November 2018

Åh, det blir virkelig dobbelt spennende for deg fremover. Tenk hvis det er to! Du får kanskje en pekepinn av blodprøven også om hvordan det ligger an foreløpig?

Nå ble jeg forresten litt usikker angående Lutinus. Jeg skal jo ta blodprøve på onsdag. Skal jeg da ta Lutinus helt frem til de ringer med resultatet den dagen, blir det riktig? Synes jeg leser både 14 og 15 dager.
Sett folk får litt ulike beskjeder. Jeg fikk beskjed om å ta Lutinus frem til testdag og hvis jeg var gravid skulle jeg ta det en uke ekstra.
Så ta frem til blodprøve du og så spør de hva de vil du skal gjør.

Har tatt første dose med Lutinus i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette potensielt sett til og med uke 9... Én ting er når jeg er hjemme og har toalett lett tilgjengelig, men gruer meg til jobb. For noe gris!! Men man lærer vel å leve med dette også, som så mye annet i denne prosessen. hehe :)
Ja er noe gris, du går rundt med en følelse av å tisse på deg. Så du må gå med bind hele tiden. Du blir vant med da, så går fint å gå på jobb bare ikke glem å ta med bind. Jeg måtte også sykt mye på do med Lutinus. Var veldig vanndrivende.

Åh, det blir virkelig dobbelt spennende for deg fremover. Tenk hvis det er to! Du får kanskje en pekepinn av blodprøven også om hvordan det ligger an foreløpig?

Nå ble jeg forresten litt usikker angående Lutinus. Jeg skal jo ta blodprøve på onsdag. Skal jeg da ta Lutinus helt frem til de ringer med resultatet den dagen, blir det riktig? Synes jeg leser både 14 og 15 dager.

Tror man skal ta det ut dag 14. Jeg kommer nok til å trappe ned med resten av pakken også etter dette. Skader jo ikke!

Jeg har hørt at det ikke er så lett å tolke ut i fra blodprøven med mindre den er skyhøy. Får nok ikke skikkelig svar før TUL:):confused::nailbiting:

Har tatt første dose med Lutinus i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal orke dette potensielt sett til og med uke 9... Én ting er når jeg er hjemme og har toalett lett tilgjengelig, men gruer meg til jobb. For noe gris!! Men man lærer vel å leve med dette også, som så mye annet i denne prosessen. hehe :)
Det er skikkelig kliss men du venner deg til det det gjorde jeg i alle fall. Men jeg brukte dwt tilnog mednuke 34 forrige svangerskap

IMG_7729.JPG

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tidlig uttak i dag :) 9 egg ut. Håper på minst et gullegg :Heartred

Begynt å spotte i dag, så tror løpet er kjørt her... røde lutinusrester i bindet i dag:( Har ikke testet enda, men samme skjedde sist. Har mistet troen siste dagene siden alle symptomene er forsvunnet.

Begynt å spotte i dag, så tror løpet er kjørt her... røde lutinusrester i bindet i dag:( Har ikke testet enda, men samme skjedde sist. Har mistet troen siste dagene siden alle symptomene er forsvunnet.

Så leit å høre, hadde virkelig håpet det skulle være din tur også denne gang! Sender deg en stor klem [emoji173]️

Uff det var trist, sender en klem:Heartred

Jeg skal på UL idag og sjekke tykkelsen på livmor slimhinnen. Kjenner jeg er små nervøs, for nå begynner dag for innsett å nærme seg

Back
Topp