testdato 13.11
Sitrus. - B1 - 3./1. IVF (De to første avbrutt grunnet ingen overlevende embryo til innsett). Lang protokoll med Synarela fra 1/11, Menopur fra 21/11. Forventet uttak uke 48/49. St. Olavs
Lille-M - B1 - FER #1 (ICSI-forsøk #1) - Haukeland - innsett 5/11
Techgirl, Barn #1 , IVF #1, Hausken, Gonal f, oppstart ca. 2. November.
Lavendel81- B2 (første felles)- 1#FER - 1#ICSI- Medicus- Progynova og Lutinus - UL 12 november- antatt innsett av blasto 19 november.
Hopeee - 1. IVF forsøk - B1 - Lang protokoll -Oppstart spray den 6. nov -Første sprøytedag ca 21.nov -Uttak estimert uke 49

:Heartred Ruger:
Sonalita -
Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 3FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett 29.10 - 3 blastocyster til på frys - Testdag 7.nov
Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll fra 4.10. - Uttak 31.10 - innsett av 3 dagers 3.11. - testdag 14.11.
Nord84 -B1-Forsøk 2 (1ICSI)-Tromsø. Skal stimulere med Pergoveris og Orgalutran

:Heartred Avbrutt / totalfrys:

:Heartred Gravid:

:Heartred Ikke gravid:

:Heartred Ikke oppdatert:

Håper at november blir en gullmånde med mange terminspirer!! :Heartbigred
Kan du endre min tekst på stimulerer? :)

Lille-M - B1 - FER#1 (#ICSI) - styrt syklus med Progynova + Lutinus - kontroll 9.11

Kan flyttes til «ruger» [emoji173]️ /
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Naturlig syklus - Innsett blasto 01.11 - Testdag 16.11

Last edited:
5 dpo og tiden går så innmari sakte:oops: Flere som er begynt å kjenne etter symptomer? Er egentlig allerede på neste forsøk, for jeg har ingen tro på at det skal gå bra for oss. Flere som har det sånn?

Hehe, jeg var litt kjapp i svingene og tenkte g-tester når jeg svarte på posten din.

Men spennende med el-tester også da. Håper både på god timing på el og positiv g-test når den tid kommer! ;)
Ja, men jeg forklarte nok litt feil og hehe.
Takk!

Back
Topp