November 2018

Tusen takk alle sammen!! :joyful: Har fortsatt veldig vanskelig for å skjønne at dette er virkelig, at det faktisk skjer oss, etter 2,5 år som prøvere uten den minste lille positive test. Måtte selvfølgelig ta en ettermiddagstest ... Og en til ... Og en til ... Resultatet ser dere her. Føler meg nesten nummen og veldig, veldig glad. Håper så inderlig at dette holder hele veien til juli! Og at alle gode dere får oppleve det samme! :Heartbigred
Så herlig! :Heartred gratulerer så mye :)

På mandag jeg skal på rikshospital for kanskje begynner med sprøyter, men har ikke fått mens enda
Vet dere hva skjer hvis jeg skal ditt og ikke fikk mens enda. Jeg er ikke gravid. Jeg kjøpte test i dag og det står negativ :(. :)
Forrige forsøk fikk jeg mensen dagen før jeg skulle begynne på sprøyter. Da måtte jeg fortsette med nesespray og komme inn på kontroll når mensen var over.

Metallsmak har jeg dessverre ikke... føler egentlig ikke jeg har noen tegn lenger. Veldig ømme pupper og litt murringer. Men jo mer jeg kjenner etter jo mindre symptomer har jeg...
Det er jo SÅ forskjellig med hvilke symptomer man har, da! Når MÅ du teste da ?

Tusen takk :Heartred Ja, det var utrolig tøft denne gangen. Nå har vi prøvd et år på søsken, men håper at neste runde er en fulltreffer. Iom at innsett kræsjer med romjula må vi vente helt til januar. Da blir det scratching i desember og innsett i januar. Heldigvis føler jeg meg veldig ivaretatt og hørt hos Hausken, og de prøver virkelig å få det til. Nå tar jeg meg en pause fra forumet, og ivf-verden, og skal prøve å leve litt. Håper dere lykkes alle sammen og at jeg ikke ser så mange her i januar:) Håper formen din er bedre etter at du sluttet på progynova! Masse lykke til!!:Heartred
Ok, lykke til videre. Kos deg masse og nyt alt du vanligvis ikke har lov til å spise og drikke :) Håper dere får det til i neste forsøk i januar. Krysser fingrene for dere :)

Da var eggløsningssprøyta satt og jeg er klar for uttak på mandag :)

Se her skjer der saker inne på gruppen min :)
Har vært litt mer reservert på forum i det siste, og mest snoket sporadisk rundt i kulissene.
Gikk på en skikkelig nedtur forrige runde, men er nå på dag 6 med progynova.
Prøver å tenke positivt, og fokusere på at det er hormonene som gjør verden svart og vanskelig. Begynner å kjenne det godt nå, men nå vet jeg jo i hvert hva jeg går til. Forrige forsøk gikk jeg i gang med masse positivitet og pågangsmot, og det er jo egentlig positivt, men fallhøyden ble stor.
Siste lille blasto etter første uttak nå. Kanskje alle gode ting er tre? Hadde vært stort å gå julen i møte som gravid! :)

5dt5dp altså 5 dager etter innsett av blasto. Jeg har fått svaak strek!!!
Har vært så hormonell de 2 siste dagene, stakkars gubben min.... å har mye stikkinger!!
Måtte du holde deg der i 9mnd lille spire :Heartred
Ser dere!? :rolleyes:

Vedlegg

• DB27D72D-8F84-4B47-8A93-1AE72DA69ED8.jpeg
    DB27D72D-8F84-4B47-8A93-1AE72DA69ED8.jpeg
    859,6 KB · Visninger: 116
Da ble det positiv digital til mannen som farsgave på sengen i dag:) Vi er begge ganske avventende pga SA sist, men litt moro var det. Han hadde fått mistanke i går når jeg sovnet på sofaen kl 9;)

5dt5dp altså 5 dager etter innsett av blasto. Jeg har fått svaak strek!!!
Har vært så hormonell de 2 siste dagene, stakkars gubben min.... å har mye stikkinger!!
Måtte du holde deg der i 9mnd lille spire :Heartred
Ser dere!? :rolleyes:
Gratulerer! Fortsetter du å teste ?

Har egentlig ikke testdag før 22/11, men sånn er det på UNN Tromsø. Tenkte kanskje teste onsdag om ikke tr kommer før da, da er jeg 14 dpo.
Det var lenge til! Da har sikkert jeg testdato liksom.. og jeg skal sette inn neste uke.. Så spennende! Har du noen mer symptomer ?

Se her skjer der saker inne på gruppen min :)
Har vært litt mer reservert på forum i det siste, og mest snoket sporadisk rundt i kulissene.
Gikk på en skikkelig nedtur forrige runde, men er nå på dag 6 med progynova.
Prøver å tenke positivt, og fokusere på at det er hormonene som gjør verden svart og vanskelig. Begynner å kjenne det godt nå, men nå vet jeg jo i hvert hva jeg går til. Forrige forsøk gikk jeg i gang med masse positivitet og pågangsmot, og det er jo egentlig positivt, men fallhøyden ble stor.
Siste lille blasto etter første uttak nå. Kanskje alle gode ting er tre? Hadde vært stort å gå julen i møte som gravid! :)
Det er ikke for pyser dette. Håper du får gå julen i møte med spire i magen!

Back
Topp