Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så typisk... pleier du ha lange sykluser eller ?I 36 dager! Dem var jo selvsagt forsinket denne måneden...når venter du din?
Ja, i mitt tilfelle har jeg tro på antibiotika. Men tror ikke det i ditt tilfelle nei. Men har absolutt tro på ICSI for deres del! Jeg kommer til å spørre om 50/50 IVF og ICSI på oss.Så forresten at du hadde fått antibiotika, og det var jo kjempebra! Håper det gjør utslaget for dere. Har ikke helt troa på antibiotika for min del, for tviler på det hjelper på eggkvaliteten. Men denne gangen har de lovet å gjøre ICSI på alle eggene iallefall. Håper vi snart lykkes alle sammen her inne.
Ja, det er ikke dumt å prøve begge deler. Har dere hatt ICSI før?Ja, i mitt tilfelle har jeg tro på antibiotika. Men tror ikke det i ditt tilfelle nei. Men har absolutt tro på ICSI for deres del! Jeg kommer til å spørre om 50/50 IVF og ICSI på oss.
Ikke prøvd ICSI før. Men hadde veldig dårlig befruktning sist, 2 av 9. Så håper de vil prøve delvis ICSI på oss. Håper for deg nå.Ja, det er ikke dumt å prøve begge deler. Har dere hatt ICSI før?
Ser jo noen her som har hatt det selv om mannens kvalitet er god, og at det da har hjulpet på. Orker likevel ikke ha for store forhåpninger.
Takk! Håper veldig for deg også, og for alle andre som sliter. Og så håper jeg inderlig at det er ICSI som skal til. Når jeg snakket med Tromsø nå sist så sa hun at det vi plages med er veldig vanlig, så da ble jeg litt roligere.Ikke prøvd ICSI før. Men hadde veldig dårlig befruktning sist, 2 av 9. Så håper de vil prøve delvis ICSI på oss. Håper for deg nå.
Nei, egentlig ikke. Men den kan være uregelmessig av og til. Har ligget på 25 dagers sykluser siste året med unntak av to ganger i vår og nå. Begge før innsett. Vet ikke hva som er årsaken. Stress kanskje..Åh så typisk... pleier du ha lange sykluser eller ?
Venter om ca 10 dager!
Samme her! Hadde uttak i sept mn ble totalfrys. Mensen noen dager for sen. Men fikk dn lørdagen såblir ul på tirsdag neste uke. Innsett av fer.Dag 36 i dag, og mensen skulle egentlig kommet i dag. Ingenting å spore enda, så regner med at den er forsinket. Håper den kommer om ikke altfor mange dagene i alle fall er sååå lei av å vente nå. Uttak i september, så føler dette forsøket har vært veldig langt. Klar for første innsett av FER i naturlig syklus, men først må jo mensen komme så vi får kommet i gang igjen...
Alt jeg ønsker meg til jul i år, er to streker på graviditetstest! Det har jeg aldri opplevd før.
Stress kan jo ha en faktor ja..Nei, egentlig ikke. Men den kan være uregelmessig av og til. Har ligget på 25 dagers sykluser siste året med unntak av to ganger i vår og nå. Begge før innsett. Vet ikke hva som er årsaken. Stress kanskje..
Ja det kan jo det.Stress kan jo ha en faktor ja..
jeg skulle ha en spray i hvert nesebor morgen og kveld, men jeg har tatt 4 spray morgen og kveld
Ojda! Har det noe konsekvens ift visere stimulering?Jeg har visst tatt dobbel dose med synarela jeg! Dette fant jeg ut ved at flaska plutselig er tom og jeg dobbeltskjekket papirene fra St olavsjeg skulle ha en spray i hvert nesebor morgen og kveld, men jeg har tatt 4 spray morgen og kveld
![]()
Ojda! Har det noe konsekvens ift visere stimulering?
Oi... Spent på hva legene sier når du ringer i dagJeg har visst tatt dobbel dose med synarela jeg! Dette fant jeg ut ved at flaska plutselig er tom og jeg dobbeltskjekket papirene fra St olavsjeg skulle ha en spray i hvert nesebor morgen og kveld, men jeg har tatt 4 spray morgen og kveld
![]()
Oi... Spent på hva legene sier når du ringer i dagHåper det bare er "positivt" og at du er raskt nedregulert! Hold oss oppdatert!!
Oj!Jeg har visst tatt dobbel dose med synarela jeg! Dette fant jeg ut ved at flaska plutselig er tom og jeg dobbeltskjekket papirene fra St olavsjeg skulle ha en spray i hvert nesebor morgen og kveld, men jeg har tatt 4 spray morgen og kveld
![]()
Snakket med de?Ja det blir veldig spennende! Litt nervøs:s det skal jeg gjøre!![]()