Donorprøver2018
Flørter med forumet
Gratulerer! Fortsetter du å teste ?
Takk takk!
Oh, yes

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Fortsetter du å teste ?

Nei, synes symptomene er mer eller mindre fraværende. Ømme pupper, men det er jo vanlig for meg uansett. Har hatt hodepine siden i går uten at Paracet hjelper, så overskygger det meste.Det var lenge til! Da har sikkert jeg testdato liksom.. og jeg skal sette inn neste uke.. Så spennende! Har du noen mer symptomer ?
Hvilke symptomer har dere som har testet positivt?
Åh, dette var fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye!![]()
Veldig uvirkelig å få positiv på første forsøk. Krysser fingrene for at du snart kommer etter! Så herlig!gratulerer så mye
![]()
Skulle ønske det var smittsomt, unner alle her inne så veldig å oppleve dette Tusen takk. Hvor mye koster sprøyter?
Se her skjer der saker inne på gruppen min
Har vært litt mer reservert på forum i det siste, og mest snoket sporadisk rundt i kulissene.
Gikk på en skikkelig nedtur forrige runde, men er nå på dag 6 med progynova.
Prøver å tenke positivt, og fokusere på at det er hormonene som gjør verden svart og vanskelig. Begynner å kjenne det godt nå, men nå vet jeg jo i hvert hva jeg går til. Forrige forsøk gikk jeg i gang med masse positivitet og pågangsmot, og det er jo egentlig positivt, men fallhøyden ble stor.
Siste lille blasto etter første uttak nå. Kanskje alle gode ting er tre? Hadde vært stort å gå julen i møte som gravid!![]()

5dt5dp altså 5 dager etter innsett av blasto. Jeg har fått svaak strek!!!
Har vært så hormonell de 2 siste dagene, stakkars gubben min.... å har mye stikkinger!!
Måtte du holde deg der i 9mnd lille spire
Ser dere!?![]()
Gratulerer!Da ble det positiv digital til mannen som farsgave på sengen i dagVi er begge ganske avventende pga SA sist, men litt moro var det. Han hadde fått mistanke i går når jeg sovnet på sofaen kl 9
![]()
Har tatt første dose med Lutinus i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette potensielt sett til og med uke 9... Én ting er når jeg er hjemme og har toalett lett tilgjengelig, men gruer meg til jobb. For noe gris!! Men man lærer vel å leve med dette også, som så mye annet i denne prosessen. hehe![]()
Dristet meg til en digital på 2 timers urin nå!!!!
Jeg kan ikke tro det10 dpo
For et herlig syn!Så herlig!Jeg hadde planer om det samme, men klarte ikke å vente da mannen kom hjem i går kveld, så han fikk det med en gang ...Høres ut som et godt tegn at du er så trøtt, da - kroppen har jo litt å jobbe med. Når kommer du til å senke skuldrene når det kommer til risiko for å miste?
Hurra!!For et herlig syn!
Håper jeg klarer å senke skuldrene etter TUL og vi får sett bankende hjerte(r)... Er det to så kommer jeg nok til å forbli litt ekstra engstelig tror jeg mtp risiko i flerlingesvangerskap....
Håper du tar feil og testen er positivNei, synes symptomene er mer eller mindre fraværende. Ømme pupper, men det er jo vanlig for meg uansett. Har hatt hodepine siden i går uten at Paracet hjelper, så overskygger det meste.
Går egentlig bare og forbereder meg på negativ test. Har litt liten tro på eggene siden eggene vanligvis har stoppet opp på dag 3 tidligere.