Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, håperCD 13: Negaiv EL-test i dag. Ultralyden i dag viste en slimhinne på 9,5 mm, og på venstre eggstokk fant vi en folikel på 20 mm, så da er det bare å krysse fingrene for positiv el-test ila helga!
Fantastisk! Gleder meg til å følge medCD 16: Skal ha innsett på onsdag Endelig er det min tur!
Ååå, så spennende! Endelig!CD 16: Skal ha innsett på onsdag Endelig er det min tur!
Herremin så spennende! Krysser alt jeg har for deg!Rugedag 3: Syns dagene har gått ganske fort siden innsett. Jeg fikk satt inn en morula (4-dages egg). Hadde aldri hørt om det før, og jeg trodde oppriktig at man bare kunne sette inn 2,3 eller 5 dagers egg Etter innsettet fikk jeg resept på otrivelle, så tok en del av dosen på selve innsetssdagen og på fredag, siste dose setter jeg i morgen. Ellers går det bra, har mye å gjøre for tiden, så rekker liksom ikke å tenke så himla mye på dette, men tror kanskje det er like greit!
Herremin så spennende! Krysser alt jeg har for deg!
Guri, så spennende!! Masse masse lykke til de neste dageneRugedag 3: Syns dagene har gått ganske fort siden innsett. Jeg fikk satt inn en morula (4-dages egg). Hadde aldri hørt om det før, og jeg trodde oppriktig at man bare kunne sette inn 2,3 eller 5 dagers egg Etter innsettet fikk jeg resept på otrivelle, så tok en del av dosen på selve innsetssdagen og på fredag, siste dose setter jeg i morgen. Ellers går det bra, har mye å gjøre for tiden, så rekker liksom ikke å tenke så himla mye på dette, men tror kanskje det er like greit!
Guri, så spennende!! Masse masse lykke til de neste dagene