B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi nei, den har jeg ikke sett!skal søke! Takk
vet ikke om det er noe vits å starte så nærme forsøket men skader vel ikke
![]()
Er vel egentlig sant! Bør jo gå på q10 en stund før forsøk egentlig[emoji5] men skader jo ikke å ta kort tid før heller! Man har jo ikke noe å tape på det[emoji5][emoji5]

Hei dere[emoji1366]
Blir med her jeg også.
Vi startet vårt IVF-liv (ICSI/TESA) i mai 2018. Mannen har en genmutasjon som gjorde til at han ble født uten sædledere. Dette fant vi ut av i November 2017.
Medisinstart i mai (Synarela/Bemfola/Ovitrelle/Crinone), uttak juni (9 egg og masse spermier), 3 ble dyrket til blasto, 1 blasto inn og 2 på frys. MA i juli.
Fryseforsøk #1 (naturlig syklus) oktober - avbrutt, eggløsning falt på "feil" dag, klinikken har helgestengt.
Fryseforsøk #2 (naturlig syklus) november - er neste nå. Skal på UL til onsdag, håper på eggløsning alle dager bortsett fra en søndag/mandag, slik at innsett blir alle dager bortsett fra en lørdag/søndag. Innsett uke 45.
L - B1 - ICSI/TESA - FER - Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett av blasto ca. uke45
November[emoji173]️
Velkommen skal du være! Så kjedelig at det ikke har funket for dere ennå. Vi krysser fingrene for november!
Her har mannen vært gjennom TESA nettopp. Ikke stort antall, og ikke så bra kvalitet, men legene sa at det nok skulle gå! Har jo fått beskjed om at vi skal ha ICSI uansett, så vi får krysse fingrene. Venter på mens, så jeg kan ringe inn. Kommer sannsynligvis ila de neste 2-3 dagene!
Som jeg leste på forumet her, så får man virkelig et helt annet forhold til mensen i en sånn prosess![]()
Så bra at du er i gang igjen!Da stimulerer jeg ogsåFørste dose Pergoveris satt i går. Skulle ønske jeg kunne si «alle gode ting er 5» da dette blir 5. uttak
![]()
Ja, med blandede følelser dessverre, men føler ikke man har noe valg når man vet hva man ønsker seg. Tungt er det uansett. Når starter du stimulering igjen?Så bra at du er i gang igjen!
Typisk!! Håper den kommer snart!Mammadrøm-B2-icsi- 8 søskenforsøk
Venter på mens, for oppstart på kort protokoll. Som vanlig er den veldig forsinket når jeg går slik og venter på den. Vi hører til hos hausken
Vet hvordan det er når man ikke har troa.. Jeg starter rundt 5 nov håper jeg.Ja, med blandede følelser dessverre, men føler ikke man har noe valg når man vet hva man ønsker seg. Tungt er det uansett. Når starter du stimulering igjen?
Så forresten at du hadde fått antibiotika, og det var jo kjempebra! Håper det gjør utslaget for dere. Har ikke helt troa på antibiotika for min del, for tviler på det hjelper på eggkvaliteten. Men denne gangen har de lovet å gjøre ICSI på alle eggene iallefall. Håper vi snart lykkes alle sammen her inne.Vet hvordan det er når man ikke har troa.. Jeg starter rundt 5 nov håper jeg.
Håper jo det!Da stimulerer jeg ogsåFørste dose Pergoveris satt i går. Skulle ønske jeg kunne si «alle gode ting er 5» da dette blir 5. uttak
![]()

Så bra! Skal selv ha FER i naturlig syklus og venter på mensen! Har du ventet lenge ?Endelig kom mensen! Så nå er det bare vente til el og innsett av fer i naturlig syklus!
Ja, det er så typisk! Den kroppen altså..Typisk!! Håper den kommer snart!
I 36 dager! Dem var jo selvsagt forsinket denne måneden...når venter du din?Så bra! Skal selv ha FER i naturlig syklus og venter på mensen! Har du ventet lenge ?