November 2018

Det var lenge til! Da har sikkert jeg testdato liksom.. og jeg skal sette inn neste uke.. Så spennende! Har du noen mer symptomer ?
Nei, synes symptomene er mer eller mindre fraværende. Ømme pupper, men det er jo vanlig for meg uansett. Har hatt hodepine siden i går uten at Paracet hjelper, så overskygger det meste.
Går egentlig bare og forbereder meg på negativ test. Har litt liten tro på eggene siden eggene vanligvis har stoppet opp på dag 3 tidligere.

Hvilke symptomer har dere som har testet positivt?

Nå har jo jeg akkurat testa svaakt positivt, men det er ingen tvil om at jeg er gravid nå.. Jeg har vært veldig hormonell de siste dagene nå, å det er uvanlig meg å være. Er mye som skjer i magen, det murrer og stikker til tider godt. Ømme pupper og litt murring bak i ryggen.
Og for å ikke å glemme halsbrann :confused: i et par dager.....

Har hatt sykt ømme pupper siste dagene, litt begynnende kvalme, trøtt tidlig på kvelden og mensmurringer (i natt så ille at jeg våknet og nesten vred meg i smerte..). For to dager siden fikk jeg også et rart trykk i panna over øynene, ikke helt hodepine men nesten. Går på Lutinus og har hatt en rar og følelsesmessig tung uke helt uavhengig av dette så vanskelig å si hva som er hva.

Har tatt første dose med Lutinus i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette potensielt sett til og med uke 9... Én ting er når jeg er hjemme og har toalett lett tilgjengelig, men gruer meg til jobb. For noe gris!! Men man lærer vel å leve med dette også, som så mye annet i denne prosessen. hehe :)

Se her skjer der saker inne på gruppen min :)
Har vært litt mer reservert på forum i det siste, og mest snoket sporadisk rundt i kulissene.
Gikk på en skikkelig nedtur forrige runde, men er nå på dag 6 med progynova.
Prøver å tenke positivt, og fokusere på at det er hormonene som gjør verden svart og vanskelig. Begynner å kjenne det godt nå, men nå vet jeg jo i hvert hva jeg går til. Forrige forsøk gikk jeg i gang med masse positivitet og pågangsmot, og det er jo egentlig positivt, men fallhøyden ble stor.
Siste lille blasto etter første uttak nå. Kanskje alle gode ting er tre? Hadde vært stort å gå julen i møte som gravid! :)

Det er tøft å stå i dette, og hormoner som gjør verden svart må gjøre det ekstra tungt. Men bra du klarer å være bevisst på det, og så er det er sikkert lurt med forumpauser i blant. Statistisk sett er vel sjansen større nå for at det går, håper sånn at denne blastoen er den dere har ventet på :Heartred

Da ble det positiv digital til mannen som farsgave på sengen i dag:) Vi er begge ganske avventende pga SA sist, men litt moro var det. Han hadde fått mistanke i går når jeg sovnet på sofaen kl 9;)

Så herlig! :) Jeg hadde planer om det samme, men klarte ikke å vente da mannen kom hjem i går kveld, så han fikk det med en gang ...Høres ut som et godt tegn at du er så trøtt, da - kroppen har jo litt å jobbe med. Når kommer du til å senke skuldrene når det kommer til risiko for å miste?

Har tatt første dose med Lutinus i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette potensielt sett til og med uke 9... Én ting er når jeg er hjemme og har toalett lett tilgjengelig, men gruer meg til jobb. For noe gris!! Men man lærer vel å leve med dette også, som så mye annet i denne prosessen. hehe :)

Det er nok ingen vei utenom dessverre ... Tror alle er skjønt enige om at Lutinus er noe herk - men om det er det som skal til, er det jo verdt det :)

Dristet meg til en digital på 2 timers urin nå!!!!
Jeg kan ikke tro det :Heartred 10 dpo

Vedlegg

• D220852D-9461-474A-86E1-52F364D3582D.jpeg
    D220852D-9461-474A-86E1-52F364D3582D.jpeg
    767,7 KB · Visninger: 108

Jeg har som sagt hatt mindre symptomer enn i de aller flest prøveperioder, så jeg kunne ikke ha gjettet at jeg er gravid basert på det. Likevel fikk jeg jo tidlig positiv på tre ulike tester og hadde flott stigning til i dag, så tror og håper at det ikke er et dårlig tegn for meg.

Har vært veldig varm noen netter, har litt ømme pupper (men stadig mindre helt siden Ovitrelle, og mindre enn i mange vanlige sykluser), og har kjent noen små stikk i lyskeområdet. Har knapt hatt noen murringer, synes ikke puppene er større eller blodårene synligere enn i vanlig syklus, er ikke kvalm og har ikke kjent metallsmak. Kanskje litt trøttere enn vanlig, men det kan jo like godt være novembermørket.

Så herlig! :) Jeg hadde planer om det samme, men klarte ikke å vente da mannen kom hjem i går kveld, så han fikk det med en gang ...Høres ut som et godt tegn at du er så trøtt, da - kroppen har jo litt å jobbe med. Når kommer du til å senke skuldrene når det kommer til risiko for å miste?

Håper jeg klarer å senke skuldrene etter TUL og vi får sett bankende hjerte(r)... Er det to så kommer jeg nok til å forbli litt ekstra engstelig tror jeg mtp risiko i flerlingesvangerskap....

Håper jeg klarer å senke skuldrene etter TUL og vi får sett bankende hjerte(r)... Er det to så kommer jeg nok til å forbli litt ekstra engstelig tror jeg mtp risiko i flerlingesvangerskap....

Åh, det blir virkelig dobbelt spennende for deg fremover. Tenk hvis det er to! Du får kanskje en pekepinn av blodprøven også om hvordan det ligger an foreløpig?

Nå ble jeg forresten litt usikker angående Lutinus. Jeg skal jo ta blodprøve på onsdag. Skal jeg da ta Lutinus helt frem til de ringer med resultatet den dagen, blir det riktig? Synes jeg leser både 14 og 15 dager.

Nei, synes symptomene er mer eller mindre fraværende. Ømme pupper, men det er jo vanlig for meg uansett. Har hatt hodepine siden i går uten at Paracet hjelper, så overskygger det meste.
Går egentlig bare og forbereder meg på negativ test. Har litt liten tro på eggene siden eggene vanligvis har stoppet opp på dag 3 tidligere.
Håper du tar feil og testen er positiv :happy:

Back
Topp