November 2018

Nå er jeg litt skjelven her. Her er foto av test etter akkurat 5 minutter. Så noe ørsvakt i går også, men det vistes ikke på bilde. Ser dere strek her, eller har jeg begynt å se syner? Har aldri fått en positiv test i hele mitt liv, så klarer ikke helt å tro på dette.
ddd430807a996bc1a845f7c19c9d9b5b.jpg
Gratulerer! :)

Er vel mer at jeg er så redd for negativ test, så utsetter det litt:shy: Hadde du symptomer 9 dpo?
Ja, jeg hadde sånn metallsmak i munnen. Utenom det var det alle fæle symptomer som lutinus gav meg. Men metallsmak var ikke en bivirkning så da testet jeg ;) var som deg redd for å håpe!

Nå er jeg litt skjelven her. Her er foto av test etter akkurat 5 minutter. Så noe ørsvakt i går også, men det vistes ikke på bilde. Ser dere strek her, eller har jeg begynt å se syner? Har aldri fått en positiv test i hele mitt liv, så klarer ikke helt å tro på dette.

Jeg ser den godt! Gratulerer såå mye:D

Jeg ser den klart og tydelig!! Gratulerer! :wav

Ja, jeg hadde sånn metallsmak i munnen. Utenom det var det alle fæle symptomer som lutinus gav meg. Men metallsmak var ikke en bivirkning så da testet jeg ;) var som deg redd for å håpe!
Metallsmak har jeg dessverre ikke... føler egentlig ikke jeg har noen tegn lenger. Veldig ømme pupper og litt murringer. Men jo mer jeg kjenner etter jo mindre symptomer har jeg...

Metallsmak har jeg dessverre ikke... føler egentlig ikke jeg har noen tegn lenger. Veldig ømme pupper og litt murringer. Men jo mer jeg kjenner etter jo mindre symptomer har jeg...
Når jeg var gravid merket jeg ingenting før jeg var 6-7 uker på vei. Så å ligge å kjenne etter symptomer gidder jeg ikke. Er så forvirrende uansett når du går på Lutinus. Så at du ikke merker noe kan bare være et positivt tegn.

Når jeg var gravid merket jeg ingenting før jeg var 6-7 uker på vei. Så å ligge å kjenne etter symptomer gidder jeg ikke. Er så forvirrende uansett når du går på Lutinus. Så at du ikke merker noe kan bare være et positivt tegn.
Takk for beroligende ord❤️ Har jo et håp, men sitter her samtidig og planlegger neste forsøk:shy:

Takk for beroligende ord❤️ Har jo et håp, men sitter her samtidig og planlegger neste forsøk:shy:
Ja blir Koko av hele denne prosessen. Det beste er å prøve og okkupere deg selv med noe å gjøre slik du slipper tankekjøret og tiden går raskere. Ønsker deg masse lykke til :)

Trist det ikke gikk:Heartred Håper planen videre er den riktige. Masse lykke til videre :Heartred
Tusen takk :Heartred Ja, det var utrolig tøft denne gangen. Nå har vi prøvd et år på søsken, men håper at neste runde er en fulltreffer. Iom at innsett kræsjer med romjula må vi vente helt til januar. Da blir det scratching i desember og innsett i januar. Heldigvis føler jeg meg veldig ivaretatt og hørt hos Hausken, og de prøver virkelig å få det til. Nå tar jeg meg en pause fra forumet, og ivf-verden, og skal prøve å leve litt. Håper dere lykkes alle sammen og at jeg ikke ser så mange her i januar:) Håper formen din er bedre etter at du sluttet på progynova! Masse lykke til!!:Heartred

Den er positiv Gratulerer:angel13
Det der er en god synlig strek:gen014:Heartpink
Weeee! Definitivt positiv:) Vi får noen spennende dager fremover nå! Gleder meg til å se flott stigning de neste dagene;)
Jeg ser den klart og tydelig!! Gratulerer! :wav

Ser en strek!!! Så spennde :) grattis :)

Tusen takk alle sammen!! :joyful: Har fortsatt veldig vanskelig for å skjønne at dette er virkelig, at det faktisk skjer oss, etter 2,5 år som prøvere uten den minste lille positive test. Måtte selvfølgelig ta en ettermiddagstest ... Og en til ... Og en til ... Resultatet ser dere her. Føler meg nesten nummen og veldig, veldig glad. Håper så inderlig at dette holder hele veien til juli! Og at alle gode dere får oppleve det samme! :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_3552.JPG
    IMG_3552.JPG
    647,1 KB · Visninger: 105
Blir påminnet hvorfor det kan være dumt å ta en test tidlig...kjenner jeg blir skuffet hver gang testen blir blenda hvit og tenker litt ...nå er det over..gikk ikke denne gangen heller..men er jo "bare" 10 dpo i dag..

Ifølge statistikken på Countdown to pregnancy er det bare 66% av de som tester positivt, som tester positivt 10dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10

Så en av tre vil teste negativt, og det er ganske mange. Skjønner godt at du blir skuffet, men ikke mist håpet helt ennå! Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde denne gangen færre symptomer enn i alle tidligere prøveperioder og en klar følelse av at dette ikke hadde gått så sent som i går ... Så ikke mist håpet! Men skjønner veldig godt at det er vanskelig å ikke kjenne etter og gruble disse dagene. :Heartred

Tusen takk alle sammen!! :joyful: Har fortsatt veldig vanskelig for å skjønne at dette er virkelig, at det faktisk skjer oss, etter 2,5 år som prøvere uten den minste lille positive test. Måtte selvfølgelig ta en ettermiddagstest ... Og en til ... Og en til ... Resultatet ser dere her. Føler meg nesten nummen og veldig, veldig glad. Håper så inderlig at dette holder hele veien til juli! Og at alle gode dere får oppleve det samme! :Heartbigred
Åh, dette var fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye! :):Heartred

Hei hei, først Gratulerer :)
Jeg er ny har :). Jeg har noe spørsmål. Har noe av dere har brukt eller bruker nikotinfri snus (onico). Jeg slutte før jeg begynte med nesespray. Men noe ganger jeg har lys på en :(.
På mandag jeg skal på rikshospital for kanskje begynner med sprøyter, men har ikke fått mens enda. Jeg har prøv og ringe dem og sender mail men fikk ikke svar enda.
Vet dere hva skjer hvis jeg skal ditt og ikke fikk mens enda. Jeg er ikke gravid. Jeg kjøpte test i dag og det står negativ :(.
Ha en fin kveld alle sammen :)

Back
Topp