November 2018

Oi nei, den har jeg ikke sett! :D skal søke! Takk:D vet ikke om det er noe vits å starte så nærme forsøket men skader vel ikke:)

Er vel egentlig sant! Bør jo gå på q10 en stund før forsøk egentlig[emoji5] men skader jo ikke å ta kort tid før heller! Man har jo ikke noe å tape på det[emoji5][emoji5]

Er vel egentlig sant! Bør jo gå på q10 en stund før forsøk egentlig[emoji5] men skader jo ikke å ta kort tid før heller! Man har jo ikke noe å tape på det[emoji5][emoji5]

Neida føler at jeg gjør Noe hvertfall! Later som det har effekt for å trøste meg selv:hilarious:

Hei dere[emoji1366]
Blir med her jeg også.
Vi startet vårt IVF-liv (ICSI/TESA) i mai 2018. Mannen har en genmutasjon som gjorde til at han ble født uten sædledere. Dette fant vi ut av i November 2017.
Medisinstart i mai (Synarela/Bemfola/Ovitrelle/Crinone), uttak juni (9 egg og masse spermier), 3 ble dyrket til blasto, 1 blasto inn og 2 på frys. MA i juli.
Fryseforsøk #1 (naturlig syklus) oktober - avbrutt, eggløsning falt på "feil" dag, klinikken har helgestengt.
Fryseforsøk #2 (naturlig syklus) november - er neste nå. Skal på UL til onsdag, håper på eggløsning alle dager bortsett fra en søndag/mandag, slik at innsett blir alle dager bortsett fra en lørdag/søndag. Innsett uke 45.

L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45

November[emoji173]️

Hei dere[emoji1366]
Blir med her jeg også.
Vi startet vårt IVF-liv (ICSI/TESA) i mai 2018. Mannen har en genmutasjon som gjorde til at han ble født uten sædledere. Dette fant vi ut av i November 2017.
Medisinstart i mai (Synarela/Bemfola/Ovitrelle/Crinone), uttak juni (9 egg og masse spermier), 3 ble dyrket til blasto, 1 blasto inn og 2 på frys. MA i juli.
Fryseforsøk #1 (naturlig syklus) oktober - avbrutt, eggløsning falt på "feil" dag, klinikken har helgestengt.
Fryseforsøk #2 (naturlig syklus) november - er neste nå. Skal på UL til onsdag, håper på eggløsning alle dager bortsett fra en søndag/mandag, slik at innsett blir alle dager bortsett fra en lørdag/søndag. Innsett uke 45.

L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45

November[emoji173]️

Velkommen skal du være! Så kjedelig at det ikke har funket for dere ennå. Vi krysser fingrene for november!

Her har mannen vært gjennom TESA nettopp. Ikke stort antall, og ikke så bra kvalitet, men legene sa at det nok skulle gå! Har jo fått beskjed om at vi skal ha ICSI uansett, så vi får krysse fingrene. Venter på mens, så jeg kan ringe inn. Kommer sannsynligvis ila de neste 2-3 dagene!
Som jeg leste på forumet her, så får man virkelig et helt annet forhold til mensen i en sånn prosess :p

Velkommen skal du være! Så kjedelig at det ikke har funket for dere ennå. Vi krysser fingrene for november!

Her har mannen vært gjennom TESA nettopp. Ikke stort antall, og ikke så bra kvalitet, men legene sa at det nok skulle gå! Har jo fått beskjed om at vi skal ha ICSI uansett, så vi får krysse fingrene. Venter på mens, så jeg kan ringe inn. Kommer sannsynligvis ila de neste 2-3 dagene!
Som jeg leste på forumet her, så får man virkelig et helt annet forhold til mensen i en sånn prosess :p

Takk, ja det får vi virkelig gjøre, november (og desember) [emoji173]️
Lykke til med oppstart, og så deilig med kort protokoll. Ja takk til mindre medisiner!

Da stimulerer jeg også☺️ Første dose Pergoveris satt i går. Skulle ønske jeg kunne si «alle gode ting er 5» da dette blir 5. uttak:yuck:
Så bra at du er i gang igjen!

Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk
Venter på mens, for oppstart på kort protokoll. Som vanlig er den veldig forsinket når jeg går slik og venter på den. Vi hører til hos hausken

Ja, med blandede følelser dessverre, men føler ikke man har noe valg når man vet hva man ønsker seg. Tungt er det uansett. Når starter du stimulering igjen?
Vet hvordan det er når man ikke har troa.. Jeg starter rundt 5 nov håper jeg.

Vet hvordan det er når man ikke har troa.. Jeg starter rundt 5 nov håper jeg.
Så forresten at du hadde fått antibiotika, og det var jo kjempebra! Håper det gjør utslaget for dere. Har ikke helt troa på antibiotika for min del, for tviler på det hjelper på eggkvaliteten. Men denne gangen har de lovet å gjøre ICSI på alle eggene iallefall. Håper vi snart lykkes alle sammen her inne.

Skal ringe inn mens nå om en god uke.

Fikk første barn på 1 IVF og 3 embryo på frys. Håper nå på søsken :Heartred

Skal ha FER i naturlig syklus, og om alt klaffer blir det innsett i midten av november:Heartpink

Endelig kom mensen! Så nå er det bare vente til el og innsett av fer i naturlig syklus!

Back
Topp